Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe vertel ik mijn dealer dat het slechte pillen zijn??

hoe vertel ik mijn dealer dat het slechte pillen zijn??

62 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mischien chilt ie zelf op goede en verkoopt ie de ze verkeerde voorraadje ?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
DrippTone zei:
TrippyShit zei:
DrippTone zei:
Voortaan gewoon test kitje mee nemen, die zijn echt best goedkoop. En dan gewoon wat pilletjes meer kopen, dus ook voor de volgende keer. Altijd voor de zekerheid nog even naar test centra, maar je kunt zelf al controleren of er MDMA in zit of niet.
Klik om te vergroten...

Jottem, dan kleurt ie zwart. Hee, er zit mdma in. Maar dan kun je nog steeds niet weten hoeveel mdma er inzit en of er andere stoffen bij zitten. Er zijn ook veel pillen op de markt die rond de 10mg mdma bevatten en voor de rest mcpp en/of caffeïne. Als de vloeistof zwart kleurt en er zit alsnog mcpp bij kun je dit dus niet zien en neem je alsnog gewoon poep met water in.
Klik om te vergroten...

Je moet het dan ook niet meteen in nemen, maar alsnog naar een test centrum gaan. Maar je weet in ieder geval dat je MDMA hebt, en dus niet pillen met alleen maar mcpp erin. Het is al een klein begin, je weet in ieder geval dat je niet 100% belazerd word maar misschien voor 99%. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dus je koopt een EZtestkitje voor iets van 20/40euro die je gebruikt om te testen. Dan is het mdma en ga je em alsnog testen? :P Dan ga je voor niks naar de smartshop om die testkit te kopen en geef je voor niks geld uit :P Ja, als het niet zwartkleurt is het geen mdma en hoef je em dus niet naar het testcentrum te brengen, maarja. Kan je net zo goed gelijk wel brengen toch?
t
triptulpjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb geen contact meer kunnen krijgen met leverancier. verschillende sms-jes en telefoontje leveren niets op :( :( :( :( :( En ik heb zo'n zin om weer uit mijn dak te gaan met koninginnedag!!!!! En wil er zeker nog een paar scoren voor sensation!!!
ikke niet blij!!! :( :( :(
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij naait je..
Smack em als je em ziet :openmouth:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
Hij naait je.. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Daar zit wat in, ik zou gewoon misdaad anoniem bellen: 0800-7000 :rock:

Succes!!
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacky zei:
Pak je klikklak
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
p
pandaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
ff off topic, maar tulp, wtf, ben jij een 15 jarig grietje ofzo. 6 posts op het forum en 6 keer "IK WIL PILLEN VOOR KONINGINNEDAG!!!!!!!"
doe normaal joh, volgend jaar is het opnieuw en zonder pillen overleef je ook wel. en geen pm's meer aub. ik woon veel te ver en heb toch geen pillen (en ik ben daar niet panisch door)
t
triptulpjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
pandalicious zei:
ff off topic, maar tulp, wtf, ben jij een 15 jarig grietje ofzo. 6 posts op het forum en 6 keer "IK WIL PILLEN VOOR KONINGINNEDAG!!!!!!!"
doe normaal joh, volgend jaar is het opnieuw en zonder pillen overleef je ook wel. en geen pm's meer aub. ik woon veel te ver en heb toch geen pillen (en ik ben daar niet panisch door)
Klik om te vergroten...


was het maar waar dat ik nog 15 was!! nee zo panisch ben ik ook weer niet!! was gewoon van plan om weer gezellig te doen met koniniginnedag. En ben zeker niet van plan om me niet te vemaken zonder. wist niet dat men zich zo aangevallen zou voelen!!! wilde gewoon advies aangezien ik niet wekelijks in dit wereldje leef.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Advies noemt hij dat :tearsofjoy:
Z
ZarayinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zijn er uberhaubt nog wel goede pillen om de markt?
En gaan de producenten ooit eens snappen dat wij alleen MDMA+bindingsmiddelen in onze XTC toleren?

Pff, ik denk dat ik in vervolg maar informeer naar MDMA in poedervorm.
Scheelt dit nog veel in prijs?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zarayin zei:
Zijn er uberhaubt nog wel goede pillen om de markt?
En gaan de producenten ooit eens snappen dat wij alleen MDMA+bindingsmiddelen in onze XTC toleren?

Pff, ik denk dat ik in vervolg maar informeer naar MDMA in poedervorm.
Scheelt dit nog veel in prijs?
Klik om te vergroten...
ER IS EEN MDMA SCHAARSTE, voor de 100e keer. Als je je doppen opent, dan kun je dat ook al 40000x lezen op dit forum.

Schaarste betekend dat er WEINIG tot GEEN MDMA beschikbaar is. De reden hiervoor is dat er geen grondstoffen beschikbaar zijn om MDMA te maken.

Zolang tjappies ongeteste kutpillen naar binnen blijven gooien, blijven producenten die mcPP troep produceren.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#12
En als je ze wel kan krijgen, dan alleen grote aantallen, moeilijk irritant. Waarom begin ik niet gewoon mijn eigen drugslab:grin:
b
bobbyzLid
01-01-2024, 00:00
#13
gewoon zeggen, is voor hem ook beter inplaats van dat die doorgaat met troep verkopen
t
triptulpjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
nieuwe gekregen, laten testen en weer bagger!!! Jammer hoor! Er is vlg mij echt moeilijk om op dit moment goede te krijgen. Maar rustig wachten op betere tijden. Heb nog wel de tijd voor dat we naar sensation gaan :rock:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#15
Misschien op sensation zelf pillen kopen van iemand die er al een paar opheeft.. Weet je zeker dat ze werken :P
H
HagelkaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stoneboot zei:
Misschien op sensation zelf pillen kopen van iemand die er al een paar opheeft.. Weet je zeker dat ze werken :P
Klik om te vergroten...
Dit is het slechtste advies uit het hele topic..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
och, valt ook wel weer mee. Ik heb iig vaak goede mdma gratis weggegeven als mensen er naar komen vragen terwijl ik onder invloed ben :)
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hier ook 2x achter elkaar slechte pillen.
Gelukkig laat ik alles testen, zo kwam ik er dus achter.
De 'dealers'hebben alles teruggenomen, dat wel.
Nu maar wachten wanneer er eindelijk weer wat te krijgen is.
Wil ook wel een x weer uit mn dak gaan.
B
BryantLid
01-01-2024, 00:00
#19
dan zijn we al met zijn 2 :)

Ben zelf van Belgie en al e tijdje op zoek naar degelijke "danssnoepjes" maar helaas hebben we hier hetzelfde probleem als in Nederland ...

Wij gaan zelf ook met e groepje naar Amsterdam om koninginnendag te vieren ... en het zou natuurlijk super zijn moest dan in e speciale sfeer kunnen gebeuren :hearteyes: :hearteyes:

Ik heb wel al gehoord dat je in Amsterdam veel kan regelen op straat.... maar zou dat te vertrouwen zijn ??

HELPPPPPPP !! :)
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bryant zei:
dan zijn we al met zijn 2 :)

Ben zelf van Belgie en al e tijdje op zoek naar degelijke "danssnoepjes" maar helaas hebben we hier hetzelfde probleem als in Nederland ...

Wij gaan zelf ook met e groepje naar Amsterdam om koninginnendag te vieren ... en het zou natuurlijk super zijn moest dan in e speciale sfeer kunnen gebeuren :hearteyes: :hearteyes:

Ik heb wel al gehoord dat je in Amsterdam veel kan regelen op straat.... maar zou dat te vertrouwen zijn ??

HELPPPPPPP !! :)
Klik om te vergroten...
Nee, dat is NIET te vertrouwen. En dan meen ik ook dat het echt NIET te vertrouwen is!! Laat je feest er alsjeblieft niet door verpesten.

Zie ook DIT: http://player.omroep.nl/?aflID=9350503

Dat is het programma Spuiten en Slikken. Check het einde, daar gaat de presentatrice pillen scoren op straat, alle 3 gekochte pillen waren troep (in amsterdam bevat op dit moment 90% van de pillen geen MDMA)

NEem even de tijd om het eind van die uitzending te kijken en koop ze alsjeblieft niet... Laat je prachtige dag niet verpesten door die troep.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."