Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKaken

Kaken

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoef je daar dan iets aan te doen dan? Ik denk niet dat er echt een remedie bestaat.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekker die kaken laten gaan (is voor mij een teken dat ze goed inslaan) en anders kussen veel kussen :grin:
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Magnesium werkt goed, maar ik hou het bij m'n oude vertrouwde TicTacs!
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#4
'kweenie, ikzelf vind 't zonde om tegen te gaan.. maar als je 't echt zo graag wil helpen de bovengenoemde magnesium-tabletten, en 't schijnt dat kauwgum ook wel wil helpen (zou komen door de macht der gewoonte er 'normaal' op te kauwen, al betwijfel ik of 't ook echt werkt).
K
KruidenkoningLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drugsforummerss!

Als ik speed of X neem heb ik vaak last van een wilde tong of kaken die gek gaan doen. Dit is erger dan bij vrienden of andere mensen.
Wat zou ik hier aan kunnen doen? Ik heb een keer iets gehoord over magnesium oid?
Misschien weet iemand hier meer van :)

:wave:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Magnesiumtabeltten werken bij mij redelijk tot goed.

Ik neem vooraf altijd wat magnesium, als ik tijdens de trip erg last krijg, nog één.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je echt hard gaat kun je er weinig aan doen .
En als je een beetje hard gaat kun je met veel pijn en moeite proberen je kaken van elkaar te houden en niet aan te raken.

Maar het zal je space niet bevorderen.

Ik vind het juist heerlijk dat gekauw en geklapper, alleen zo jammer dat het zo funest is voor je gebit.
K
KruidenkoningLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thanks voor de reacties! Ik ga eens kijken of die magnesium tabletten helpen
C
CestMoiLid
01-01-2024, 00:00
#9
pbwebmaster zei:
Ik vind het juist heerlijk dat gekauw en geklapper, alleen zo jammer dat het zo funest is voor je gebit.
Klik om te vergroten...
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mind_blowing zei:
'kweenie, ikzelf vind 't zonde om tegen te gaan.. maar als je 't echt zo graag wil helpen de bovengenoemde magnesium-tabletten, en 't schijnt dat kauwgum ook wel wil helpen (zou komen door de macht der gewoonte er 'normaal' op te kauwen, al betwijfel ik of 't ook echt werkt).
Klik om te vergroten...

Bij mij werkt kauwgum niet echt, soms is het daardoor zelfs erger. Je kauwt dan bewust en veel vaker, en als je kaak dan opeens opzij schiet bijt je in je wang.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kruidenkoning zei:
Als ik speed of X neem heb ik vaak last van een wilde tong
Klik om te vergroten...
Dat zal je vriendin vast niet erg vinden :tearsofjoy:
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gematigd doseren met je drugs.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wackie zei:
Gematigd doseren met je drugs.
Klik om te vergroten...
dan kun je net zo goed niets nemen....

OT
magnesium werkt en kost geen drol...
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Harderstyles zei:
Mind_blowing zei:
'kweenie, ikzelf vind 't zonde om tegen te gaan.. maar als je 't echt zo graag wil helpen de bovengenoemde magnesium-tabletten, en 't schijnt dat kauwgum ook wel wil helpen (zou komen door de macht der gewoonte er 'normaal' op te kauwen, al betwijfel ik of 't ook echt werkt).
Klik om te vergroten...

Bij mij werkt kauwgum niet echt, soms is het daardoor zelfs erger. Je kauwt dan bewust en veel vaker, en als je kaak dan opeens opzij schiet bijt je in je wang.
Klik om te vergroten...
Probleem dat ik heb met kauwgom is dat het op een gegeven moment echt aan ALLES in mn mond blijft plakken :openmouth: Het blijft niet meer 1 mooi bolletje zegmaar. Dan heb ik een gigantisch spinnenweb van kauwgom aan me tong, tanden, wangen en verhemelte hangen waar ik niet vanaf kom xD

Ik heb 1 keer het voornemen gehad aan het begin van de avond om 'gewoon niet te gaan malen' en zonder dat ik er echt bewust mee bezig was had ik er die avond veel minder last van dan anders. De keer daarop gingen mn kaken weer net zo hard xD
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#15
trippelh zei:
.. en anders kussen veel kussen :grin:
Klik om te vergroten...

Ja kussen met een klapperbekkie is zo lekker! :hearteyes:

Maar behalve klapperen, knars ik ook, das wat minder.

Magnesium helpt bij mij helaas niet. Of moet je daar hele grote hoeveelheden van nemen?

Anyway, ik probeer er op te letten. Dat helpt soms een beetje. En dan knars ik niet maar gaan er andere spieren in mijn gezicht zich aanspannen. En dan krijg ik helemaal zon zorgelijke 'grimlach' op mijn gezicht.

Een G-tje of Oxazepammetje helpt wel om mijn spieren wat te laten ontspannen, maar dat is meer voor aan het einde van de nacht thuis :wink:

Beeeb
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Beeeb zei:
Ja kussen met een klapperbekkie is zo lekker! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik heb me altijd afgevraagd hoe je dat in hemelsnaam aan boord legt. Ik hield m'n mond open bij de eerste keer MDMA en toen klapte hij opeens dicht met mijn tong ertussen. Dat heeft het toch wel even verpest. :grin:

Magnesium werkt dacht ik enkel als je een kuur doet (zo stond het toch in de sticky) dus 1 of 2 weken op voorhand al tabletten inneemt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."