Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc in BH

Xtc in BH

62 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jij hebt fantasie kerel :wink:
Nice one
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo xtc vrienden :grin:

Ik ben 8 maanden geleden begonnen met xtc, en heb elke maand 1 pil genomen (paar keer 2 keer halfje) best verstandig dus. Ik ben altijd leiper van de alcohol, dan van de xtc.
Nu ben ik van plan iets minder verstandigs te gaan doen. Ik wil xtc gaan meenemen in t vliegtuig naar Tsjechie. Dit omdat ik de vorige keer daar op vakantie in een club kwam waar het zooo geweldig was, en ik baalde verschrikkelijk dat ik niks mee had. Daar regelen vind ik te link. Maar smokkelen is natuurlijk ook link. Ik denk dat mijn hart wel even sneller klopt als ik door het poortje ga, aan de andere kant... Als ik m in mn bh doe, en dan nog in de vulling van mn bh (gewoon gaatje in knippen...) dan kan het toch niet misgaan? Het is belangrijk voor me om het juist nu te gebruiken, omdat ik al heb gezien dat er supertoffe dj's komen in de club waar ik de vorige keer ook was.... Het is dan toch wel erg belangrijk voor mijn avond dat ik lekker een halfje neem (meer hoeft t ook niet te zijn, want ik ga wel alleen)
Kut ik ben bestwel een scheiterd haha, hoor meteen al die verhalen van mensen die al jaren opgesloten zitten. Aan de andere kant... 1 pilletje, zou je daar hard voor aangepakt worden??

Ben benieuwd naar jullie meningen. Ben zo aan het twijfelen :flushed: :mrgreen:

Gr. Nora
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het blijft onverstandig, maar ik denk dat je het best kunt doen. Een maat van mij had er per ongeluk nog 3 in zijn portomonee zitten die hij in zn broekzak had. Daar kwam hij pas bij aankomst op bestemming achter :) niets aan de hand.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als er honden bij het poortje staan ben je wel de sjaak. Het is een risico dat je neemt :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
éém pilletje, tja...

lastig... je gaat naar Tjechië... heb zelf ook geen idee hoe ze daar om zullen gaan met één pilletje.

Ik zou het zelf niet doen :)
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is dat ALS ik pillen mee zou nemen, ik er gelijk meer zou willen meenemen en het daarom waarschijnlijk niet zou doen. Maar 1 pilletje in je bh, lijkt mij toch niet al te gevaarlijk toch? Als ik jou was, zou ik het doen.. maarja, wie ben ik nou? :rolleyes: :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
waarom het risico lopen voor één pilletje. Is het echt zo moeilijk jezelf te weerhouden op vakantie nota bene van ééééééén pilletje :tongueout:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar één pilletje kan wel verdomd veel plezier geven natuurlijk. :wink: Ik snap wel dat je het wil meenemen.. naar alle waarschijnlijkheid lukt het ook gewoon, maja je zult net die vette pech hebben dat je door de mand valt..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 pil is wel makkelijk te verstoppen en als er een hond is dan smijt je het gewoon subtiel weg hé.. er zijn genoeg verstopplaatsen en normaal gezien is er toch geen controle

pillen zou ik nooit smokkelen, maar ik heb wel al een trip gesmokkeld in het vliegtuig en dat ging probleemloos
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als het maar 1 pilletje is en je ziet controle..gewoon innemen?
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha heb je nog een fijne vlucht ook. :P
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#12
voila :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goanaut zei:
Haha heb je nog een fijne vlucht ook. :P
Klik om te vergroten...
bwaaa het liefste wat ik doe op een vliegtuig is slapen :rolleyes:

en als je dan bij de landing nog je bagage enzo moet gaan zoeken met je scheve kop :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
één of twee pilletjes... ik zou ze dan verpulveren en een potje vitaminecapsules of zo kopen en één ervan leeggooien en daar de pillenstof in doen. Stop het gewoon in je koffer. Maar ja. Je zal het maar net treffen dat iemand op de één of andere manier jouw koffer als steekproef eruit pikt. je kan ook proberen een blikje soep te openen, daar verpakt de pillen in en weer laten inblikken bij een snoepwinkel of zo...

maar het risico zal blijven. Heb je het bij je dan zou je je weleens ongemerkt verdacht kunnen gedragen en de specialisten die er rondlopen die pikken je er zo tussenuit.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat je alleen maar gepakt kan worden als er zo'n hond staat. Als ik jou was zou ik het gewoon op een plekje bewaren waar je het er makkelijk uit kan halen als je een hond ziet. Bh is natuurlijk wel een goede plek, want ik neem aan dat daar niet veel gecontroleerd wordt :mrgreen:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Robdebob zei:
Ik denk dat je alleen maar gepakt kan worden als er zo'n hond staat. Als ik jou was zou ik het gewoon op een plekje bewaren waar je het er makkelijk uit kan halen als je een hond ziet. Bh is natuurlijk wel een goede plek, want ik neem aan dat daar niet veel gecontroleerd wordt :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Stél dat er een hond loopt is ze opeens in dr BH aant graaien, ook een beetje vreemd uiteraard.
Je kunt t altijd proberen, je kan m ook gewoon in je hand houden als je een grote trui aanhebt met mieterslange mouwen :mrgreen: Kan je m ook zo weer weggooien, en als je beide handen nodig hebt schud je m achterin je mouw :)
t
tomLid
01-01-2024, 00:00
#17
nutsss zei:
je kan ook proberen een blikje soep te openen, daar verpakt de pillen in en weer laten inblikken bij een snoepwinkel of zo...
Klik om te vergroten...

voordat ze iets inblikken, wordt dit eerst nog verhit, weet niet of dat kwaad kan bij xtc pilletjes:P, dadelijk smelten ze ofzo?
:stoned: :smoke:
m
mrrenoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kwam deze toevallig tegen.

S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
tom zei:
nutsss zei:
je kan ook proberen een blikje soep te openen, daar verpakt de pillen in en weer laten inblikken bij een snoepwinkel of zo...
Klik om te vergroten...

voordat ze iets inblikken, wordt dit eerst nog verhit, weet niet of dat kwaad kan bij xtc pilletjes:P, dadelijk smelten ze ofzo?
:stoned: :smoke:
Klik om te vergroten...

Mdma Sap :grin:
dat moet lekker zijn ......
:kots:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Heeft iemand van jullie wel eens honden gezien bij de passagiers incheck ? ik nog nooit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."