"Bedankt voor jullie lieve en warme berichten, dat doet me goed.
Gisteren was de crematie, het was er echt zo'n sombere dag voor, regen...wind...het was enorm druk, er waren ruim 500 mensen, het was een prachtig afscheid, iedereen kwam in het wit, zo mooi om te zien. De kinderen hebben ook mooie dingen gezegd, ik was zo trots op ze dat ze voor 500 man met zijn tweetjes wat gingen zeggen. Ik geloof dat toen niemand het meer droog hield. Alles is gefilmfd dus als ze wat ouder zijn bekijken ze het misschien op een andere manier dan nu. Ze zijn wel verdrietig mar kinderen kunnen zo makkelijk relativeren..."mama heeft nu tenminste geen pijn meer en dan is ze ook bij haar oma en bij Kim (haar zus)"....
Iemand vroeg op dit topic hoe het zo snel heeft kunnen gebeuren en wat nu de precieze doodsoorzaak was...de tumor ebben ze toen niet weg kunnen halen, eenklein stukje maar, en omdat het zo'n agressieve tumor was groeide die met de dag harder en harder waardoor snel veel functies uit vielen, savonds raakte ze dus in coma en zo vielen al aar functies uit. Voor ons onbegrijpelijk en snel,maar de artsen zeiden dat dat "vrij normaal" was met deze tumor...
Doordat ze dus toen hersendood was hebben we besloten de beademing uit te zetten en toen is ze dus vanzelf overleden.
Mensen, ik wil jullie zeggen, geniet van het leven, zo zie je dat het zo maar afgelopen kan zijn, Wendy was een feestbeest en een superlief wijf, voor mij, de kinderen, iedereen. Aan de andere kant heeft ze in het verleden dingen meegemaakt waardoor ze vaak haar toevlucht zocht in de drugs, dat wil niet zeggen dat et haar tot een slechte moeder maakte, integendeel, ik ken nemand die zo toegewijd was aan haar kinderen dan zij. Maar goed, geniet allemaal, wees lief voor elkaa en et enige wat ik nog kan zeggen is dat als je er iets is ga liever 1000 x voor niks naar de dokter als 1 x veel te laat. Wij moeten nu verder, en vanaf vandaag lijkt het alsof de wereld stilstaat maar alles gaat gewoon door, de kinderen moeten gewoon naar school, ikmoet weer aan het werk....pfffffff....ik hoop dat de tijd snel gaat want ze zeggen tijd heelt alle wonden....In ieder geval eeft het ons heel erg goed gedaan dat er wildvreemde mensen zijn die zulke lieve woorden berichten, dank jullie wel voor dat! Jasper"
In: Wendy overleden (topic"Schokken in hoofd")
1-1-2024