Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik drink best vaak alcohol. elk weekend zowieso. en dan vrijdag en zaterdag. Soms drink ik dan erg veel. Ik doe dit nu al 2 jaar ongeveer zo. Maar ik begin te merken dat als ik dronken ben dat ik steeds vaker dingen vergeet.. en dat ik gewoon echt black outs heb. dat ik niet meer weet wat er tussen toen en toen gebeurt is.. terwijl ik dan voor mijn gevoel niet eens zoooo dronken was.. Ik vraag me af. is het erg slecht als je van die black outs heb? moet je dan minderen met drinken? heb het ergens effect op? heeft iemand er verstand van.. ik begin het een beetje eng te vinden.. ik ben nu al wat minder gaan drinken maar ik merk nu dat ik als ik een paar wijntjes op heb al vaak stukjes niet meer herinner... groetjes.."
"neee je bent niet de enige.. wat ik een keer had is dat ik probeerde te slapen en dat ik op msn zat in m'n hoofd.. ik was gewoon met mensen aan het msnen en ik hoorde het msn deuntje en ik dacht echt dat ik de gesprekken echt had.. en als ik me ogen dan open dee en even recht op ging zitten dacht ik Huhhhh en dan werd ik er even eng van.. mijn vriendinnen hadden precies het zelfde als mij. heel freeky veder hebben wij ook als we naast elkaar slapen dat we dan opeens tege elkaar beginnen te praten en antwoorden omdat we denken dat er een gesprek is.. heel gek is het:P"