Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc en kotsen

xtc en kotsen

69 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Soms last van, dan moet het gewoon even eruit, meestal 2/3u na inname. Of soms bij het bijnemen, tenminste bij MDMA-kristallen, die smaak is dan echt walgelijk. Wel zonde van die kristalletjes.
Ken ook mensen die standaard moeten kotsen als het in begint te werken.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#2
met ketamine moet ik vaak kotsen, met pillen niet zoveel. Hangt er ook vanaf hoe veel ik er bij heb gezopen.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
sarcasm zei:
met ketamine moet ik vaak kotsen,
Klik om te vergroten...
Amen to that,brother.. De laatste tijd maak ik liever bommetjes met hogere doseringen.
Als ik Sister invul dan betekent dat dat ik ook een vrouwtje ben en Brothers en Sisters praat ik tegen beide seksen. Is allebei dus geen optie. Dan maar een streep erdoorheen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
sarcasm zei:
Sister mop, de laatste keer dat ik checkte was ik nog steeds een vrouwtje....
Klik om te vergroten...
Respect.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sister mop, de laatste keer dat ik checkte was ik nog steeds een vrouwtje....
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#6
-spaceman- zei:
Het kotsen gebeurt toch alleen tijdens het inslaan??
Klik om te vergroten...

ik heb nog nooit gekotst van het inslaan en 2x na 4-5uur ofso... :confused:

ik drink niet/weinig bier , veelal water of vitamin water...

misschien ligt het aan mij persoonlijk :wink: verder was het alleen de eerste 2 keer daarna viel t wel mee.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
MÐMA zei:
iedereen moet volgens mij wel even kokhalsen of kotsen van xtc, heb er zelf ook last van maar dat komt volgens mij door de hoeveelheid alcohol die ik erbij neem. en het ligt er volgens mij ook aan wat je hebt gegeten. het hoord er allemaal bij
Klik om te vergroten...
wat een onzin, ik heb in bijna 10jr tijd nog nooit gekotst van xtc...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aalpoepert zei:
Je kan het niet inhouden.
Klik om te vergroten...
Ik heb het toch eens twee uur weten vol te houden. Het kwam daarna wel des te harder alsnog naar buiten, though.

Olle
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kots altijd wanneer ik in één keer een te hoge dosis xtc tot me neem en ik me te druk maak. Thuis waar het rustig is neem ik altijd een hele pil, dan kan ik lekker blijven zitten of even liggen bij de inslag.
Op een feestje ben ik druk bezig met dansen en of praten of wat dan ook. Als ik dan een hele neem moet ik kotsen. Daarom neem ik dan altijd een halfje en dan later nog een halfje. Zo komt het wat rustiger op en zal je minder snel moeten kotsen.

Dus misschien moet je gewoon een halfje nemen en later weer een halfje, als ik halfjes neem hoef ik nooit te kotsen.

Hoe dan ook, als je moet kotsen kan je er weinig tegen doen. Je kan het niet inhouden.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopezilla zei:
Aalpoepert zei:
Je kan het niet inhouden.
Klik om te vergroten...
Ik heb het toch eens twee uur weten vol te houden. Het kwam daarna wel des te harder alsnog naar buiten, though.

Olle
Klik om te vergroten...

Hulde!
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik moet de laatste tijd bijna altijd kotsen ervan.. Vaak is het dan de combinatie van eerst wat bier en dan MDMA.. Vind m'n maag niet zo tof. Maar na een halve minuten puken is alles weer okay en heb ik verder nergens last van.
Zonder alcohol gebeurd het maar weinig dat ik moet overgeven.
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb met uitzondering van de eerste 4 keer of zo, bijna altijd moeten overgeven :(
Niet bij inname maar meestal na een uur of 2-3 later. Het ligt ook niet aan het eten, want hou ik me keurig aan :wink: Ook niet aan alcohol want ik drink alleen maar water. Ik kan ook plassen tijdens. Volgens mij ligt het aan de kwaliteit van de pillen. Ik heb de laatste keer allemaal verschillende gekregen maar nooit getest want een kennis van ons gebruikt ze en vindt ze wel goed. Allemaal kut pillen! Ik word er elke keer ziek van terwijl ik geen hoge dosis gebruikt.
xtc werkt niet meer de afgelopen 2 jaar, zelfs na 2x een jaar pauze tussen.

Twijfel om het ooit weer te gebruiken... Ik krijg het love gevoel niet meer en word alleen maar ziek van :(
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het ligt zeker niet aan de kwaliteit van het spul.. Heb altijd dezelfde betrouwbare en geteste MDMA. Het is maar net hoe je lichaam er op reageert denk ik. Wat en hoeveel je gegeten hebt, wat en hoeveel je drinkt, en de zuurgraad van je maag op dat moment. En als je coming up té sterk is voor je, kan je daar ook wel eens misselijk van worden en moeten overgeven.
Ik vind het trouwens altijd wel lekker, die MDMA-puke.. Het moment dat het eruit is voel je je 10x beter :P Alleen jammer als het midden op de dansvloer is in een drukke tent, dan moet je wel ff gaan rennen en je boeren inslikken :kots:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
TenDaysOff zei:
Ja dat ken ik dat gevoel, en ook die boer die hier beschreven wordt ... Ik heb dat maar beginnen krijgen toen ik al een tijdje gebruikte dus ik heb altijd de conclusie getrokken dat pillen heel erg slecht zijn voor je maag ... Heb toen eerst die pillen opgekauwd ipv ze volledig te slikken (die smaak, yak :)) maar goed ben dan eigenlijk ook sterk beginnen afbouwen en dan volledig gestopt ...
Klik om te vergroten...
Als jij van je tandjes houdt doe je dit in het vervolg maar niet meer. XTC sloopt de glazuurlaag op je tanden vreselijk.

Verder, To kots or not to kots. Whatever. Kots gewoon, dan ben je het kwijt en kun je lekker verder feesten. Boeiend wat een ander ervan vindt.

En blaastesten zijn er alleen voor alcohol.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb vorigeweek nog gekotst op een paar pilletjes maar ik weet dat het door een glas alchol komt drink nooit maar had wedeschap verloren :( een glasje becardie cola en hopa 3 liter kost

te veel water drinken kan ook tot kotsen lijden
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hellraiser_[NL] zei:
Ik heb vorigeweek nog gekotst op een paar pilletjes maar ik weet dat het door een glas alchol komt drink nooit maar had wedeschap verloren :( een glasje becardie cola en hopa 3 liter kost
Klik om te vergroten...
Wtf.. Geheimtaal???
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Pluggen, dan heb je nergens last van!!!

:wave:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
angie123 zei:
Pluggen, dan heb je nergens last van!!!

:wave:
Klik om te vergroten...

Doch blijft MDMA oraal wel het best :wave:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had dit in het begin altijd na de 2de. Dan ga ik gewoon te hard en speelt mijn maag op, teveel spanning. Dit is opgelost door na de 1ste met halfjes te werken :wink: Geen last meer gehad dervan. En niet kunnen plassen met XTC? No problemmo, lukt altijd. Wordt eerder gek van het constante piesen, vooral bij de afdraaiers :openmouth:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beanhead zei:
angie123 zei:
Pluggen, dan heb je nergens last van!!!

:wave:
Klik om te vergroten...

Doch blijft MDMA oraal wel het best :wave:
Klik om te vergroten...
Nou, door te pluggen zou je ook je lever ontzien. En je hebt een kleinere dosis nodig.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."