Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na lange tyd van Geen zin meer om te willen uitgaan. is SWIM toch nog eens gegaan. Rustig naar een Discotheek voor een Vriendin haar verjaardag. Je kent het wel... Na goed voordrinken naar daar de Discotheek gegaan, Ook daar zeer goed gedronken. SWIM was dus "Strontzat". SWIM liep daar zyn oude dealer tegen het lyf... Wat geklets enz... Hy bood SWIM iets te drinken aan. Tuurlyk pakte hy het aan... (Dat was de StommeFout). Een kwartiertje later kwam de Dealer terug en vroeg "Voel je al iets Mkkr?". Dit bracht SWIM meteen in een slecht humeur. Uiteindelyk begon het natuurlyk, SWIM herrinert zich alleen nog dat hy Lichtjes het gerommel van zyn maag voelde... Volgende dat die wist, Lag hy in bed en maakten zyn moeder hem wakker om zyn bloeddruk te nemen. SWIM herrinert zich ook nog de Politie hun Stemmen maar geen beeld. Wat hy via vrienden & ouders is te weten gekomen is dit: Hy was Buitengezet (Al een geluk). Opweg naar huis waarschynlyk ingestort of zoiets. Waardoor een passerende Combi hem opmerkten. Ze hebben hem in geladen en thuis afgezet. (Geen idee hoe ze myn adress hebben gevonden?) Zyn ouders wakker gemaakt en dergelyke. SWIM was er alles behalve goed aan toe. Een hartslag die tot boven de 180 ging (160 is al levensbedrygend) ,Volledig zyn evenwicht en Oriëntatie kwyt, 40 grade koorts (en toen koelde ze my al af met een koude handdoek + de tyd die ik buiten heb gelegen.) Nu zelf 2dagen later heeft SWIM nog een constante hardtslag van 95-105 .(het is Natuurlyk ook wel over de 30graden hier.) SWIM vraag zich nog alty af of dit van de Ooohh zo eerlyke --" situatie van die avond kan zyn en gaat als het volgende week nog steeds zo hoge hardslag is eens naar de Dokter. (Als hier al iemand ervaring mee heeft laat het even weten) Je ziet maar hoe het door 1 XTC pilletje Heeeeel snel fout kan gaan. Drank & XTC kan maar in heeel lichte maten. Maar Swim heeft hier toch zyn lesje uit geleerd."
"Als je lichaam zich heeft ontwikkeld om tege de MDMA stof in te gaan. Dan kan dit een Natuurlyke reactie worden. (Bv: Rook in de ogen is schadelyk, je lichaam reageert en gaat wenen. Maar dan met MDMA n overgeven.) Kan altyd aan iets anders liggen natuurlyk. Geef hem eens Medicatie zie wat er dan gebeurt? Geeft die weer over dan zal het ergens anders aan liggen."
"lsdlicious zei: HyperSoniic zei: Als je lichaam zich heeft ontwikkeld om tege de MDMA stof in te gaan. Dan kan dit een Natuurlyke reactie worden. (Bv: Rook in de ogen is schadelyk, je lichaam reageert en gaat wenen. Maar dan met MDMA n overgeven.) Kan altyd aan iets anders liggen natuurlyk. Geef hem eens Medicatie zie wat er dan gebeurt? Geeft die weer over dan zal het ergens anders aan liggen. Klik om te vergroten... ik vrees dat het ergens anders aan ligt want dat was ik er vergeten bij zetten mdma op zich geeft hij niet van over. kan het mss zijn dat hij plots allergisch is geworden aan een stof in xtc? en oja hij doet dit alleen bij zijn 1ste pil dat hij steekt als hij bij neemt geeft ie niet over :-s Klik om te vergroten... Stof in XTC = MDMA de rest is troep Namaak pillen hebben mCCP in zich..."
"lsdlicious zei: Paddo100 zei: was het wel xtc dan? hartslag van 90 valt volgens mij wel mee toch? Heb je die dealer nog ff aangesproken of wat? Klik om te vergroten... idd hartslag van ong 90 valt nog wel mee denk ik en van die xtc stel ik me toch ook vragen ben ook al zat geweest en een pilletje geslikt, ik vind dat je de alchol er minder door gaat voelen en meer spacen (maar dat kan aan mij liggen). wnt als je echt zo zat was kan hij je vanalles gegeven hebben Klik om te vergroten... Kan natuurlyk ook iets anders geweest zyn ik kocht vroeger pillen vn hem, weet niet wat hy er in heeft gedaan."
"Paddo100 zei: was het wel xtc dan? hartslag van 90 valt volgens mij wel mee toch? Heb je die dealer nog ff aangesproken of wat? Klik om te vergroten... Jhaa mss toch eens doen Ik bn idd niet zkkr van de XTC, ik kocht het vroeger vn hem"
"DDeeJay zei: en maar 5 dagen per week trainen op een hartslag van 167 /minuut wat heb ik een geluk dat ik nog niet ben doodgevallen Klik om te vergroten... als je 5dage in de week traint zal je hartslag zwz zakken na een tyd + vanaf 160 is levenbedreigend zei Wikipedia... n jy mag ook eens proberen door lekker in je zetel te zittn 180 te halen zoals ik die nacht --""
"SWIM vroeg zich eigelyk af. Waar je een Doosje kunt kopen dat eigelijk perfect is voor alles op te bergen + gebruiken. Weet iemand waar of wat voor een Doosje hier perfect voor is?"
"Dit is normaal denk ik,, ik ben een herbeginnende gebruiker van bijna 17 en nu als ik XTC pak en goed ga feesten en ik voel me moe en ik geraak in mijn bed blijf ik maar aan andere dingen denken. Ik kan mij totaal niet concentreren op het slapen. Soms lijkt mijn tv aan of gaat mijn gsm af en als ik dan kijk blijkt dat niet zo te zijn ik denk dat het moment dat ik wakker wordt, dat is gwn niet diep genoeg slaap waardoor dat ik niet merk dat ik wakker wordt (wss door de invloed van de XTC). Het ergste dat mij ooit is overkomen is dat ik aan het drome was dat ik aan het plasse was aan het toilet,, en hoe weet ik zeker dat dit een droom was... Jha Jha jekunt het al raden ik had op het tapijt van mijn kamer geplast... heel vaag allemaal om dat s'morgen te ontdekken... al een geluk dat ik er nu me kan lachen ^^"
"Heb het laatst ook eens geprobeert een, vriend had het mee... Eigelyk is het gwn EPO, De drugs van Topsporters. Dat is toch wat hij mij verteld. Het zit inderdaad in een Flesje zoals van de Dokters als die een Injectie geeft zoals hierboven wordt vermeld."
"Re: bijeffecten hartkloppingen, blijvende keelpijn, ademhali Om het Netjes te doen heeft SWIM hier een lijstje gemaakt met SWIY Problemen en mijn antwoorden. - Hartkloppingen, deze houden mij wakker al ben ik niet onder invloed. tot 2 dagen erna Dit vindt ik al zeer verontrustend... Hartkloppingen zijn normaal. Als je Pep gebruikt gaat je hartslag sneller, maar 2dagen na dien? Misschien je hart al eens late controleren? (Niet om je ongerust te maken ofz...) Maar een zeer goede vriend had dit ook, later bleek hij een klein fitje te hebben in zijn hart. Hierdoor hebben ze wel op tijd kunnen ingrijpen. (wilt niets zeggen over jou kan ook iets in de Pep zijn dat dit vooroorzaakt.) - Keelpijn dichtbij de huig, dit is erg gevoelig bij het slikken en wisselen van strotklepje. tot een week Misschien is hij gewoon te droog, of moet je fijner en beter kappen? Of Drink je te weinig tijdens gebruik? - Ademhalingsproblematiek, ik krijg steeds meer moeite diep in te ademen. Er zou een verband kunnen zijn tussen deze en mijn keel. Of zit er iets in mijn pep wat er niet in zou moeten zitten? Ik begin zelf ook zwaar te ademen gewoon even rustig worden dan ^^ - Minder gevoelig voor emoties na het gebruik, vooral het geluksgevoel neemt af. Speed bevorderd hoe je zelf voelt? Dit zit egt wel in je hoofd... - Gelige tanden Kan zijn door bv. Pasjes af te likken n dergelijken. Het beschadigt het glazuur waardoor je tanden onbeschermd zijn uiteindelijk... - Een hogere maar toch schorre stem. tot 3 dagen erna Nog maal Drink je wel genoeg? - Het gevoel alsof het puntje van mijn tong slaapt en toch extra gevoelig is voor contact met scherpere objecten. Dit begon zodra ik het er wel eens opsmeerde, toch lijkt me dit niet best. Lijkt me dat ze het versnijden met vuiligheid... - Mijn tong is ook verkleurd, het puntje is nu erg donkerrood. Stop met alles af te likken, en zie wat er na een tijd opgelost is? - Constant prikkelbaar tot ik een bepaalde dosis heb gehad, de grens ligt al op 0,3 gram. Bij dagelijks gebruik zou ik zeggen Na-kick. - Bij activiteit en bij slapen meer transpiratie. bij lage inspanningen meer gapen (voor verkoeling van de hersenen). Onder invloed zweet je meer. Tijdens het slapen wijst weer op de mogelijke NA-kick - Blijvende droge mond, die weer komt optreden na een half uur na het drinken. Normaal onder invloed, heb ik ook. Meer water drinken Cola is niet zo goed. - Een constant zoom geluid in mijn hoofd, die niemand anders blijkt te horen. En Hoelang ben je dan wakker? Met wat versnijden ze het man?!! - Erg verslechterde conditie Normaal na lang gebruik. Gewoon Conditie trainen (NUCHTER). Pep valt de reserves aan en vet opzetten kost brandstof... - Een chronisch jeukende neus (nog niet verstopt, dit zou kunnen komen door de geirriteerde plekken in, op en rondom mijn neus) VERSNEDEN zou ik zeggen... Eind Uitspraak: Probeer eens andere pep? Volgens mij is hij zo hard versneden dat het geen Pep meer is maar meer een ChemiePuzzel... Zo niet zal het inderdaad in je Koppie zitten . En inderdaad luister altijd naar je lichaam... Maar misschien is dit een reden om Gezonder te doen?"