Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen + Slapen !

Pillen + Slapen !

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lachen man!
Zou je eens moeten filmen, lig je helemaal in de stuip denk ? :P
J
JGVLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee mensen,

kom ik weer met een debiele vraag hoor, maar ik vroeg me af of meerdere van jullie er last van hebben !

Als ik pillen op heb, voornamelijk als ik er meer dan 3 of 4 opheb & ik ga sochtends me bed in.. dan zit ik soms hele gesprekken te lullen door me telefoon omdat ik denk dat ik een vriendin aan de telefoon heb.. of dan zit ik opeens rechtop in mijn bed omdat ik denk dat me moeder belt.
of dan praat ik opeens met mijn oppaskindje of iets.
Echt heel vaag, normaal praat ik ook wellis in mn slaap maar dit maak ik ook een soort van echt mee.

Laatste keer dacht ik dat een hele goede vriendin van mij me belde omdat ze een ongeluk had gehad.. en ik zat met me telefoon aan mn oor halfslapend gewoon een gesprek te voeren.. ik hoorde haar ook echt praten.. totdat mn vriendin (die naast me lag) iets tegen me zei.. toen kwam ik weer een soort ''uit me space''

Ben ik de enigste die dit soort debiele dingen heb, of niet ?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mwah zo erg heb ik het niet, maar ik merk wel dat ik heel erg licht slaap na een avondje MDMA, en dus ook heel erg levensecht/lucide droom. Dat je op gegeven moment niet weet of je nou droomt of dat het de werkelijkheid is.

Vaak is het zo dat ik kei hard sta te feesten, iedereen omhels en helemaal op ga in de muziek, en dan schiet ik opeens wakker en kom ik erachter dat ik al lang in bed lig... Zoiets.
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja mee eens, slapen na gebruik blijft een vaag fenomeen. Denk dat je je er niet te druk om moet maken, ik heb sowieso de neiging veel in mezelf te lullen als ik een after-dagje/nachtje heb :rolleyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deze mag naar xtc...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat dit een zeer herkenbaar fenomeen is. A part of the package. In jouw geval is het wel wat extremer dan gemiddeld maar niet iets waar je je erg zorgen over moet maken. In mijn geval waren deze afterspacen altijd zeer positief. Zoals Dubz al zei; het feest gaat gewoon door. Misschien kan je je meer focussen op plezieriger dingen.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Is heel herkenbaar bij xtc als je iets te veel neemt :P

Heb het als ik rustig aan doe nooit en als k wat meer neem ook maar wel in iets mindere maten.(dromen over drugs, soms stemmen horen, dingen zien die er niet zijn)
B
B-Nuchter leven!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben nu 18 dus 2 jaar geleden
toen heb ik ongeveer 3 weken lang zwaar gebruikt in de vakantie
op een avond had ik zoveeel gebruikt dat toen ik thuiskwam en ging slapen ook zulke Levens chte dromen kreeg ik werdt steets half wakker en hoorde toen me zelf hardop praten maar omdat me moeder in de kamer daarnaast sliep was ik bang dat ze me hoorde dus stopte ik steets wat niet lukte ik droomde dat ik in een kamer vol coke zat met een vriend van me en dat we zaten te bespreken hoe we alle coke gingen menemen dus me moeder mogt het niet horen ondertussen was ik in gesprek met die vriend in me droom terwijl ik een sigaret rookte en egt steets me hand omhoog deed om een hijs te nemen me sigaret viel ik werdt weer half wakker pakte me sigaret en rende snel naar de badkamer om te kijken of ik hem had ik zag niks en was verbaast ik ging weer ligen me droom volgde en ik ging samen met die vriend alle coke in de kamer in zakjes doen ik sliep in me Joggings broek dus maakte ik de beweging dat ik een zakje in me zak deed s'ochtens vroeg toen ik wakker werdt heb ik me zaken na gekeken en me helle matras er uit gehaalt omdat het gewoon zo echt leek.

en nu nog steets herinner ik het me goed alsof het egt leek

dus zulke dromen kunnen voorkomen als je aardig wat gebruikt heb en dan gaat proberen te slapen ik heb het plezierig ervaren alleen wel jammer van de zak coke wat dat zou mischien wel 10gram zijn geweest:P
l
lady_19Lid
01-01-2024, 00:00
#9
neee je bent niet de enige..
wat ik een keer had is dat ik probeerde te slapen en dat ik op msn zat in m'n hoofd..
ik was gewoon met mensen aan het msnen en ik hoorde het msn deuntje en ik dacht echt dat ik de gesprekken echt had.. en als ik me ogen dan open dee en even recht op ging zitten dacht ik Huhhhh en dan werd ik er even eng van..
mijn vriendinnen hadden precies het zelfde als mij.
heel freeky
veder hebben wij ook als we naast elkaar slapen dat we dan opeens tege elkaar beginnen te praten en antwoorden omdat we denken dat er een gesprek is..
heel gek is het:P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit is zo, omdat een deel van MDMA in je lichaam word omgezet in MDA, wat halucinotief werkt.
Dus hoe meer MDMA je neemt, hoe meer in MDA wordt omgezet.
Dit resulteert vaak in snorren zien bij mensen, hekken zien, met mensen praten die er niet zijn.
en ook vage dromen hebben/ Closed eyed visuals hebben.
Correct me if i'm wrong.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik slaap altijd heerlijk moet ik zeggen na een nachtje xtc, wel een beetje licht maar niks vaags verder.

Ik word wel vaag als ik de volgende dag begin met blowen, dan voel ik me echt afterbrak, als ik niet ga blowen ben ik eigenlijk altijd best fit. Maar dat vaag worden is juist zo leuk op de after-dag.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#12
pascal828 zei:
Dit is zo, omdat een deel van MDMA in je lichaam word omgezet in MDA, wat halucinotief werkt.
Dus hoe meer MDMA je neemt, hoe meer in MDA wordt omgezet.
Dit resulteert vaak in snorren zien bij mensen, hekken zien, met mensen praten die er niet zijn.
en ook vage dromen hebben/ Closed eyed visuals hebben.
Correct me if i'm wrong.
Klik om te vergroten...

pascal828 zei:
Dit is zo, omdat een deel van MDMA in je lichaam word omgezet in MDA, wat halucinotief werkt.
Klik om te vergroten...

pascal828 zei:
wat halucinotief werkt.
Klik om te vergroten...

pascal828 zei:
halucinotief
Klik om te vergroten...
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik me erop concentreer kan ik vaak ongeveer zien wat ik wil zien, dus als ik niet kan slapen ga ik tekenfilms kijken in mn hoofd:) Tijdje geleden vond ik zelf bedachte tell-sell reclames intressant..
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wakkoe zei:
Als ik me erop concentreer kan ik vaak ongeveer zien wat ik wil zien, dus als ik niet kan slapen ga ik tekenfilms kijken in mn hoofd:) Tijdje geleden vond ik zelf bedachte tell-sell reclames intressant..
Klik om te vergroten...
Visualiseren heet dat. Of nog een stapje dieper: lucide dromen.

Kan ook goed zonder MDMA, maar MDMA maakt het inderdaad een stuk makkelijker. :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
pascal828 zei:
Dit is zo, omdat een deel van MDMA in je lichaam word omgezet in MDA, wat halucinotief werkt.
Dus hoe meer MDMA je neemt, hoe meer in MDA wordt omgezet.
Dit resulteert vaak in snorren zien bij mensen, hekken zien, met mensen praten die er niet zijn.
en ook vage dromen hebben/ Closed eyed visuals hebben.
Correct me if i'm wrong.
Klik om te vergroten...

MDA is een hallucinogeen ja, maar dat spacen en raar dromen heeft daar volgens mij niks mee te maken. Volgens mij heeft dat meer te maken met de verstoorde afgifte van stoffen in je hersens (serotonine, dopamine) en je neurotransmitters.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik haat slapen ná xtc,
ik kan me totaal niet op m'n slaap concentreren en ik heb vaak al wat moeite met in slaap komen.
Vaak zie ik m'n ochtendjas gewoon tennissen of schaatsen door m'n kamer *heel apart* en zelfs een beetje freaky.
En ik schrik ook een stuk sneller, en dan dat spastische gedoe erbij :P nee xtc is voor mij verleden tijd, echt niet m'n ding gewoon :mrgreen:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
gNuxx zei:
Ik slaap altijd heerlijk moet ik zeggen na een nachtje xtc, wel een beetje licht maar niks vaags verder.

Ik word wel vaag als ik de volgende dag begin met blowen, dan voel ik me echt afterbrak, als ik niet ga blowen ben ik eigenlijk altijd best fit. Maar dat vaag worden is juist zo leuk op de after-dag.
Klik om te vergroten...

Jaaa, naspacen is heerlijk. :hearteyes: Neem er altijd lekker de tijd voor. Een heerlijk dagje in bed met wierook, kaarsen, sapjes, thee, spirituele muziek, fantasyfilms en eventueel nog een wandelingetje naar de kinderboerderij. :grin:
J
JGVLid
01-01-2024, 00:00
#18
hahahah !

nou gelukkig,
ik vind het ook wel heel grappig hoor,
ik heb zaterdag een kaugompje gegeven aan een jongen die zogenaamd naast me lag,
toen ik ook wakker werd keek ik naast me en dacht ik even dattie naast me lag totdat ik goed keek & zag dat het GELUKKIG gewoon mn beste vriendinnetje was, hihi !
m
m van moraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik echt een keer goed aan de x ben geweest en het ook echt gewoon waanzinnig naar me zin heb gehad en dan ga slapen dan droom ik dat ik weer op de plek ben waar ik was.

als ik in bed wakker lig, dan heb ik telkens de gedachte KUT ik moet nog naar huis!
dit kan wel 10 minuten door gaan. Maar dan besef ik me ineens dat ik al in bed lig en voel ik me weer veilig :tearsofjoy:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik lag 2 weken terug in bed, muziek te luisteren na een feestje. Toen ik geen muziek meer wilde horen, stapte ik uit bed om de radio uit te zetten. Denk dat je al kan raden, dat hij dus gewoon uit stond. Hoor ook altijd mensen praten na een goed avondje spacen. Denk dat het per persoon verschilt, hoe je erop reageert. Ik vind het altijd wel lachen zulk soort dingen, maar ik kan erin komen dat je er horendol van wordt. Als ik er zo over praat, kan ik niet wachten totdat het weer zover is :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."