Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc en kotsen

xtc en kotsen

69 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Extisi zei:
Marla Singer zei:
Extisi zei:
Ik ben vanaf maandag al ziek, flink ziek. Overgeven etc.
En gister heb ik een joint gerookt en ik was niet meer ziek.
Ik voelde gister dat ik bijna moest kotsen van het magische pilletje, en ik rookte idd een sigaret, en het was weg..
Dus roken is gewoon goed. :rock:
Klik om te vergroten...

flink ziek, maar wel blowen en xtc slikken.... sommige dingen kan ik gewoon nooit echt begrijpen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Uhm, blowen doe ik zowiezo bijna iedere dag, ongeacht de gemoedstoestand. En pillen ook wel eigenlijk..
Omdat ik weet dat ik die dingen goed kan verdragen, ookal ben ik ziek..
Alcohol is een heel ander verhaal..dat moet ik niet doen als ik ziek ben.. en paddo's en shit ook niet.
Pillen en wiet kunnen(bij mij?) altijd.. ik voel me dan minder ziek..en ben nog nooit bad gegaan, heb nog nooit daardoor moeten overgeven en de volgende dag ben ik net zo naar de klote als wanneer ik iets neem als ik níet ziek ben..
Dus ik weet vanmezelf wat ik kan hebben en wat niet..
Maar ik snap je reactie :P Dat kan ik heel goed begrijpen.
Maar ik begrijp je reactie..ik snap dat jij het niet kan begrijpen.
Klik om te vergroten...

En ik loop 13 jaar langer op deze planeet rond dan jij, heb zelf ook ooit jouw leeftijd gehad en heb heel veel ervaring met verschillende soorten drugs en het misbruiken er van.... Ik weet ook dat meisjes van 17 "echt wel" denken te weten wat ze kunnen hebben en wat niet en ik weet ook dat ze er op een dag achter gaan komen, dat ze daarmee lelijk op hun bek zijn gegaan en eigenlijk nog maar heel naief zijn. Kwestie van meer levenservaring... Maar ook daar zul jij ooit wel eens achter komen.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bedoelt:
Extisi zei:
Maar ik snap je reactie :P Dat kan ik heel goed begrijpen.
Maar ik begrijp je reactie..ik snap dat jij het niet kan begrijpen.
Klik om te vergroten...
:wink:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
er is ook niets verkeerd aan kotsen,als je daarna maar gewoon door gaat met feesten is er niets aan de hand.
alhoewel ik zelf niet zo'n kotser ben kan ik het heel goed begrijpen dat mensen het blijven doen...het heeft iets opluchtens, van zo dat is eruit.... :kots:
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#4
afgelopen oud en nieuw ook echt in een keer heel onverwachts moeten overgeven. Iedereen op het feestje keek me heel begrijpelijk aan. Maar het kotsen was echt lekker op een of andere manier:)
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#5
huh
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Soms last van, dan moet het gewoon even eruit, meestal 2/3u na inname. Of soms bij het bijnemen, tenminste bij MDMA-kristallen, die smaak is dan echt walgelijk. Wel zonde van die kristalletjes.
Ken ook mensen die standaard moeten kotsen als het in begint te werken.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#7
met ketamine moet ik vaak kotsen, met pillen niet zoveel. Hangt er ook vanaf hoe veel ik er bij heb gezopen.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
sarcasm zei:
met ketamine moet ik vaak kotsen,
Klik om te vergroten...
Amen to that,brother.. De laatste tijd maak ik liever bommetjes met hogere doseringen.
Als ik Sister invul dan betekent dat dat ik ook een vrouwtje ben en Brothers en Sisters praat ik tegen beide seksen. Is allebei dus geen optie. Dan maar een streep erdoorheen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
sarcasm zei:
Sister mop, de laatste keer dat ik checkte was ik nog steeds een vrouwtje....
Klik om te vergroten...
Respect.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sister mop, de laatste keer dat ik checkte was ik nog steeds een vrouwtje....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."