#1
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be
Bij 9 van de 10 mensen verraden de ogen alles..
Ik word best wel eens aangehouden voor een routinecontrole ( zal wel door de auto komen, jonge gozer & een BMW = vooroordelen ) en laatste keer moest ik blazen en werd ook mijn pupilreflex gechecked om te zien of ik onder invloed was van drugs. Dat houd dus in dat ze met een zaklamp even 2x knipperend in je ogen schijnen. Had dat nog niet eerder meegemaakt, maar gelukkig had ik niks op..
Bij 9 van de 10 mensen verraden de ogen alles..
Ik word best wel eens aangehouden voor een routinecontrole ( zal wel door de auto komen, jonge gozer & een BMW = vooroordelen ) en laatste keer moest ik blazen en werd ook mijn pupilreflex gechecked om te zien of ik onder invloed was van drugs. Dat houd dus in dat ze met een zaklamp even 2x knipperend in je ogen schijnen. Had dat nog niet eerder meegemaakt, maar gelukkig had ik niks op..
