Dank je voor je reactie. Toen ik die vanmorgenvroeg las, gaf me dat net dat laatste zetje wat ik nodig had en heb de huisarts gebeld en kan vrijdag komen.
Ik zie ook wel in dat dit niet lang goed kan gaan, en idd elk weekend feesten...ik wil er wel bij zeggen dat mijn kinderen in het weekend altijd bij hun vader zijn, dus zij hebben me nooit onder invloed gezien. En ja, ik was op maandag en dinsdag erg moe maar zorgde wel altijd dat de kids op tijd op school waren, met ze spelen etc. Ik wil niks goedpraten maar wil wel zeggen dat ik juist voor hun wel mijn best heb gedaan en nu is het tijd om te stoppen. Mijn partner gaat me ook helpen en ik hoop echt dat ik het kan, al ben ik van mening (tenminste...dat roep ik zelf altijd het hardste) dat als je iets écht wilt dat het je ook lukt. Ik ben het zo zat om 2-3dagen in de week kapot te zijn van zo'n weekend, ik heb een eigen zaak en ook dat ben ik de laatste maanden aan het verslonzen, allemaal tekenen die ik eerst niet wilde zien. ik durf wel te zeggen dat ik misschien inderdaad een probleem heb, of misschien verslaafd, alleen dat klinkt zo zwaar, onder verslaafde versta ik junkies die geen geld hebben, geen werk, die er vies uit zien....Ik heb geen zin om dadelijk alles kwijt te raken wat ik lief heb, dus ik ga er nu wat aan doen. In het verleden, toen ik 16 was, ben ik naar het CAD geweest, vanwege de speed waar ik toen maar niet van kon afblijven, ik ben daar toen boos weggegaan (ik was paranoia, en agressief...)....inmiddels is dat dus 14 jaar geleden, zou ik daar nog terug kunnen? Ik hoop dat de huisarts me kan adviseren, misschien dat iemand dit weet, maar de laatste paar maanden ben ik behoorlijk depri, waarschijnlijk serotonine-tekort, geven ze daar pilletjes voor of anti-depressiva...? Groetjes, Wendy