#1
Niet zo zielig doen en het niet pakken.
Dat komt wel.Dubz zei:Ik weet ook dat je de 'magic' verliest als je het te vaak doet, maar hier merk ik gelukkig nog niks van.

Dit is misschien wel het beste advies dat je zult krijgen.Mr.Vanderkart zei:als je echt niet zonder drugs kan pak dan wat sos ofzo.
Mr.Vanderkart zei:Goed dom van je, Zo moet je idd niet met drugs omgaan.
Maar dat denken de meeste mensen die je post lezen.
Hou er gewoon 2-3 maanden tussen, als je echt niet zonder drugs kan pak dan wat sos ofzo.
Of mischien is dat wel een teken dat het niet voor jou is weggelegd.
V![]()
Andere drugs (behalve alcohol) doe ik niet. Coke en speed heb ik totaal geen behoefte aan, heb er teveel vrienden aan verloren. Daarbij weet ik van mezelf dat ik dan ook snel die richting op ga. No go area dus.Wacky zei:Ik wissel gewoon af met andere drugs zodat ik het niet te vaak doe.
En af en toe sla ik een weekend over en blijf ik thuis, zodat ik niet elke week aan de dope zit.
In het begin ging ik af en toe feesten zonder drugs, maar eh sja, ik moet toegeven dat ik dan net zo lief thuis zit(alchol als vervanging zou het ook nog wel doen, maar ik houd niet meer van alcohol en dronkenschap)
Mr.Vanderkart zei:Goed dom van je, Zo moet je idd niet met drugs omgaan.
Maar dat denken de meeste mensen die je post lezen.
Hou er gewoon 2-3 maanden tussen, als je echt niet zonder drugs kan pak dan wat sos ofzo.
Of mischien is dat wel een teken dat het niet voor jou is weggelegd.
V![]()
Angramar Temenos zei:Neem dan liever speed, minder verslavend.. alsnog verslavend trouwens.
Berbatov zei:Het ontbreekt je aan discipline.
Marla Singer zei:Toen brak ook het moment aan om maar eens te minderen/stoppen. Er was immers geen reet meer aan zo. Alleen al deed ik het zelfs een half jaar of langer niet meer, het hielp voor geen meter. Iedere pil gaf bij mij het zelfde resultaat. Ik had het dus echt verneukt voor mezelf. Tegenwoordig doe ik het echt nog maar sporadisch (1x in de anderhalf jaar ofzo). Het ouderwetse lovegevoel en dat praterige krijg ik wel weer een beetje, maar dat echte goede wause xtc gevoel uit mijn beginjaren, heb ik tot nu toe al heeeeel lang niet meer teruggezien. :

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."