Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dan zijn we al met zijn 2 Ben zelf van Belgie en al e tijdje op zoek naar degelijke "danssnoepjes" maar helaas hebben we hier hetzelfde probleem als in Nederland ... Wij gaan zelf ook met e groepje naar Amsterdam om koninginnendag te vieren ... en het zou natuurlijk super zijn moest dan in e speciale sfeer kunnen gebeuren Ik heb wel al gehoord dat je in Amsterdam veel kan regelen op straat.... maar zou dat te vertrouwen zijn ?? HELPPPPPPP !!"