#1
Mischien chilt ie zelf op goede en verkoopt ie de ze verkeerde voorraadje ?
DrippTone zei:TrippyShit zei:DrippTone zei:Voortaan gewoon test kitje mee nemen, die zijn echt best goedkoop. En dan gewoon wat pilletjes meer kopen, dus ook voor de volgende keer. Altijd voor de zekerheid nog even naar test centra, maar je kunt zelf al controleren of er MDMA in zit of niet.
Jottem, dan kleurt ie zwart. Hee, er zit mdma in. Maar dan kun je nog steeds niet weten hoeveel mdma er inzit en of er andere stoffen bij zitten. Er zijn ook veel pillen op de markt die rond de 10mg mdma bevatten en voor de rest mcpp en/of caffeïne. Als de vloeistof zwart kleurt en er zit alsnog mcpp bij kun je dit dus niet zien en neem je alsnog gewoon poep met water in.
Je moet het dan ook niet meteen in nemen, maar alsnog naar een test centrum gaan. Maar je weet in ieder geval dat je MDMA hebt, en dus niet pillen met alleen maar mcpp erin. Het is al een klein begin, je weet in ieder geval dat je niet 100% belazerd word maar misschien voor 99%.![]()
TrippyShit zei:Hij naait je..![]()
Wacky zei:Pak je klikklak
pandalicious zei:ff off topic, maar tulp, wtf, ben jij een 15 jarig grietje ofzo. 6 posts op het forum en 6 keer "IK WIL PILLEN VOOR KONINGINNEDAG!!!!!!!"
doe normaal joh, volgend jaar is het opnieuw en zonder pillen overleef je ook wel. en geen pm's meer aub. ik woon veel te ver en heb toch geen pillen (en ik ben daar niet panisch door)
ER IS EEN MDMA SCHAARSTE, voor de 100e keer. Als je je doppen opent, dan kun je dat ook al 40000x lezen op dit forum.Zarayin zei:Zijn er uberhaubt nog wel goede pillen om de markt?
En gaan de producenten ooit eens snappen dat wij alleen MDMA+bindingsmiddelen in onze XTC toleren?
Pff, ik denk dat ik in vervolg maar informeer naar MDMA in poedervorm.
Scheelt dit nog veel in prijs?

Dit is het slechtste advies uit het hele topic..Stoneboot zei:Misschien op sensation zelf pillen kopen van iemand die er al een paar opheeft.. Weet je zeker dat ze werken :P
Nee, dat is NIET te vertrouwen. En dan meen ik ook dat het echt NIET te vertrouwen is!! Laat je feest er alsjeblieft niet door verpesten.Bryant zei:dan zijn we al met zijn 2
Ben zelf van Belgie en al e tijdje op zoek naar degelijke "danssnoepjes" maar helaas hebben we hier hetzelfde probleem als in Nederland ...
Wij gaan zelf ook met e groepje naar Amsterdam om koninginnendag te vieren ... en het zou natuurlijk super zijn moest dan in e speciale sfeer kunnen gebeuren![]()
![]()
Ik heb wel al gehoord dat je in Amsterdam veel kan regelen op straat.... maar zou dat te vertrouwen zijn ??
HELPPPPPPP !!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."