Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe vaak MDMA willen

Te vaak MDMA willen

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik spreek ook uit ervaring. Maanden lang elk weekend aan de pillen gezeten. Is al wel jaren geleden en doe het nu nog maar een paar keer per jaar. Maar ik heb het in die tijd wel goed verneukt voor mezelf. Er komt een moment dan is het gewoon lang niet meer zo leuk. Gelukkig ben ik toen ook meteen op dat keer punt gestopt en het dus niet 100% verpest, kan er nu nog wel van genieten. Maar ik merk dat zelfs jaren later ik veel minder voel van een pilletje dan iemand die het niet misbruikt heeft.

En laat dat nou net de juiste drijf veer zijn. Hoe vaker je gebruikt, hoe minder de ervaring zal zijn. Maar je doet het juist zo vaak omdat je die ervaring wil. Dus wil je er nu helemaal voor gaan en het verkloten of heel wat jaren lang om de 3 maanden plezier hebben?
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#2
STerk zijn en gewoon niet doen, as simple as it comes. Maar de praktijk kan minder simpel zijn, dat klopt. Maar dan gewoon geen excuses zoeken om te gebruiken..dan ben je gewoon fout bezig.
Een feest moet ook leuk kunnen zijn zonder. Sure you might loose some magic..maar het kan niet elke keer op en top feest zijn. Dan maar het feest iets minder intens beleven..maar er meer van kunnen herinneren.

In de zomer dat ik begon was het ook alle feesten raak..helaas was dat ook het jaar waarin ik het meest heb gefeest.. Op een gegeven moment moet je er gewoon paal en perk aanstellen, nadat ik de eerste keer besloot een feest maar 'ns nuchter te gaan ipv iedere keer een pil te tikken, is dat uiteindelijk steeds meer een gewoonte geworden. En ben ik nog maar 1x op mijn max. van 5 tabs gekomen. Nu..die 2 á 3 keer in het jaar dat ik nog M/X neem...blijft het bij 1 pil. Of een netjes afgewogen dosis kristal. Is het over, dan is het over. Zo typen dat de come down komt als het feest is afgelopen. En niet al gaan lopen tikken als je net binnen bent. Die eerste uurtjes kunnen ook zeker leuk zijn zonder. En zelfs een heel feest kan dat!
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoekendezoeker zei:
... pillen of pure MDMA bij een tripmaatje laten liggen en alleen gebruikt als hij ook gebruikt. Diegene heeft de discipline wel en op die mannier kun je toch blijven gebruiken. Zorgen dat je het niet in huis hebt helpt een boel...
Klik om te vergroten...

Ik heb ondervonden dat ik niet geschikt ben als 'bewaardoos'...

Mijn ervaring: Nooit meer groot inslaan, en inderdaad niet in huis hebben.
Gebruik ruim van te voren plannen, spulletje regelen en laten testen.

En dan nóg... vandaag alleen thuis, en heb nog een beetje liggen voor 'een speciale gelegenheid' over een week of 3. Ik zit me de hele avond voor te stellen wat voor gruwlijke ruzie ik krijg als ik 'alvast een heeeel klein beetje' snoep. Wat voor junk ik mezelf dan vind. Hoe ik mijn serotonine en dopamine wil sparen voor over 3 weken...

En wat doe ik? Ik ga hier rondhangen en me verlekkeren... (Ook niet slim.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."