Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschokken in hoofd

schokken in hoofd

91 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe was het bij de huisarts vrijdag??
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze heeft niet meer ingelogd na 1 oktober. Ik heb nog wel wat mailcontact met d'r gehad maar ook na 1 okt. niets meer gehoord....

Wendy laat even weten hoe het gaat!
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#3
ben ook wel benieuwd om eerlijk te zeggen, wil wel weten wat zo lang gebruik van xtc met je doet. En hoop natuurlijk dat alles nog goed komt :)
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ook vaak last van een soort elektrische schokjes door men hoofd, me psychiater zegt dat het spanning is...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hele topic zojuist doorgelezen, en dat dit zo moest eindigen vind ik erg vreselijk.

Ik wens jou Wendy, heel veel sterkte toe met het overwinnen hiervan...
w
wendy1980Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dag, ik ben 30 jaar (vrouw)en vanaf mijn 15e slik ik regelmatig XTC. Op die leeftijd gebruikte ik ook veel speed maar nu niet meer. Ik slik nu elke weekend tussen de 4 en 8 pillen en daarbij ook steeds GHB.

De laatste tijd merk ik dat ik erg veel vergeet,(doordeweeks,als ik niks gebruikt heb) en wat vervelender is dat ik steeds schokken in mijn hoofd heb, ik kan het niet goed uitleggen maar het lijkt op een epileptische schok. Het gebeurt een aantal keren per dag, als ik in de auto zit of waar dan ook, en bij het in slaap vallen ook steeds. Ook heb ik levensechte dromen die beginnen als ik net pas in slaap val, elke keer wordt ik dan in elkaar geslagen en dat voel ik dan ook echt. Klinkt raar allemaal maar vind het steeds vervelender worden. Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag geen gevoel meer in mijn achterhoofd,onderin. Ik ben een paar x het bewustzijn verloren vrijdagnacht na gebruik van xtc/ghb. Ik begin me nu toc een beetje zorgen te maken en het liefst zou ik willen dat ik net zoveel lol kan maken zonder de pillen en de G,maar ben bang dat ik te zwak ben. Ik ben bang dat ik hersenschade heb opgelopen, kan je hiermee naar een huisarts gaan of wat raden jullie mij aan?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Serotoninetekort plus waarschijnlijk ook iets vervelenders.

wendy1980 zei:
kan je hiermee naar een huisarts gaan
Klik om te vergroten...
Ja.

wendy1980 zei:
wat raden jullie mij aan?
Klik om te vergroten...
wendy1980 zei:
hiermee naar een huisarts gaan
Klik om te vergroten...
w
wendy1980Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Aan wat voor vervelenders denk je dan? Ik had voor vanochtend een afspraak staan bij de huisarts, maar ik had afgebeld, ik durf gewoon niet te gaan. Ik wil wel hulp want ik kan dit niet alleen. IK heb vorige maand op de Mediumcare in het ziekenhuis gelegen omdat ik dacht dat ik 2 likjes MDMA poeder had genomen maar het bleek Ice te zijn (chrystal meth). Je zou denken dat ik daardoor nooit meer iets zou gebruiken, en dat was ik die week ook echt nooit meer van plan, maar ja, toen werd het weer weekend. Ik schaam me gewoon om als volwassen vrouw (met kinderen nota-bene) daar hulp te voor moeten vragen. ik dacht dat ik het altijd goed in de hand had maar ik krijg nu toch wel allerlei vage klachten. Advies en tips zeer welkom...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
wendy1980 zei:
Aan wat voor vervelenders denk je dan?
Klik om te vergroten...
Als je al vijftien jaar regelmatig mdma gebruikt zul je vast wel permanente schade hebben opgelopen. In hoeverre je hier permanent last van gaat hebben is alleen door een arts te bepalen. Verzamel je laatste beetjes zelfrespect en ga naar een dokter!

wendy1980 zei:
Ik had voor vanochtend een afspraak staan bij de huisarts, maar ik had afgebeld, ik durf gewoon niet te gaan. Ik wil wel hulp want ik kan dit niet alleen. IK heb vorige maand op de Mediumcare in het ziekenhuis gelegen omdat ik dacht dat ik 2 likjes MDMA poeder had genomen maar het bleek Ice te zijn (chrystal meth).
Klik om te vergroten...
Je durft wel drugs te nemen waarvan je geen garantie hebt dat het relatief veilig is, maar een arts bezoeken, iets dat de dingen alleen maar in positieve zin kan veranderen, dát durf je niet?

wendy1980 zei:
Advies en tips zeer welkom...
Klik om te vergroten...
Naar een arts gaan en stoppen met dat misbruik.
w
wendy1980Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet dat je gelijk hebt, ik moet gewoon gaan. Ik ga het doen, wie hou ik voor de gek.Dank je voor je reactie, het gaan om je gezondheid, en idd, als ik die zooi allemaal durf in te nemen dan moet ik ook naar de arts durven:wink:

Groetjes
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Meid! Ik schrik van je verhaal! Je bent wel erg onverantwoord bezig geweest. Je kunt niet ongestrafd 15 jaar lang elk weekend xtc gebruiken. Daar ga je nu de gevolgen van merken.

Ga naar de dokter, misschien kan je de schade nog beperken.

Last but not least: Denk aan je kinderen, doe je het niet voor jezelf doe het dan voor hun!

Succes!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die schokken in je hoofd ken ik (vrouw, bijna 30 en heb tussen mijn 16de en 23ste ook bijna wekelijks xtc gebruikt). Heeft idd met je serotonine systeem te maken. Voor mij was het een van de aanleidingen om destijds te stoppen met het gebruik van xtc. Daarna verdwenen die schokken (en nachtmerries) bij mij. Alleen heeeel soms voel ik er nog wel eens eentje, maar niet op een storende manier gelukkig, ik kan daar mee leven.

Dat verdoofde gevoel en dat wegvallen wat je ook nog beschreef is mij niet bekend, maar ik vind het wel erg verontrustend klinken. Ga er dus zo snel mogelijk mee naar de huisarts!! Eerlijk gezegd vind ik het zelfs een beetje egoistisch als je niet gaat, je hebt kinderen nota bene! Hebben zij dan niet het recht op een gezond functionerende mama?? Doe er dus snel wat aan, voordat het misschien al te laat is en je blijvende (hersen)schade hebt opgelopen.

Dat je ondanks die schokken en je recente ziekenhuisopname ook nog steeds stug door bent gegaan met frequent gebruiken, is voor mij ook een teken dat je te kampen hebt met een verslavingsprobleem. Als het je niet op eigen kracht lukt om te stoppen, zoek dan hulp. Nogmaals, je hebt kinderen!! Als ze je lief zijn, dan stop je met die drugs, het maakt jou en dus automatisch ook het leven van je kinderen kapot!

Je noemt jezelf een volwassen vrouw, maar dat je elk weekend nog perse lol moet maken en gaat feesten, vind ik nou niet bepaald volwassen klinken. Er zullen daar misschien nog dieperliggende redenen voor zijn, maar wordt het dan nu niet eens tijd om als volwassen vrouw de moed bij elkaar te gaan grabbelen en daar aan te gaan werken??

Ik wens je heel veel sterkte en succes ermee en hoop van harte dat je hier uit komt...
w
wendy1980Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dank je voor je reactie. Toen ik die vanmorgenvroeg las, gaf me dat net dat laatste zetje wat ik nodig had en heb de huisarts gebeld en kan vrijdag komen.
Ik zie ook wel in dat dit niet lang goed kan gaan, en idd elk weekend feesten...ik wil er wel bij zeggen dat mijn kinderen in het weekend altijd bij hun vader zijn, dus zij hebben me nooit onder invloed gezien. En ja, ik was op maandag en dinsdag erg moe maar zorgde wel altijd dat de kids op tijd op school waren, met ze spelen etc. Ik wil niks goedpraten maar wil wel zeggen dat ik juist voor hun wel mijn best heb gedaan en nu is het tijd om te stoppen. Mijn partner gaat me ook helpen en ik hoop echt dat ik het kan, al ben ik van mening (tenminste...dat roep ik zelf altijd het hardste) dat als je iets écht wilt dat het je ook lukt. Ik ben het zo zat om 2-3dagen in de week kapot te zijn van zo'n weekend, ik heb een eigen zaak en ook dat ben ik de laatste maanden aan het verslonzen, allemaal tekenen die ik eerst niet wilde zien. ik durf wel te zeggen dat ik misschien inderdaad een probleem heb, of misschien verslaafd, alleen dat klinkt zo zwaar, onder verslaafde versta ik junkies die geen geld hebben, geen werk, die er vies uit zien....Ik heb geen zin om dadelijk alles kwijt te raken wat ik lief heb, dus ik ga er nu wat aan doen. In het verleden, toen ik 16 was, ben ik naar het CAD geweest, vanwege de speed waar ik toen maar niet van kon afblijven, ik ben daar toen boos weggegaan (ik was paranoia, en agressief...)....inmiddels is dat dus 14 jaar geleden, zou ik daar nog terug kunnen? Ik hoop dat de huisarts me kan adviseren, misschien dat iemand dit weet, maar de laatste paar maanden ben ik behoorlijk depri, waarschijnlijk serotonine-tekort, geven ze daar pilletjes voor of anti-depressiva...? Groetjes, Wendy
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je hebt dus in die 15 jaar tijd nooit informatie gezocht over waar je mee bezig was en wat het met je kon doen?

:confused: :confused: :confused:

Ligt misschien aan mij maar het lijkt alsof je vreselijk verbaasd bent over hoe dit kon gebeuren...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
wendy1980 zei:
Ik hoop dat de huisarts me kan adviseren, misschien dat iemand dit weet, maar de laatste paar maanden ben ik behoorlijk depri, waarschijnlijk serotonine-tekort, geven ze daar pilletjes voor of anti-depressiva...? Groetjes, Wendy
Klik om te vergroten...
Dat moet je niet willen. MDMA depressies zijn nep. Wat jij nodig hebt is rust, gezonde voeding, geduld en vooral geen MDMA.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je slikt op 30 jarige leeftijd ELK weekend nog tussen de 5 en 8 pillen? God wat ben jij een domme gebruiker. Steeds als je denkt dat het niet gekker kan op dit forum, komt er weer iemand bij met een overtreffende trap...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
kiekert zei:
God wat ben jij een domme gebruiker.
Klik om te vergroten...
Het verstand is na 15 jaar regelmatig mdma wel op denk ik zo : )
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
kiekert zei:
God wat ben jij een domme gebruiker.
Klik om te vergroten...
Het verstand is na 15 jaar regelmatig mdma wel op denk ik zo : )
Klik om te vergroten...
:mrgreen:

En dan ook nog denken dat de dokter 'een pilletje' kan voorschrijven, zodat ze vrolijk weer elk weekend door kan gaan. Zo veel stupiditeit. Ongelooflijk
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#19
kiekert zei:
Exceptional Insight zei:
kiekert zei:
God wat ben jij een domme gebruiker.
Klik om te vergroten...
Het verstand is na 15 jaar regelmatig mdma wel op denk ik zo : )
Klik om te vergroten...
:mrgreen:

En dan ook nog denken dat de dokter 'een pilletje' kan voorschrijven, zodat ze vrolijk weer elk weekend door kan gaan. Zo veel stupiditeit. Ongelooflijk
Klik om te vergroten...

Dit soort berichtjes zal d'r echt verder helpen! Complimenten!

Over verstand gesproken....
H
Happy CamperLid
01-01-2024, 00:00
#20
kiekert zei:
Je slikt op 30 jarige leeftijd ELK weekend nog tussen de 5 en 8 pillen? God wat ben jij een domme gebruiker. Steeds als je denkt dat het niet gekker kan op dit forum, komt er weer iemand bij met een overtreffende trap...
Klik om te vergroten...

Over domme mensen gesproken...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."