Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen + Slapen !

Pillen + Slapen !

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had dat vroeger altijd, dat ik met mijn ogen dicht na een pilletje nog hele avonturen beleef. Nu heb ik dat niet meer, wat ik best jammer vind.

Dus niet hoe kom ik er van af, maar hoe krijg ik het weer terug :P :grin: :mrgreen:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Handje benzo's helpt top !
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Handje is dan weer wat overdreven :openmouth:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Handje is dan weer wat overdreven :openmouth:
Klik om te vergroten...

Je wilt toch slapen :openmouth:
J
JGVLid
01-01-2024, 00:00
#5
Harderstyles zei:
Ik lag 2 weken terug in bed, muziek te luisteren na een feestje. Toen ik geen muziek meer wilde horen, stapte ik uit bed om de radio uit te zetten. Denk dat je al kan raden, dat hij dus gewoon uit stond. Hoor ook altijd mensen praten na een goed avondje spacen. Denk dat het per persoon verschilt, hoe je erop reageert. Ik vind het altijd wel lachen zulk soort dingen, maar ik kan erin komen dat je er horendol van wordt. Als ik er zo over praat, kan ik niet wachten totdat het weer zover is :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ooo geloof me ! ik vind het geweldig,
maar meestal slaap ik toch niet alleen en diegene die meestal naast me ligt, word er helemaal gek van omdat ze niet kan slapen omdat ik aan het chille ben in mijn slaap met mensen die er niet zijn etc !

Ik heb een superleuke nacht & elke morgen een enorme lachkick erover !
hihi, wie weet vanavond weer ! :)
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha zo debiele dingen heb ik ook heel veel gehad maar dan in een andere toestand :P
bijvoorbeeld ik wou eigenlijk op een krukje gaan zitten in me droom maar toch was ik in het echt dingen aan het doen. ik wou op me kast gaan zitten van uit mijn hoogslaper en toen viel ik van een grote hoogte er van af. Na de val kwam ik uit de space toen d8 wtfff... haha.

Andere x was ik bijna dood gereden in mijn droom, ik wou snel gaan bukken onder de auto maar toen was ik al met 1 been over de hoogslaper geklommen en wou er weer bijna afklimmen ofso:P

Andere d8 ik dat iemand langs me lag in me bed en ging tegen die gene hellemaal aan praten. Terweil er uiteindelijk niemand was. Ik heb zoveel van dat soort dingen gehad zelfs bellen ja! toen zat ik te bellen met een vriendin omdat ik dacht dat ze vermoord zou worden. Maar dat was niet? :stoned:

Nja vage shit haha :wave:
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pillen + slapen = 1 + 3-1x344,5:2342.2323x23232:3434+2-2

Oftewel: forgetaboutit
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#8
hahahahaha lucide dromen door pillen, supervet heb het ook een aantal keer gehad !!!! :grin:
H
HyperSoniicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit is normaal denk ik,,
ik ben een herbeginnende gebruiker van bijna 17
en nu als ik XTC pak en goed ga feesten en ik voel me moe en ik geraak in mijn bed blijf ik maar aan andere dingen denken. Ik kan mij totaal niet concentreren op het slapen. Soms lijkt mijn tv aan of gaat mijn gsm af en als ik dan kijk blijkt dat niet zo te zijn :confused: ik denk dat het moment dat ik wakker wordt, dat is gwn niet diep genoeg slaap waardoor dat ik niet merk dat ik wakker wordt (wss door de invloed van de XTC).

Het ergste dat mij ooit is overkomen is dat ik aan het drome was dat ik aan het plasse was aan het toilet,, en hoe weet ik zeker dat dit een droom was... Jha Jha jekunt het al raden ik had op het tapijt van mijn kamer geplast... heel vaag allemaal om dat s'morgen te ontdekken... al een geluk dat ik er nu me kan lachen ^^ :tearsofjoy: :stoned:
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heeel herkenbaar, vooral bij hogere doses.

Als je al een uurtje of 12 aan het gebruiken bent verandert de trip langzaam in hallucineren, closed eye visuals. Muziek/beats 'horen' als die er niet meer is. De nacht is voor mij dan ook een soort spacewaas van vreemde gedachtes, dromen, tandenknarsen, alles in een mix van wakkerliggen en slapen. Kan het nog een meest vergelijken met de slaap die ik (niet) heb als ik koorts hebt, maar dan in principe zonder de nare negatieve aspecten die ik bij koorts wel heb.

Hou er trouwens niet zo van dat wazige gedoe in bed... als een feestje mooi is geweest mag het licht voor mij wel gewoon uit en is het einde dag. Maar goed, dat het zo niet gaat weet je van te voren.

Heb de laatste keer trouwens flinke last gehad van de kater... o.a. lucide/slaapwandel achtig gedoe gecombineerd met nachtmerries. Dus bijvoorbeeld wakker worden uit een nachtmerrie achtige droom waarna je for some reason denkt dat er drugspoeder in de lucht hangt die je met elke adem inademt, gepaard met een soort angst en verwondering over hoe andere mensen dan wel niet slapen met drugs in de lucht. Gekke is dat dat soort dingen gewoon minuten lang echt levensecht blijven aanvoelen nadat je al wakker bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."