#1
Extisi zei:Marla Singer zei:Extisi zei:Ik ben vanaf maandag al ziek, flink ziek. Overgeven etc.
En gister heb ik een joint gerookt en ik was niet meer ziek.
Ik voelde gister dat ik bijna moest kotsen van het magische pilletje, en ik rookte idd een sigaret, en het was weg..
Dus roken is gewoon goed.![]()
flink ziek, maar wel blowen en xtc slikken.... sommige dingen kan ik gewoon nooit echt begrijpen.![]()
Uhm, blowen doe ik zowiezo bijna iedere dag, ongeacht de gemoedstoestand. En pillen ook wel eigenlijk..
Omdat ik weet dat ik die dingen goed kan verdragen, ookal ben ik ziek..
Alcohol is een heel ander verhaal..dat moet ik niet doen als ik ziek ben.. en paddo's en shit ook niet.
Pillen en wiet kunnen(bij mij?) altijd.. ik voel me dan minder ziek..en ben nog nooit bad gegaan, heb nog nooit daardoor moeten overgeven en de volgende dag ben ik net zo naar de klote als wanneer ik iets neem als ik nÃet ziek ben..
Dus ik weet vanmezelf wat ik kan hebben en wat niet..
Maar ik snap je reactie :P Dat kan ik heel goed begrijpen.
Maar ik begrijp je reactie..ik snap dat jij het niet kan begrijpen.
En ik loop 13 jaar langer op deze planeet rond dan jij, heb zelf ook ooit jouw leeftijd gehad en heb heel veel ervaring met verschillende soorten drugs en het misbruiken er van.... Ik weet ook dat meisjes van 17 "echt wel" denken te weten wat ze kunnen hebben en wat niet en ik weet ook dat ze er op een dag achter gaan komen, dat ze daarmee lelijk op hun bek zijn gegaan en eigenlijk nog maar heel naief zijn. Kwestie van meer levenservaring... Maar ook daar zul jij ooit wel eens achter komen.
