Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschokken in hoofd

schokken in hoofd

91 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is daar het probleem van?
Klik om te vergroten...

Het probleem is, dat ze inmiddels is overleden...

viewtopic.php?f=3&t=23873
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mike64 zei:
Wat is daar het probleem van?
Klik om te vergroten...

Het probleem is, dat ze inmiddels is overleden...

viewtopic.php?f=3&t=23873
Klik om te vergroten...

Dat had ik even gemist, maar dat was dus pas na mijn 'sterkte' reply.

Sterkte aan de nabestaanden.
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alle liefde... <3 <3 <3
b
busterLid
01-01-2024, 00:00
#4
fok, dan komen dat soort dingen wel weer heel erg dichtbij.....
mijn gedachten en medeleven jegens de nabestaanden...
*hoopt dat ze niet geleden heeft* :(
J
JohancoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
gecondoleerd.
sterkte aan de nabestaanden!
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb soms last van steekjes over heel mijn lichaam hoewel ik al 6 maanden gestopt ben.
Iemand die weet wat dit is en of dit weggaat?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marco123 zei:
Ik heb soms last van steekjes over heel mijn lichaam hoewel ik al 6 maanden gestopt ben.
Iemand die weet wat dit is en of dit weggaat?
Klik om te vergroten...

Dude, je gaat toch geen topic bumpen van iemand die is overleden om zo'n rare vraag te stellen.. :confused: Antwoord: NEE, niemand weet wat dat is en of het weggaat, en al helemaal niet of het met xtc te maken heeft. Niemand is hier gekwalificeerd arts en niemand kan aan de hand van "ik heb soms last van steekjes in mijn lichaam" je exact vertellen wat je mankeert. Als het je dwarszit, ga naar een dokter.
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Marco123 zei:
Ik heb soms last van steekjes over heel mijn lichaam hoewel ik al 6 maanden gestopt ben.
Iemand die weet wat dit is en of dit weggaat?
Klik om te vergroten...

Dude, je gaat toch geen topic bumpen van iemand die is overleden om zo'n rare vraag te stellen.. :confused: Antwoord: NEE, niemand weet wat dat is en of het weggaat, en al helemaal niet of het met xtc te maken heeft. Niemand is hier gekwalificeerd arts en niemand kan aan de hand van "ik heb soms last van steekjes in mijn lichaam" je exact vertellen wat je mankeert. Als het je dwarszit, ga naar een dokter.
Klik om te vergroten...
Je moet daar zo belchelijk niet voor reageren manneke :openmouth:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marco123 zei:
Rabbithole zei:
Marco123 zei:
Ik heb soms last van steekjes over heel mijn lichaam hoewel ik al 6 maanden gestopt ben.
Iemand die weet wat dit is en of dit weggaat?
Klik om te vergroten...

Dude, je gaat toch geen topic bumpen van iemand die is overleden om zo'n rare vraag te stellen.. :confused: Antwoord: NEE, niemand weet wat dat is en of het weggaat, en al helemaal niet of het met xtc te maken heeft. Niemand is hier gekwalificeerd arts en niemand kan aan de hand van "ik heb soms last van steekjes in mijn lichaam" je exact vertellen wat je mankeert. Als het je dwarszit, ga naar een dokter.
Klik om te vergroten...
Je moet daar zo belchelijk niet voor reageren manneke :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ten eerste: ik ben een vrouw.

Ten tweede: typ normaal Nederlands, ik begrijp nu geen kut van wat je zegt.

Ten derde: vind jij het normaal om een topic te gaan bumpen van iemand die aan een hersentumor is overleden, alleen omdat jij zo stom denkt van ons een beter antwoord te krijgen dan van een arts? Doe alsjeblieft normaal, dit was een topic waar mensen de overledene konden condoleren. Over ongepast gesproken.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marco123 zei:
Rabbithole zei:
Marco123 zei:
Ik heb soms last van steekjes over heel mijn lichaam hoewel ik al 6 maanden gestopt ben.
Iemand die weet wat dit is en of dit weggaat?
Klik om te vergroten...

Dude, je gaat toch geen topic bumpen van iemand die is overleden om zo'n rare vraag te stellen.. :confused: Antwoord: NEE, niemand weet wat dat is en of het weggaat, en al helemaal niet of het met xtc te maken heeft. Niemand is hier gekwalificeerd arts en niemand kan aan de hand van "ik heb soms last van steekjes in mijn lichaam" je exact vertellen wat je mankeert. Als het je dwarszit, ga naar een dokter.
Klik om te vergroten...
Je moet daar zo belchelijk niet voor reageren manneke :openmouth:
Klik om te vergroten...

Belgelijk! .... :grin:

Sorry, ik vind dit ook ongepast, maar deze was gewoon TE mooi om te laten lopen...
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#11
sterkte wendy!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mike zei:
Tjeeeezussss..... Mag dit topic alsjeblieft dicht? Of de mogelijkheid om te reageren sluiten?
Klik om te vergroten...

Misschien wel een goed idee, aangezien ook Guapo Temudgin duidelijk niet verder heeft gelezen en niet doorheeft dat Wendy inmiddels is overleden. Hoe meer pagina's dit topic krijgt, des te vaker het ook voor zal komen dat mensen niet meer verder lezen.

Om het topic na sluiten in de afvalbak te deponeren gaat me wel iets te ver, dus ik laat het wel hier in het subforum staan. De mensen op DF die Wendy en haar verhaal gekend hebben, hebben inmiddels toch allemaal wel hun medeleven en condoleances achter gelaten....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."