Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC & 2009~2010

XTC & 2009~2010

41 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?
Klik om te vergroten...

zijn genoeg technofeesten hoor.. je moet er alleen weten waar je moet kijken :)
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#2
pascal828 zei:
Ik ga met grote knikkers in de ogen het nieuwjaar in:grin:
Ik ga naar een tekno feest komt verwacht 2000 man.
Plaats nog onbekend, wordt 31e bekendgemaakt.
Klik om te vergroten...

Vet, nog niks over gehoord! Groningen vorig jaar was echt geweldig.
Maar lekker op de bank chillen met mijn vriendin is ook niet vervelend.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?
Klik om te vergroten...

minimal-TECHNO , TECH-house, techno, HOUSE
Er word wel degelijk techno gedraaid daar hoor, mr know it all!!

en UNDERWORLD, bedankt voor je degelijke reactie, love you! :grin:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#4
jeeetje ik heb er nou al zo veel zin aan!
Lekker wausend losgaan op de lekkerste muziek :rock:

Alvast een happy o&n gewenst mensen! =)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
gNuxx zei:
Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?
Klik om te vergroten...

minimal-TECHNO , TECH-house, techno, HOUSE
Er word wel degelijk techno gedraaid daar hoor, mr know it all!!

en UNDERWORLD, bedankt voor je degelijke reactie, love you! :grin:
Klik om te vergroten...
no problemo :)
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
underworld zei:
gNuxx zei:
Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?
Klik om te vergroten...

minimal-TECHNO , TECH-house, techno, HOUSE
Er word wel degelijk techno gedraaid daar hoor, mr know it all!!

en UNDERWORLD, bedankt voor je degelijke reactie, love you! :grin:
Klik om te vergroten...
no problemo :)
Klik om te vergroten...

Het is een belediging voor de techno om minimal techno te noemen, maar goed laat ik deze discussie maar niet gaan beginnen. Veel plezier op je feestje gNuxx!! Ik zal m'n mening even voor me houden.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#7
underworld zei:
gNuxx zei:
Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?
Klik om te vergroten...

minimal-TECHNO , TECH-house, techno, HOUSE
Er word wel degelijk techno gedraaid daar hoor, mr know it all!!

en UNDERWORLD, bedankt voor je degelijke reactie, love you! :grin:
Klik om te vergroten...
no problemo :)
Klik om te vergroten...

Het is een belediging voor de techno om minimal techno te noemen, maar goed laat ik deze discussie maar niet gaan beginnen. Veel plezier op je feestje gNuxx!! Ik zal m'n mening even voor me houden.
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als alles goed gaat krijgen we MDMA kristallen (81%). Vier het samen met een vriend van me @ his place. Misschien later op de avond nog de stad in.

Potver, heb d'r echt heel veel zin in. De laatste 2x waren niet echt heel spectaculair (slechte pilletjes, gelukkig geen troep erin!), dus we willen wel weer even lekker een keer heerlijk hard gaan. Lachgas is ook aanwezig trouwens, misschien nog even wat GHB halen.

Moet goedkomen :rockband:
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga lekker thuis chillen met een groepje mensen en mijn lieve vriendin...cool!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Vrouwtje_Amsterdam zei:
gNuxx zei:
Uhm techno??? Minimal bedoel je. Echte techno feestjes zijn nog maar schaars tegenwoordig...Maar je kan daar tuurlijk wat nemen hoezo niet?
Klik om te vergroten...

minimal-TECHNO , TECH-house, techno, HOUSE
Er word wel degelijk techno gedraaid daar hoor, mr know it all!!

en UNDERWORLD, bedankt voor je degelijke reactie, love you! :grin:
Klik om te vergroten...
no problemo :)
Klik om te vergroten...

Het is een belediging voor de techno om minimal techno te noemen, maar goed laat ik deze discussie maar niet gaan beginnen. Veel plezier op je feestje gNuxx!! Ik zal m'n mening even voor me houden.[/quote]

Vind jij :grin:
minimal is toch ook gewoon techno, alleen een andere stroming in de techno scene.
Iig bedankt, veel plezier zou ik wel hebben denk ik! :grin:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#11
gNuxx zei:
Vind jij :grin:
minimal is toch ook gewoon techno, alleen een andere stroming in de techno scene.
Iig bedankt, veel plezier zou ik wel hebben denk ik! :grin:
Klik om te vergroten...

Ja klopt vind ik, :grin: en tuurlijk het is ook techno maar ik vind het gewoon erg jammer dat er tegenwoordig zoveeeeeeel minimal feestjes zijn en weinig echte techno hoort. Vind ik zonde. :wink:

En laat weten hoe de combi was als je het gaat doen. :wink:
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb zondag al MDMA gehad op een space huisfeestje, helaas dus geen mdma met Oud&Nieuw. Helemaal nuchter op Ruigoord rondlopen lijkt me niet zo'n succes (heel slecht inderdaad...) dus ik denk dat ik aan de 4fmp ga :)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien een blauwe yingyang nemen, anders een ander stimulerend middel als Methylone of Butylone (laatste dan 2e try-out)

en dit in combinatie met 'één van de langwerkende 2C-varianten, misschien 2C-P (dat zou de eerste keer worden) maar als we toch besluiten dat we de werking daarvan te lang vinden voor O&N (10-16u) dan wordt het 2C-T7 of 2C-E (icm I)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wonderland zei:
dus ik denk dat ik aan de 4fmp ga :)
Klik om te vergroten...

Dat gaat ook fucken met je serotoninehuishouding hoor :grin:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ollemann zei:
Ik sta broodnuchter in Amsterdam, de 301, kek feestje met verschillende muziekstijlen.

Wat emma zou een leuke toevoeging zijn, maar ik pass.



Olle
Klik om te vergroten...

Gaat niet meer door. Van de site:

BAD NEWS!!!!!!!
THE NEW YEARS EVE PARTY HAS BEEN CANCELLED!!!!!
AMSTERDAM (COHEN) REFUSES TO GIVE OUT LATE LICENCES ON NEW YEARS EVE WHICH WOULD MEAN THAT WE HAVE TO CLOSE AT 03.00 OCLOCK!!! THIS IS NONSENSE BECAUSE MOST PEOPLE WILL ARRIVE AT THE PARTY BETWEEN 01.00 AND 02.00 HRS!!! SO THANKS TO OUR GREAT CITY EVERYBODY HAS TO LOOK OUT FOR ANOTHER PARTY ON EW YEARS EVE, WE ARE VERY SORRY FOR THIS!!!
Klik om te vergroten...
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wie gaat gaat oud&nieuw flink spacend doorbrengen en waar? :grin:
Ik sta zelf te knallen op Qountdown in de HMH met wat mdma :xtc:
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#17
HMH is super plek om te zijn met oud en nieuw, ben zelf 2x naar qrimetime geweest... geweldig!

Hoop dit jaar in huiselijke kringen wat mdma te gebruiken met wat vrienden.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lekker knallen op 250mg Methylone op plaatselijk Nieuwjaars- dubstep/electro fest.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga naar de westerVOLgas :wave: uiteraard spacen als astronauten :grin:
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben op dat moment in Oosterijk, Waus de pistes af! :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."