#1
Haha meesterlijk.Zazuu. zei:... een zuurtje dus.
Haha meesterlijk.Zazuu. zei:... een zuurtje dus.
Dopezilla zei:Roken helpt bij mij juist tegen de misselijkheid. Zodra ik wat van misselijkheid voel rook ik een peuk, en dan is het weg.
Olle

Extisi zei:Ik ben vanaf maandag al ziek, flink ziek. Overgeven etc.
En gister heb ik een joint gerookt en ik was niet meer ziek.
Ik voelde gister dat ik bijna moest kotsen van het magische pilletje, en ik rookte idd een sigaret, en het was weg..
Dus roken is gewoon goed.![]()


Je merkt heus wel dat je moet kotsen en dan loop je gewoon even naar de wc. Haal je die niet dan claim je dat het van de alcohol is.Bliss zei:haha maar dan danst iedereen er doorheen? of dan moet ik t zelf opruimen?
jeetje ik word moe van mijzelf![]()
Marla Singer zei:Extisi zei:Ik ben vanaf maandag al ziek, flink ziek. Overgeven etc.
En gister heb ik een joint gerookt en ik was niet meer ziek.
Ik voelde gister dat ik bijna moest kotsen van het magische pilletje, en ik rookte idd een sigaret, en het was weg..
Dus roken is gewoon goed.![]()
flink ziek, maar wel blowen en xtc slikken.... sommige dingen kan ik gewoon nooit echt begrijpen.![]()
Heerlijke reactie. Alleen totaal ongepast in deze. Je bent niet voor niets ziek.Extisi zei:Maar ik begrijp je reactie..ik snap dat jij het niet kan begrijpen.
Extisi zei:Marla Singer zei:Extisi zei:Ik ben vanaf maandag al ziek, flink ziek. Overgeven etc.
En gister heb ik een joint gerookt en ik was niet meer ziek.
Ik voelde gister dat ik bijna moest kotsen van het magische pilletje, en ik rookte idd een sigaret, en het was weg..
Dus roken is gewoon goed.![]()
flink ziek, maar wel blowen en xtc slikken.... sommige dingen kan ik gewoon nooit echt begrijpen.![]()
Uhm, blowen doe ik zowiezo bijna iedere dag, ongeacht de gemoedstoestand. En pillen ook wel eigenlijk..
Omdat ik weet dat ik die dingen goed kan verdragen, ookal ben ik ziek..
Alcohol is een heel ander verhaal..dat moet ik niet doen als ik ziek ben.. en paddo's en shit ook niet.
Pillen en wiet kunnen(bij mij?) altijd.. ik voel me dan minder ziek..en ben nog nooit bad gegaan, heb nog nooit daardoor moeten overgeven en de volgende dag ben ik net zo naar de klote als wanneer ik iets neem als ik nÃet ziek ben..
Dus ik weet vanmezelf wat ik kan hebben en wat niet..
Maar ik snap je reactie :P Dat kan ik heel goed begrijpen.
Maar ik begrijp je reactie..ik snap dat jij het niet kan begrijpen.
Extisi zei:Maar ik snap je reactie :P Dat kan ik heel goed begrijpen.
Maar ik begrijp je reactie..ik snap dat jij het niet kan begrijpen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."