Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschokken in hoofd

schokken in hoofd

91 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Marla Singer zei:
Exceptional Insight zei:
Marla Singer zei:
misschien moet je eens overstappen op een ander voorgeschreven medicijn?
Klik om te vergroten...
Is dit niet het simpelweg verplaatsen van het probleem? Is het niet gewoon tijd om de puberteit vaarwel te zeggen?
Klik om te vergroten...

Lastig, ze is en blijft natuurlijk wel gewoon 15 he... :P

Maar elektrische schokken hebben vaak met het serotonine peil te maken, misschien slikt ze nu wel gewoon niet de juiste pillen. Er zijn zoveel soorten antidepressiva, het gebeurt nogal eens dat men niet direct de juiste voorgeschreven krijgt.
Klik om te vergroten...

Maar ik had die schokjes al voordat ik aan de antidepressiva begon, dan kan het toch niet aan die medicijnen liggen?
w
wendy1980Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag mensen,

Afgelopen vrijdag ben ik inderdaad bij de huisarts geweest.
Ik heb mijn hele verhaal gedaan en ik heb er een half uur gezeten, verteld van mijn problemen, dat ik veel moeite heb met het afblijven van de drugs, dat ik kinderen heb en van mijn lichamelijke klachten.

Omdat de huisarts zich zorgen maakte over het verdoofde gevoel in mijn achterhoofd en dat in combinatie met de schokken/flitsen in mijn hoofd vond hij het noodzaak dat ik zo snel mogelijk naar de neuroloog ging. Daar ben ik dus gisterochtend geweest , ben meteen in een scan geweest en de uitslag is zwaar kut want er zit een tumor in die nu zo groot is als een knikker en die knelt zenuwen af.......Donderdag wordt ik opgenomen en gaan ze proberen operatief te verwijderen en kijken of er uitzaaingen zijn. Al met al lekker kut en dit had ik niet verwacht. De tumor is trouwens geen gevolg van drugsgebruik, dit had iedereen kunnen overkomen. Afgelopen weekend thuis geweest (toen wist ik nog niet van de hersentumor) en vroeg naar bed gegaan, had vorige week alle pilletjes die ik nog had en GHB weggegooid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet eens behoefte aan heb gehad maar toen ik gisteren dit allemaal hoorde had ik in eerste instantie vreselijk veel zin om helemaal van de kaart te zijn maar al snel bedacht ik dat dat geen enkele zin heeft, ik wil beter worden en leven, ik wil mijn kids nog groot zien worden. De tumor is kwaadaardig een daarom word ik donderdag al geholpen, ik hoop dat ze dat ding er gewoon uit snijden en dat het dan verholpen is maardat is allemaal afwachten...Ik kon van de huisarts trouwens anti-depressiva krijgen maar wil het op eigen kracht doen. Ik heb nu kracht genoeg (denk ik...) want wil gewoon niet ziek zijn/worden!
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor al jullie reacties, ookal waren sommige niet zo fijn om te lezen ik werd wel even met beide benen op de grond gezet en juist dat had ik misschien wel nodig. Ik ben doordat ik op dit forum ben gekomen wel gaan inzien dat ik een probleem heb en ben daarom naar de huisarts gegaan. Als ik jullie reacties niet had gehad was ik waarschijnlijk echt niet gegaan en misschien was ik dan pas een jaar later geweest en wie weet hoe groot die tumor dan was geweest. Ik wil niet zielig doen, ik ben positief (tja...hoe dat nog kan...haha) en ga ervan uit dat er geen uitzaaiingen zijn en dat dat ding eruit gesneden wordt en dan zien we wel weer verder. Het gaat jullie goed.
Liefs, Wendy
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wendy, wat ongelooflijk rot voor je! Dit had niemand van ons verwacht denk ik. Ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht toe, en ik weet dat je het vol kunt houden om je leven een gezonde draai te geven! Je gaat gewoon vechten tegen die tumor, en je kinderen groot zien worden! De schadelijke effecten van xtc waren misschien een wake up call, nu heb je ingezien wat er moet veranderen en ik weet zeker dat dat gaat lukken! Heeeeeeel veel sterkte en beterschap, en ik hoop dat je ons op de hoogte houdt!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh my God, wat een ontzettende klap voor je Wendy!! Dit raakt me echt heel erg en dit had ik zeker ook niet verwacht, maar ik ben nu wel alleen maar extra blij voor je dat je toch die stap hebt gezet om naar de huisarts te gaan. Ik wens jou en je kinderen voor de komende tijd heel veel sterkte en kracht toe, want dat zullen jullie zeker nodig hebben. Waar een wil is, is een levensweg meis!! Je komt er wel! Mocht je behoeft hebben om nog eens via pb je hart bij me te luchten, dan ben je meer dan welkom hoor!!!
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
wendy1980 zei:
Dag mensen,

Afgelopen vrijdag ben ik inderdaad bij de huisarts geweest.
Ik heb mijn hele verhaal gedaan en ik heb er een half uur gezeten, verteld van mijn problemen, dat ik veel moeite heb met het afblijven van de drugs, dat ik kinderen heb en van mijn lichamelijke klachten.

Omdat de huisarts zich zorgen maakte over het verdoofde gevoel in mijn achterhoofd en dat in combinatie met de schokken/flitsen in mijn hoofd vond hij het noodzaak dat ik zo snel mogelijk naar de neuroloog ging. Daar ben ik dus gisterochtend geweest , ben meteen in een scan geweest en de uitslag is zwaar kut want er zit een tumor in die nu zo groot is als een knikker en die knelt zenuwen af.......Donderdag wordt ik opgenomen en gaan ze proberen operatief te verwijderen en kijken of er uitzaaingen zijn. Al met al lekker kut en dit had ik niet verwacht. De tumor is trouwens geen gevolg van drugsgebruik, dit had iedereen kunnen overkomen. Afgelopen weekend thuis geweest (toen wist ik nog niet van de hersentumor) en vroeg naar bed gegaan, had vorige week alle pilletjes die ik nog had en GHB weggegooid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet eens behoefte aan heb gehad maar toen ik gisteren dit allemaal hoorde had ik in eerste instantie vreselijk veel zin om helemaal van de kaart te zijn maar al snel bedacht ik dat dat geen enkele zin heeft, ik wil beter worden en leven, ik wil mijn kids nog groot zien worden. De tumor is kwaadaardig een daarom word ik donderdag al geholpen, ik hoop dat ze dat ding er gewoon uit snijden en dat het dan verholpen is maardat is allemaal afwachten...Ik kon van de huisarts trouwens anti-depressiva krijgen maar wil het op eigen kracht doen. Ik heb nu kracht genoeg (denk ik...) want wil gewoon niet ziek zijn/worden!
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor al jullie reacties, ookal waren sommige niet zo fijn om te lezen ik werd wel even met beide benen op de grond gezet en juist dat had ik misschien wel nodig. Ik ben doordat ik op dit forum ben gekomen wel gaan inzien dat ik een probleem heb en ben daarom naar de huisarts gegaan. Als ik jullie reacties niet had gehad was ik waarschijnlijk echt niet gegaan en misschien was ik dan pas een jaar later geweest en wie weet hoe groot die tumor dan was geweest. Ik wil niet zielig doen, ik ben positief (tja...hoe dat nog kan...haha) en ga ervan uit dat er geen uitzaaiingen zijn en dat dat ding eruit gesneden wordt en dan zien we wel weer verder. Het gaat jullie goed.
Liefs, Wendy
Klik om te vergroten...

Heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop voor jou en voor je kinderen dat alles goed komt. Ik zal voor je bidden.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kut..... :(

Heel veel sterkte Wendy!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#7
success toegewenst!! ik wens je het beste
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een heavy topic.. Hopelijk ben je er nog op tijd bij. Ik wil jou, Jasper en je kinderen heel erg veel sterkte wensen de komende tijd. Take care.
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#9
You can do it!
:rolleyes:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#10
En ook ik wens je heel veel sterkte, evenals je familie. Probeer je ons nog een beetje op de hoogte te houden?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wow. Dat is natuurlijk niet het nieuws wat je graag hoort van de dokter.

Maar aan de andere kant: Laat dit het begin van je nieuwe leven zijn. Versla deze tegenslag, en ga met opgeheven hoofd positief de toekomst in. Je zal mentaal heel veel sterker worden in de situatie. Blijf jezelf voeden met positieve kracht!

Heel veel sterkte en succes de komende tijd.
C
ChylanLid
01-01-2024, 00:00
#12
...Sterkte!!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo, hier schrik ik echt even van zeg!! :openmouth: Nogmaals heel veel sterkte en kracht toegewenst! Dat kunnen jullie allemaal zeker goed gebruiken in deze moeilijke, onzekere tijd... Ik leef erg met jullie mee!
w
wendy1980Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo mensen,

Mijn vriendin heeft mij gevraagd om een bericht te posten op dit forum. Ze wilde jullie laten weten hoe het met haar gaat. Afgelopen donderdag is zij geopereed en is een stukje weefsel weggenomen van de tumor. De uitslag was niet positief en ze gaan woensdag al beginnen met chemotherapie/radiotherapie. Het is ook zeldzaam want meestal komt deze kanker voor bij ouderen, maar zij heeft weer de pech dat het bij haar overkomt. De arts zei dat deze vorm bij 1op 10.000 jongere mensen voorkomt. De tumor kon niet in zijn geheel weggehaald worden daar deze helemaal vergroeid was. we zijn ons kapot geschrokken en ik wist natuurlijk datze last had van die schokken in aar hoofd maar wij dachten datdat kwam door het drugsgebruik.Ik heb haar vele malen gezegd naar de huisarts te gaan,ik heb veel gedaan om haar er vanaf te helpen maar het is me nooit gelukt. Nadat zij op het forum wasgeweest, had ze haar ogen eindelijk geopened en ging voor hulp naar de huisarts. Daardoor kwam deze ellende dus aan het licht. Ik hoop zo en vooral voor onze kinderen dat het goed komt maar de artsen zijn nietpositief. Ik heb vanaf donderdag dag en nacht op internet gezeten om ook maarergens positieve verhalen te lezen maar er is weinig hoop.Maar wie weet, ze heeft al zoveel overwonnen dat dit haar misschien ook gaat lukken. Bedankt voor jullie berichten, fijn te weten dat er mensen zijn die meeleven. Ik zal een stukje tekst kopieren van hetgeen wat ze nu precies heeft, ik kan het moeilijk uitleggen, dus dan maar even zo;


"Glioblastoma multiforme (GBM) (astrocytoom graad 4)
Het glioblastoma multiforme is het meest voorkomende en helaas ook meest agressieve glioom, en komt vooral voor op hogere leeftijd tussen de 50 en 70 jaar. Het komt iets vaker voor bij mannen dan bij vrouwen.

Symptomen
Het glioblastoma multiforme groeit snel en geeft veelal direct ernstige klachten:

Hoofdpijn, misselijkheid, braken
Gedragsveranderingen, in het bijzonder verwardheid en een in korte tijd ontstaan traag denkvermogen
Moeite met / uitval van spraak en taal
Stoornissen van het gezichtsvermogen
Verlammingsverschijnselen, in het bijzonder zwakte van een lichaamshelft
Epileptisch insult
Diagnose
De symptomen zijn vaak zo ernstig dat een patiënt snel wordt verwezen naar een neuroloog. Het kenmerkende beeld van een glioblastoma multiforme op een MRI is een grillige hersentumor, waarbij de randen veel contrast opnemen rond een contrastarm tumorcentrum met weinig bloedvaten (dood weefsel). De diagnose moet gesteld worden middels weefselonderzoek.

Behandeling
De standaardbehandeling van een glioblastoma multiforme is een operatie gevolgd door radiotherapie. Bij relatief jonge patiënten (jonger dan ca. 65 jaar) in goede conditie wordt in het algemeen radiotherapie in combinatie met chemotherapie geadviseerd. Er is geen standaardbehandeling voor tumoren van deze aard die terugkeren. Wel zijn er meerdere experimentele behandelingen die in studieverband worden gegeven."

We proberen positef te blijven en over een tijdje zal ik jullie berichten hoe het gegaan is. Voor nu ben ik vee lbij haar en ben ik erg druk met de kinderen.
Groet, Jasper
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pfffffff..... :(

Jasper, ik wens je veel wijsheid en sterkte toe de komende tijd, doe Wendy de groeten en wens haar ook het beste. Ik hoop ook dat je je goed laat adviseren betreffende je kinderen en hoe daarmee om te gaan in deze moeilijke periode. Mocht je behoefte hebben om daar wat inlichtingen over in te winnen, mag je me een PM sturen, ik heb er beroepsmatig verstand van. Hoe dan ook. ik hoop dat je ons op de hoogte wil houden!

Mike
w
wendy1980Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dag, ik ben 30 jaar (vrouw)en vanaf mijn 15e slik ik regelmatig XTC. Op die leeftijd gebruikte ik ook veel speed maar nu niet meer. Ik slik nu elke weekend tussen de 4 en 8 pillen en daarbij ook steeds GHB.

De laatste tijd merk ik dat ik erg veel vergeet,(doordeweeks,als ik niks gebruikt heb) en wat vervelender is dat ik steeds schokken in mijn hoofd heb, ik kan het niet goed uitleggen maar het lijkt op een epileptische schok. Het gebeurt een aantal keren per dag, als ik in de auto zit of waar dan ook, en bij het in slaap vallen ook steeds. Ook heb ik levensechte dromen die beginnen als ik net pas in slaap val, elke keer wordt ik dan in elkaar geslagen en dat voel ik dan ook echt. Klinkt raar allemaal maar vind het steeds vervelender worden. Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag geen gevoel meer in mijn achterhoofd,onderin. Ik ben een paar x het bewustzijn verloren vrijdagnacht na gebruik van xtc/ghb. Ik begin me nu toc een beetje zorgen te maken en het liefst zou ik willen dat ik net zoveel lol kan maken zonder de pillen en de G,maar ben bang dat ik te zwak ben. Ik ben bang dat ik hersenschade heb opgelopen, kan je hiermee naar een huisarts gaan of wat raden jullie mij aan?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Serotoninetekort plus waarschijnlijk ook iets vervelenders.

wendy1980 zei:
kan je hiermee naar een huisarts gaan
Klik om te vergroten...
Ja.

wendy1980 zei:
wat raden jullie mij aan?
Klik om te vergroten...
wendy1980 zei:
hiermee naar een huisarts gaan
Klik om te vergroten...
w
wendy1980Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Aan wat voor vervelenders denk je dan? Ik had voor vanochtend een afspraak staan bij de huisarts, maar ik had afgebeld, ik durf gewoon niet te gaan. Ik wil wel hulp want ik kan dit niet alleen. IK heb vorige maand op de Mediumcare in het ziekenhuis gelegen omdat ik dacht dat ik 2 likjes MDMA poeder had genomen maar het bleek Ice te zijn (chrystal meth). Je zou denken dat ik daardoor nooit meer iets zou gebruiken, en dat was ik die week ook echt nooit meer van plan, maar ja, toen werd het weer weekend. Ik schaam me gewoon om als volwassen vrouw (met kinderen nota-bene) daar hulp te voor moeten vragen. ik dacht dat ik het altijd goed in de hand had maar ik krijg nu toch wel allerlei vage klachten. Advies en tips zeer welkom...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
wendy1980 zei:
Aan wat voor vervelenders denk je dan?
Klik om te vergroten...
Als je al vijftien jaar regelmatig mdma gebruikt zul je vast wel permanente schade hebben opgelopen. In hoeverre je hier permanent last van gaat hebben is alleen door een arts te bepalen. Verzamel je laatste beetjes zelfrespect en ga naar een dokter!

wendy1980 zei:
Ik had voor vanochtend een afspraak staan bij de huisarts, maar ik had afgebeld, ik durf gewoon niet te gaan. Ik wil wel hulp want ik kan dit niet alleen. IK heb vorige maand op de Mediumcare in het ziekenhuis gelegen omdat ik dacht dat ik 2 likjes MDMA poeder had genomen maar het bleek Ice te zijn (chrystal meth).
Klik om te vergroten...
Je durft wel drugs te nemen waarvan je geen garantie hebt dat het relatief veilig is, maar een arts bezoeken, iets dat de dingen alleen maar in positieve zin kan veranderen, dát durf je niet?

wendy1980 zei:
Advies en tips zeer welkom...
Klik om te vergroten...
Naar een arts gaan en stoppen met dat misbruik.
w
wendy1980Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik weet dat je gelijk hebt, ik moet gewoon gaan. Ik ga het doen, wie hou ik voor de gek.Dank je voor je reactie, het gaan om je gezondheid, en idd, als ik die zooi allemaal durf in te nemen dan moet ik ook naar de arts durven:wink:

Groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."