#1
Hoef je daar dan iets aan te doen dan? Ik denk niet dat er echt een remedie bestaat.

pbwebmaster zei:Ik vind het juist heerlijk dat gekauw en geklapper, alleen zo jammer dat het zo funest is voor je gebit.
Mind_blowing zei:'kweenie, ikzelf vind 't zonde om tegen te gaan.. maar als je 't echt zo graag wil helpen de bovengenoemde magnesium-tabletten, en 't schijnt dat kauwgum ook wel wil helpen (zou komen door de macht der gewoonte er 'normaal' op te kauwen, al betwijfel ik of 't ook echt werkt).
Dat zal je vriendin vast niet erg vindenKruidenkoning zei:Als ik speed of X neem heb ik vaak last van een wilde tong
dan kun je net zo goed niets nemen....Wackie zei:Gematigd doseren met je drugs.
Probleem dat ik heb met kauwgom is dat het op een gegeven moment echt aan ALLES in mn mond blijft plakkenHarderstyles zei:Mind_blowing zei:'kweenie, ikzelf vind 't zonde om tegen te gaan.. maar als je 't echt zo graag wil helpen de bovengenoemde magnesium-tabletten, en 't schijnt dat kauwgum ook wel wil helpen (zou komen door de macht der gewoonte er 'normaal' op te kauwen, al betwijfel ik of 't ook echt werkt).
Bij mij werkt kauwgum niet echt, soms is het daardoor zelfs erger. Je kauwt dan bewust en veel vaker, en als je kaak dan opeens opzij schiet bijt je in je wang.
trippelh zei:.. en anders kussen veel kussen![]()
Beeeb zei:Ja kussen met een klapperbekkie is zo lekker!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."