#1
Lachen man!
Zou je eens moeten filmen, lig je helemaal in de stuip denk ? :P
Zou je eens moeten filmen, lig je helemaal in de stuip denk ? :P

pascal828 zei:Dit is zo, omdat een deel van MDMA in je lichaam word omgezet in MDA, wat halucinotief werkt.
Dus hoe meer MDMA je neemt, hoe meer in MDA wordt omgezet.
Dit resulteert vaak in snorren zien bij mensen, hekken zien, met mensen praten die er niet zijn.
en ook vage dromen hebben/ Closed eyed visuals hebben.
Correct me if i'm wrong.
pascal828 zei:Dit is zo, omdat een deel van MDMA in je lichaam word omgezet in MDA, wat halucinotief werkt.
pascal828 zei:wat halucinotief werkt.
pascal828 zei:halucinotief
Visualiseren heet dat. Of nog een stapje dieper: lucide dromen.Wakkoe zei:Als ik me erop concentreer kan ik vaak ongeveer zien wat ik wil zien, dus als ik niet kan slapen ga ik tekenfilms kijken in mn hoofdTijdje geleden vond ik zelf bedachte tell-sell reclames intressant..
pascal828 zei:Dit is zo, omdat een deel van MDMA in je lichaam word omgezet in MDA, wat halucinotief werkt.
Dus hoe meer MDMA je neemt, hoe meer in MDA wordt omgezet.
Dit resulteert vaak in snorren zien bij mensen, hekken zien, met mensen praten die er niet zijn.
en ook vage dromen hebben/ Closed eyed visuals hebben.
Correct me if i'm wrong.

gNuxx zei:Ik slaap altijd heerlijk moet ik zeggen na een nachtje xtc, wel een beetje licht maar niks vaags verder.
Ik word wel vaag als ik de volgende dag begin met blowen, dan voel ik me echt afterbrak, als ik niet ga blowen ben ik eigenlijk altijd best fit. Maar dat vaag worden is juist zo leuk op de after-dag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."