#1
Wie gaat gaat oud&nieuw flink spacend doorbrengen en waar? ![:grin:]()
Ik sta zelf te knallen op Qountdown in de HMH met wat mdma
Ik sta zelf te knallen op Qountdown in de HMH met wat mdma


uiteraard spacen als astronauten 
gNuxx zei:Ik ga naar een technofeest
Ik heb nog LSD, 2CI en MDMA.
Wat is leuk?!
vonde de line up wel te matig hoor voor 60 euro.. awake moet gewoon 40eu blijven.sjaak herremans zei:Ik ga naar de westerVOLgasuiteraard spacen als astronauten
![]()
gNuxx zei:Ik ga naar een technofeest
Ik heb nog LSD, 2CI en MDMA.
Wat is leuk?!
underworld zei:vonde de line up wel te matig hoor voor 60 euro.. awake moet gewoon 40eu blijven.sjaak herremans zei:Ik ga naar de westerVOLgasuiteraard spacen als astronauten
![]()
ontopic: jazeker dat er mdma naar binnen gaat, op een huisrave, een illegale erna en daarna op naar studio 80 en dan naar een 1 januari feest
worden 36 mooie uren haha
sjaak herremans zei:underworld zei:vonde de line up wel te matig hoor voor 60 euro.. awake moet gewoon 40eu blijven.sjaak herremans zei:Ik ga naar de westerVOLgasuiteraard spacen als astronauten
![]()
ontopic: jazeker dat er mdma naar binnen gaat, op een huisrave, een illegale erna en daarna op naar studio 80 en dan naar een 1 januari feest
worden 36 mooie uren haha
Ben ik met je eens hoor, maarja de hele groep gaat er naar toe, dan ga ik maar mee he. Zit er ook niet echt, heb het altijd wel leuk in de gashouder.
Mischien zie ik je wel 1 jan in studio 80 :P
+1 hier ookSperSIZEboon zei:ik vind een groot feest met oud en nieuw niet echt boeiend, wij doen gewoon thuisfeestje waar wat vrienden van me een plaatje draaien..
waarschijnlijk aan de 2cb en xtc![]()
Mr.Vanderkart zei:Ben op dat moment in Oosterijk, Waus de pistes af!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."