#1
kotsen is, vind ik, echt het enigste nadeel aan xtc. Ik heb het zelf niet vaak gedaan maar heb elke keer bij het innemen moet kotsen of ik kreeg kotsnijgingen.
-spaceman- zei:Het kotsen gebeurt toch alleen tijdens het inslaan??
wat een onzin, ik heb in bijna 10jr tijd nog nooit gekotst van xtc...MÐMA zei:iedereen moet volgens mij wel even kokhalsen of kotsen van xtc, heb er zelf ook last van maar dat komt volgens mij door de hoeveelheid alcohol die ik erbij neem. en het ligt er volgens mij ook aan wat je hebt gegeten. het hoord er allemaal bij
Ik heb het toch eens twee uur weten vol te houden. Het kwam daarna wel des te harder alsnog naar buiten, though.Aalpoepert zei:Je kan het niet inhouden.
Dopezilla zei:Ik heb het toch eens twee uur weten vol te houden. Het kwam daarna wel des te harder alsnog naar buiten, though.Aalpoepert zei:Je kan het niet inhouden.
Olle

Als jij van je tandjes houdt doe je dit in het vervolg maar niet meer. XTC sloopt de glazuurlaag op je tanden vreselijk.TenDaysOff zei:Ja dat ken ik dat gevoel, en ook die boer die hier beschreven wordt ... Ik heb dat maar beginnen krijgen toen ik al een tijdje gebruikte dus ik heb altijd de conclusie getrokken dat pillen heel erg slecht zijn voor je maag ... Heb toen eerst die pillen opgekauwd ipv ze volledig te slikken (die smaak, yak) maar goed ben dan eigenlijk ook sterk beginnen afbouwen en dan volledig gestopt ...
Wtf.. Geheimtaal???Hellraiser_[NL] zei:Ik heb vorigeweek nog gekotst op een paar pilletjes maar ik weet dat het door een glas alchol komt drink nooit maar had wedeschap verloreneen glasje becardie cola en hopa 3 liter kost

angie123 zei:Pluggen, dan heb je nergens last van!!!
![]()

Nou, door te pluggen zou je ook je lever ontzien. En je hebt een kleinere dosis nodig.Beanhead zei:angie123 zei:Pluggen, dan heb je nergens last van!!!
![]()
Doch blijft MDMA oraal wel het best![]()
Mis, Door pluggen ontzie je je lever niet. Uiteindelijk gaat alles via je lever want dat is de grote zuiveraar van je lichaam. De eerste rush is niet via de lever gegaan waardoor je minder van je product nodig hebt. Normaal ziet je lever XTC als een gif en zal het dus meteen gaan beginnen met afbreken, als je plugt gaat die eerste stroom bloed vanuit je endeldarm niet via je lever maar via je hart, je longen naar je hoofd en daarna pas naar je lever waardoor de XTC harder inslaat dan wanneer je oraal neemt. Dat is de ingebouwde barrière van je lichaam. Zo wordt ervoor gezorgd dat als er gifstoffen in je eten zitten die via je lever uitgefilterd worden. Normaal komt er ook alleen via je maag voedsel binnen, niet via huid, neus of andere wegen.Dopezilla zei:Nou, door te pluggen zou je ook je lever ontzien. En je hebt een kleinere dosis nodig.Beanhead zei:angie123 zei:Pluggen, dan heb je nergens last van!!!
![]()
Doch blijft MDMA oraal wel het best![]()
Olle
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."