Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Steken over heel je lichaam na xtc. Nog iemand deze ervaring? wat is de reden als dit blijft aanhouden? greetz"
"Oom Klaas zei: Beter ga je met zulke klachten naar de dokter, die kan je denk ik beter helpen. Klik om te vergroten... Dokter weet daar ook niet veel van heb gelezen dat het kan te maken met te hoge spierspanning."
"Hallo Ik heb ook een hele tijd xtc gebruikt nu definitief gestopt sinds paar maanden. Ik heb al hele tijd last van evenwichtsstoornissen in benen bij het lopen. Precies of je linker en rechter voet wat scheef lopen. Heb ook last van duizeligheid vooral in winkels en op werk en zo. Licht gevoel op achterhoofd. Iemand nog deze ervaring en tips om dit te bestrijden (welke middeltjes?) Graag uw reactie"
"Petrovic zei: Bel de huisarts en maak een afspraak, dit is niet normaal. Klik om te vergroten... Ja ben al geweest en die zei dat het te wijten was aan stress en hyperventilatie."
"Petrovic zei: Marco123 zei: Petrovic zei: Bel de huisarts en maak een afspraak, dit is niet normaal. Klik om te vergroten... Ja ben al geweest en die zei dat het te wijten was aan stress en hyperventilatie. Klik om te vergroten... En wat zeiden ze dan je moest doen? Om stress te bestrijden werkt hardlopen zéér goed. Klik om te vergroten... Hij zei om naar kinesist te gaan voor mijn benen."
"Iemand nog tips?"
"Petrovic zei: Ga naar de kinesist, die kan je helpen om de symtomen wat te bestrijden en dan doel ik op je evenwichtsproblemen. Loop je er al, en hoe gaat dat? Door stress en hyperventilatie lijkt mij me een vage reden voor de evenwichtsproblemen. MDMA verneukt je neurotransmitterhuishousding en het is dus redelijk logisch lijkt me dat dat de oorzaak is. Heb je al eens eerder evenwichtsproblemen gehad? Ga anders naar een andere huisarts voor een second opignion. Het lijkt erop dat hij het niet wist en het maar op de hyperventilatie en stress gooide. Klik om te vergroten... Ja effe kinesist geweest en dan ging het wat beter. Als ik promagnor neem (grote hoeveelheid magnesium) of zeer veel water drink heb ik er minder last van. Hoe kan je je neurotransmittersysteem dan terug in orde krijgen?"
"Cooper zei: Kort gesteld door gezond te eten, te bewegen en vooral niet te gebruiken. Klik om te vergroten... Mischien is het allemaal veel minder erg dan ik denk . Nu al maanden gestopt, toch nog last van maar ja. Als iemand nog tips heeft laat maar komen."
"Is dat normaal als je 6 maanden geleden gestopt bent dat je nog duizelig bent? Ik heb het wel hele tijd gebruikt"
"sjaak herremans zei: mischien vergezocht maar je kan het altijd even lezen http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van ... ni%C3%A8re = evenwichtsstoornis Klik om te vergroten... Ja dat is wel heel ver gezocht lijkt me"