Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed ben?

[XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed ben?

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

dr0gz zei:
Kunnen mensen zien dat ik onder invloed ben van XTC?
Klik om te vergroten...

als ik ergens ben, waar iemand rondloopt die xtc heeft gehad, zie ik dat meestal gelijk, herken die trekjes van mezelf dan.
eerder.. toen ik nog nooit iemand had gezien die onder invloed van xtc was, zag ik een keer een vent dansen ( een homo ) als een gek, die ze lippen hele tijd aflikte en ze ogen gingen van hangend naar wijdt open. jaaa ik wist dat het niet helemaal goed zat met die vent maar wist niet wat die had gehad, tot ik het van me neef hoorde die ook bij me was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Haha na mijn unieke ervaring van gister is het 1000 % dat politie dat zekers wel ziet.
:P ik had zelf mdma cristallen bij , pillen , wiet en hasj.
Komt de politie aangereden en een vriend van me doet een fles alchol snel weg waardoor er ook een mobiel valt.
Toen stopte politie. Ze zeiden tegen ons als jullie van alles laten vallen en dit dat is het meestal dat jullie iets bij hebben wat niet mag. en ik had al het spul bij terweil ik 15 ben...
Wij nee alleen een fles alchol ma ja je mag niet openbaar drinken. Mja een beetje gepraat met de wouten ze controleerde nog een andere vriend op drugs gebruik enz. Mij gelukkig niet:)! ma ik had mijn tas beetje omlaag laten zakken zodat ze t onderhand niet zagen.
Maar toen vroeg de politie agent aan mijn vriend van volgens mij heb je iets gebruikt.
Want jou ogen zeggen al genoeg met je pupillen.
Maar hij bleef ontkennen dus er was gelukkig niks aan de hand. de fles alchol mochten we met geluk houden. Politie ziet alles :(

:wave:
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Andyy zei:
dr0gz zei:
Kunnen mensen zien dat ik onder invloed ben van XTC?
Klik om te vergroten...

als ik ergens ben, waar iemand rondloopt die xtc heeft gehad, zie ik dat meestal gelijk, herken die trekjes van mezelf dan.
Klik om te vergroten...

Dit inderdaad pas als je zelf onder invloed bent of geweest zie je pas duidelijk wie er nog meer gebruiken etc zonet laatse uurtje in discotheek hier in aparte zaal alleen hardcore, ik zag gelijk dat er alleen maar medegebruikers waren.
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Het is bij mij meestal wel redelijk duidelijk. Ga lichtjes op mijn kiezen knagen, lik veelvuldig mijn lippen af en heb een wat 'wazige' blik in mijn ogen. Maak soms ook af en toe een spastische beweging. Zoals iemand hier eerder al zei, ik herken het meestal wel van anderen. En ook toen ik het zelf nog niet eerder had geprobeerd wist ik ook wel dat zo iemand in ieder geval IETS had gebruikt. Maar mijn ervaring is dat er maar bar weinig mensen zijn die zich er aan storen, dus ik zou me er bepaald niet druk om maken.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Casplantje. zei:
Het is bij mij meestal wel redelijk duidelijk. Ga lichtjes op mijn kiezen knagen, lik veelvuldig mijn lippen af en heb een wat 'wazige' blik in mijn ogen. Maak soms ook af en toe een spastische beweging. Zoals iemand hier eerder al zei, ik herken het meestal wel van anderen. En ook toen ik het zelf nog niet eerder had geprobeerd wist ik ook wel dat zo iemand in ieder geval IETS had gebruikt. Maar mijn ervaring is dat er maar bar weinig mensen zijn die zich er aan storen, dus ik zou me er bepaald niet druk om maken.
Klik om te vergroten...
jup idd.

bij mij is het ook zeeeeer duidelijk hahaha knarstanden als een gek, kraam de grootste bullshit uit, heb hangogen of ze staan juist super ver open ahah.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

En ik zou je adviseren om nooit met mdma op te gaan rijden. Dikke, heel dikke, kans dat je wat gebeurd en dan ben je nog lang niet jarig (en terecht)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

hehe ik zie ook aan mijn overbuurman dat ie soms uit z'n plaat is,
en hij denken dat ik het niet merk..ja sure :)
Hij moest eens weten dat ik waarschijnlijk meer gebruik dan hij, haha.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Ja eigenlijk meteen, al vanaf de 1ste pil. Pupillen staan wijd, soms glazig effect.
Hoe meer pillen je erbij neemt, hoe donkerder je ogen worden.

En meestal na 't een & 't ander begin je onbewust bekken te trekken, knarsetanden, smoelen trekken, spastisch soms

Maar ikzelf heb daar niet zoveel probleem mee om me in bedwang te nemen
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

[XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed ben?

ja

en je moeder ook!!!!!!!!!!
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Winehouse zei:
en je moeder ook!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...


Mijn moeder vroeg me afgelopen zondag nog of ik pillen had gehad de avond ervoor,
( had speed, GHB, en ketamine gebruikt) maargoed ik zij maar dat ik wat pep had gebruikt :P

dus die ziet indd wel of je drugs heb gebruikt, zelfs de dag erna :wink:
C
ChroniQLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Uiteraard kunnen politie/andere het zien als je 3/4 bollen hebt geslikt, dat is zoals je zelf weet niet niks :P .
Hoewel ik wel iemand ken die niet opvalt als ie X heeft gebruikt, zijn ogen zetten niet uit en ook klappert ie niet echt met zijn tanden dus hij lijkt echt normaal. ( Hoewel hij wel enorm zweet en feest als een zot )
Bij mezelf kan je van ver zien dat ik bollen heb gepakt, zoals bij jezelf : ogen zijn kannonsballen, ik loop rond met een grote glimlach en ook klappertanden. Zelfde bij wiet zeggen men vrienden :)
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Dat andere mensen zien dat je gebruitk hebt, daar moet je je niks van aantrekken. Ik zoek sowieso de feestjes op waar iedereen min of meer in dezelfde mindsetting is. Verder kunnen mensen zeker zien dat je wat gebruikt hebt. Als ze het zelf ook een keer gebruikt hebben, kunnen ze het vaak nog het beste zien.

Verder niet druk over maken. Zolang je inderdaad niet rijd onder invloed mag je veel in de wereld. :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

andere mensen kunnen het wel zien maar de politie niet
d
dr0gzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kunnen mensen zien dat ik onder invloed ben van XTC?
Mensen zien me altijd frisdrank halen en dan zeg ik gewoon dat ik de bob ben...

Maar ik had zaterdag dus 3 a 4 pilletjes op en een leuke chick gescoort, uren mee gepraat... alleen toen ging opeens een vriend van haar met mij praten, en toen heb ik opeens niks meer van haar gehoort... :P

Je krijgt grote doppen van X maar dat kan je toch ook van andere dingen krijgen? En ga je ook kaakschuiven als je kauwgum in hebt?

En bij alcohol controle's kijkt de politie dan ook of je grote doppen hebt?

Gr
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Tjah ze kunnen best wel een vermoeden hebben, maar ik heb ook wel eens het vermoeden dat een random iemand die ik op straat zie een eikel is. Hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk. Zolang jij je niet vreemd en zenuwachtig gedraagt, zal de politie niks aan je zien. Dat je verkloot bent hooguit.
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Rijden onder invloed van wat dat ook is niet ok :confused: Hoe helder je ook denkt te zijn... :)
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

dr0gz zei:
Kunnen mensen zien dat ik onder invloed ben van XTC?
Maar ik had zaterdag dus 3 a 4 pilletjes op en een leuke chick gescoort, uren mee gepraat... alleen toen ging opeens een vriend van haar met mij praten, en toen heb ik opeens niks meer van haar gehoort... :P
Gr
Klik om te vergroten...
Das een typisch gevalletje van Balen....en wellicht overbeschermende vrienden.
d
dr0gzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Pascal FM zei:
Rijden onder invloed van wat dat ook is niet ok :confused: Hoe helder je ook denkt te zijn... :)
Klik om te vergroten...
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik rij altijd + 4 uurtjes later nadat het is uitgewerkt,,, maar dan zijn me doppen nog wel grooot :openmouth:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

3 a 4 pillen, daar kun je flink scheef van worden en vreemde bekken van gaan trekken hoor. Dat heb je zelf toch ook wel door? :rolleyes:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Marla Singer zei:
3 a 4 pillen, daar kun je flink scheef van worden en vreemde bekken van gaan trekken hoor. Dat heb je zelf toch ook wel door? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Altijd dat gebash naar Doortje. Te makkelijk.

Heb al een tijd geen auto meer gereden en dat is maar beter ook. Toen ik nog een wagen reed ben ik wel aangehouden. Ik reed vrijwel altijd stoned (ook een stuk beter dan nuchter:wink: maar nooit een agent die me recht in de ogen keek. Enkel blazen.

Als je als een volslagen idioot deelneemt aan zo'n proef kan je het wel schudden natuurlijk.

Tegenwoordig hebben ze toch apparatuur die op drugs test. Weet niet hoe dat vordert?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."