Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed ben?

[XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed ben?

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Bij 9 van de 10 mensen verraden de ogen alles..

Ik word best wel eens aangehouden voor een routinecontrole ( zal wel door de auto komen, jonge gozer & een BMW = vooroordelen ) en laatste keer moest ik blazen en werd ook mijn pupilreflex gechecked om te zien of ik onder invloed was van drugs. Dat houd dus in dat ze met een zaklamp even 2x knipperend in je ogen schijnen. Had dat nog niet eerder meegemaakt, maar gelukkig had ik niks op..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Ogen veranderen inderdaad bijna alles. Als ik clienten op kantoor zie zie ik in 99.9 procent van de gevallen of iemand wat op heeft .... en dat zie ik dan dus aan de ogen. Pupilreflex wat de politie doet kan ook in het donker. Licht aan, oogjes worden klein. Licht uit, oogjes worden groot, licht aan oogjes worden weer klein. Heb je wat op dan blijven ze vaak groot en zie je niet dat ze zich herstellen. Ze kunnen je aan de hand van deze test niet beboeten, wel meenemen voor een bloedonderzoek
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

dr0gz zei:
Kunnen mensen zien dat ik onder invloed ben van XTC?
Klik om te vergroten...

als ik ergens ben, waar iemand rondloopt die xtc heeft gehad, zie ik dat meestal gelijk, herken die trekjes van mezelf dan.
eerder.. toen ik nog nooit iemand had gezien die onder invloed van xtc was, zag ik een keer een vent dansen ( een homo ) als een gek, die ze lippen hele tijd aflikte en ze ogen gingen van hangend naar wijdt open. jaaa ik wist dat het niet helemaal goed zat met die vent maar wist niet wat die had gehad, tot ik het van me neef hoorde die ook bij me was.
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Haha na mijn unieke ervaring van gister is het 1000 % dat politie dat zekers wel ziet.
:P ik had zelf mdma cristallen bij , pillen , wiet en hasj.
Komt de politie aangereden en een vriend van me doet een fles alchol snel weg waardoor er ook een mobiel valt.
Toen stopte politie. Ze zeiden tegen ons als jullie van alles laten vallen en dit dat is het meestal dat jullie iets bij hebben wat niet mag. en ik had al het spul bij terweil ik 15 ben...
Wij nee alleen een fles alchol ma ja je mag niet openbaar drinken. Mja een beetje gepraat met de wouten ze controleerde nog een andere vriend op drugs gebruik enz. Mij gelukkig niet:)! ma ik had mijn tas beetje omlaag laten zakken zodat ze t onderhand niet zagen.
Maar toen vroeg de politie agent aan mijn vriend van volgens mij heb je iets gebruikt.
Want jou ogen zeggen al genoeg met je pupillen.
Maar hij bleef ontkennen dus er was gelukkig niks aan de hand. de fles alchol mochten we met geluk houden. Politie ziet alles :(

:wave:
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Andyy zei:
dr0gz zei:
Kunnen mensen zien dat ik onder invloed ben van XTC?
Klik om te vergroten...

als ik ergens ben, waar iemand rondloopt die xtc heeft gehad, zie ik dat meestal gelijk, herken die trekjes van mezelf dan.
Klik om te vergroten...

Dit inderdaad pas als je zelf onder invloed bent of geweest zie je pas duidelijk wie er nog meer gebruiken etc zonet laatse uurtje in discotheek hier in aparte zaal alleen hardcore, ik zag gelijk dat er alleen maar medegebruikers waren.
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Het is bij mij meestal wel redelijk duidelijk. Ga lichtjes op mijn kiezen knagen, lik veelvuldig mijn lippen af en heb een wat 'wazige' blik in mijn ogen. Maak soms ook af en toe een spastische beweging. Zoals iemand hier eerder al zei, ik herken het meestal wel van anderen. En ook toen ik het zelf nog niet eerder had geprobeerd wist ik ook wel dat zo iemand in ieder geval IETS had gebruikt. Maar mijn ervaring is dat er maar bar weinig mensen zijn die zich er aan storen, dus ik zou me er bepaald niet druk om maken.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Casplantje. zei:
Het is bij mij meestal wel redelijk duidelijk. Ga lichtjes op mijn kiezen knagen, lik veelvuldig mijn lippen af en heb een wat 'wazige' blik in mijn ogen. Maak soms ook af en toe een spastische beweging. Zoals iemand hier eerder al zei, ik herken het meestal wel van anderen. En ook toen ik het zelf nog niet eerder had geprobeerd wist ik ook wel dat zo iemand in ieder geval IETS had gebruikt. Maar mijn ervaring is dat er maar bar weinig mensen zijn die zich er aan storen, dus ik zou me er bepaald niet druk om maken.
Klik om te vergroten...
jup idd.

bij mij is het ook zeeeeer duidelijk hahaha knarstanden als een gek, kraam de grootste bullshit uit, heb hangogen of ze staan juist super ver open ahah.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

En ik zou je adviseren om nooit met mdma op te gaan rijden. Dikke, heel dikke, kans dat je wat gebeurd en dan ben je nog lang niet jarig (en terecht)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

hehe ik zie ook aan mijn overbuurman dat ie soms uit z'n plaat is,
en hij denken dat ik het niet merk..ja sure :)
Hij moest eens weten dat ik waarschijnlijk meer gebruik dan hij, haha.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."