#1
Soms last van, dan moet het gewoon even eruit, meestal 2/3u na inname. Of soms bij het bijnemen, tenminste bij MDMA-kristallen, die smaak is dan echt walgelijk. Wel zonde van die kristalletjes.
Ken ook mensen die standaard moeten kotsen als het in begint te werken.
Ken ook mensen die standaard moeten kotsen als het in begint te werken.

