Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"-ik een pakje sigaretten in een mum van tijd heb opgerookt(en ik rook nooit) -ik lig te kotsen (in het zwembad van een discotheek) en het niet eens erg vind -ik me nergens voor schaam en alle geheimpjes vertel van mijn vriend en mij -ik me midden in mijn zin niet meer weet waar het over ging/wat ik wilde zeggen -het voelt alsof je met de bank/het bed versmelt als je gaat liggen -mijn flesje water alweer leeg is -ik in 2 werelden zit, de echte en de neppe. In de neppe voer ik hele geprekken en ik een keer schrik ik wakker en denk ik WTF zit je achterlijk te doen. Soms krijg ik paniek omdat ik denk dat ik schizo ben maarja dit is hard gaan, niet TE hard"
"Ik kots altijd eventjes inderdaad als hij begint in te slaan of wanneer ik teveel water in een keer drink en ook nog teveel rook binnen een paar sec. dan moet het er weer even uit. En dan weer lekker verder party Op een avond met pilletje kots ik gemiddeld wel 4x ofzo.. Heerlijk."