Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat eten jullie voor het gebruik?

Wat eten jullie voor het gebruik?

49 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Om dat nu 2 keer te zeggen :P
Klik om te vergroten...
Was vergeten dat ik het had gepost :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
zazzoo zei:
Steevast grapefruit. Het is namelijk bewezen dat wanneer je grapefruit eet of drinkt je meer effect hebt van bepaalde drugs. Heeft iets te maken met de zogenaamde "bioavailability" en de stof cytochrome p450, blah blah blah.

Waar het op neer komt is dat je mdma/xtc minder snel word afegebroken door je lichaam. Heel je metabolisme vertraagt gewoon.
Klik om te vergroten...

Dat gaat toch alleen op voor dxm?
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja en Benzo's, van mdma ben ik niet 100% zeker, maar ik vermoed van wel. Ik zoek het straks nog eens op welke stoffen agonisten en antagonisten zijn, of beter inhibitors.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
zazzoo zei:
Steevast grapefruit. Het is namelijk bewezen dat wanneer je grapefruit eet of drinkt je meer effect hebt van bepaalde drugs. Heeft iets te maken met de zogenaamde "bioavailability" en de stof cytochrome p450, blah blah blah.

Waar het op neer komt is dat je mdma/xtc minder snel word afegebroken door je lichaam. Heel je metabolisme vertraagt gewoon.
Klik om te vergroten...

Dat gaat toch alleen op voor dxm?
Klik om te vergroten...

Ik dacht ook dat dat te maken had met dxm ja. Voor pillen en/of bommetjes schijnt een rennie van te voren wel tot 50% verschil te kunnen maken in effectiviteit omdat je maagzuur anders een hoop verpest voor t opgenomen wordt.
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij mij ligt het er een beetje aan op welk tijdstip ik ga nemen.

Als ik naar een festival ga, en die zijn meestal overdag en ben ik daar rond een uur of 3, dan eet ik misschien brood maar een zak chips is waarschijnlijker.

Feesten die in de avond plaatsvinden, als avondeten vaak pasta, liefst ook een beetje laat. En soms ook nog wat chips of een kleine vette hap. Ik vind niets vervelender dan het gevoel krijgen van een hongerige maag terwijl je gewoon chill wilt spacen.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb geen standaard ritueel voor dat soort dingen, ik prop er een gewoon een broodje in of een hamburger altijd goed.
Heb vaak dat ik sochtends pas eet en dan eet ik pas de volgende dag weer, beetje ongezond maarja.. van pillen krijg ik niet zo'n honger :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
licht voedsel, niet teveel vet, dan duurt de inslag het langst.
Ook paar uur vantevoren eten inderdaad. 19u eten, 22u slikken
b
boeitniieeeetttLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat de pot schaft.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#9
boeitniieeeettt zei:
Wat de pot schaft.
Klik om te vergroten...

Haha, lekker simpel, geen gezever :grin:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik eet 4 uur van te voren niks meer.. Tijdens 'het gaan' ook helemaal niks.. Eigenlijk tot na een paar uur nadat ik de volgende dag wakker word niks. Niks smaakt en alles is heel droog!
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iets wat niet al te ranzig smaakt als het er weer uit komt. Meestal is dat dus niks...
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik drink nooit alcohol met X, maar heb toch ook al regelmatig moeten overgeven. Bij is dat puur als ie inslaat en ik ff flink hard ga. Sinds ik na de eerste halfjes pak heb ik het niet meer gehad. Maar daarvoor altijd bij de 2de en 3de gooien :kots: Moet wel zeggen dat was vooral met de blauwe mitsu's en de mickey's. Die waren ook behoorlijk lekker :rock:
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#13
sarcasm zei:
Iets wat niet al te ranzig smaakt als het er weer uit komt. Meestal is dat dus niks...
Klik om te vergroten...
Moet jij vaak kotsen van de mdma dan? In mijn omgeving zijn er wel mensen die van de mdma moeten overgeven of er toch misselijk van worden. Ik heb het nog nooit voorgehad, misschien omdat ik op de mdma nooit alcohol drink ofzo?!
Maar ik hou het toch op twee bananen voor gebruik :)
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#14
zazzoo zei:
sarcasm zei:
Iets wat niet al te ranzig smaakt als het er weer uit komt. Meestal is dat dus niks...
Klik om te vergroten...
Moet jij vaak kotsen van de mdma dan? In mijn omgeving zijn er wel mensen die van de mdma moeten overgeven of er toch misselijk van worden. Ik heb het nog nooit voorgehad, misschien omdat ik op de mdma nooit alcohol drink ofzo?!
Maar ik hou het toch op twee bananen voor gebruik :)
Klik om te vergroten...

Pure MDMA niet echt, maar als je het combineerd met iets anders kan dat wel voorkomen. Van xtc ga ik regelmatig over mijn nek. Ik eet niet echt voordat ik gebruik, maar als het uitwerkt heb ik trek als een beer en eet ik meestal een grote friet speciaal met uien en een kaassoufle. Zelfs na de speed eet ik nog, iets waar mensen soms een beetje van opkijken... En ja, ik drink (bijna) altijd als ik uitga. Alleen bier en water dan wel, niks sterkers en niks met veel suiker.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#15
Over welke combo heb je het dan?
Hehe daar kan ik me volledig in vinden,ik kan altijd eten, speed mdma... altijd wel trek in appels als ik op de mdma zit. :) Mijn slogan is dan ook, (waar ik voor betaald heb moet binnenblijven)
Dus geen gekots voor mij. (XTC doet gewoon niks met me)
Tja iedereen zit nu eenmaal anders in elkaar he.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet drinken met XTC? Ik heb heel veel moeite met plassen met XTC. Zo heeft iedereen wat...

Ik kots eigenlijk vooral als ik MDMA op heb als ik het combineer met iets waar ik vaker van moet kotsen. XTC, speed, keta, alcohol, etc. Ik heb een keer moeten kotsen van een MDMA en LSD combi, masar dat was eenmalig en volgens mij kreeg ik buikgriep tijdens mijn trip want ik heb meer dan 40 uur in de leegloopstand gestaan...
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja als je alles van iedereen leest reageerd iedereen anders op drugs , eten en alcohol.

Ikzelf eet ruim van te voren drink nooit met xtc en dat gaat goed :)
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat moeilijk plassen heb ik ook wel met mdma + en kleine fluit :grin:
Nee, combo's daar begin ik niet aan, hoogstens een benzo om er na lekker te slapen.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#19
drinken bedoel ik alcohol en plassen damn wat een ellende en dan sta je maar te persen van kom nou en als het komt wauw das lekker
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet te vet in iedergeval!

Ik eet meestal 1 banaan en wat chocolade(!) Die combinatie werkt heel goed bij mij als ik xtc gebruik.

De dag erna eet ik zelfgemaakte groentesoep :d Altijd zin in wat zouts de dag erna :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."