Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voel je precies

Wat voel je precies

72 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#1
k00k zei:
Ik kan het niet echt beschrijven wat je nou 'precies' voelt. Ja, zoals de dingen die hierboven al beschreven zijn. Maar zeg eens eerlijk, kun jij het echte 'love' gevoel beschrijven? Nah, ik in ieder geval niet. Anyone?

Daarvoor moet je het meegemaakt hebben. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Ik hoorde laatst een mooie uitspraak:

Het voelt alsof je de jackpot heb gewonnen, en alle mensen rondom je hebben de jackpot ook gewonnen.

Ik heb de laaste tijd wel veel nagedacht, en het gevoel is toch wel relaxed. Volgende week waarschijnlijk volgende keer. Niet teveel van verwachten en gewoon op me af laten komen. Ik laat nog weten hoe het was :)
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
RobTrip zei:
k00k zei:
Ik kan het niet echt beschrijven wat je nou 'precies' voelt. Ja, zoals de dingen die hierboven al beschreven zijn. Maar zeg eens eerlijk, kun jij het echte 'love' gevoel beschrijven? Nah, ik in ieder geval niet. Anyone?

Daarvoor moet je het meegemaakt hebben. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Ik hoorde laatst een mooie uitspraak:

Het voelt alsof je de jackpot heb gewonnen, en alle mensen rondom je hebben de jackpot ook gewonnen.

Ik heb de laaste tijd wel veel nagedacht, en het gevoel is toch wel relaxed. Volgende week waarschijnlijk volgende keer. Niet teveel van verwachten en gewoon op me af laten komen. Ik laat nog weten hoe het was :)
Klik om te vergroten...

Pilletje slikken en dan gewoon door gaan waar je mee bezig was, en als het komt gewoon laten gaan. Ik heb altijd een '' love '' gevoel mogen ervaren, alles is geweldig iedereen is zo aardig enz. nooit behoefte om te knuffelen ofzo want daar ga ik meestal te hard voor xD
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inmiddels nieuwe zelf laten tesetn. Groene lacostes. 65-85 mh, wordt je ook niet echt vrolijk van in deze tijden. Ik heb nog een oude van 100. Dan neem ik eerst die en na 1.5/2 uur nog een groene lacoste. Dan komt het goed denk ik. :)
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#4
RobTrip zei:
Inmiddels nieuwe zelf laten tesetn. Groene lacostes. 65-85 mh, wordt je ook niet echt vrolijk van in deze tijden.
Klik om te vergroten...
Lekker boeiend als je weet hoeveel erin zit. Dan pak je toch gewoon 2? :) Dat is het grote voordeel van testen
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#5
kiekert zei:
RobTrip zei:
Inmiddels nieuwe zelf laten tesetn. Groene lacostes. 65-85 mh, wordt je ook niet echt vrolijk van in deze tijden.
Klik om te vergroten...
Lekker boeiend als je weet hoeveel erin zit. Dan pak je toch gewoon 2? :) Dat is het grote voordeel van testen
Klik om te vergroten...


Klopt, maakt ook niet veel uit. Maar als je dan toch zelf test, hoop ik natuurlijk wel dat er minimaal 100 mg in zit. Vooral in deze tijden. Maar ik neem nu gewoon eerst een oude van 100 en na 1.5/2 uur nog een nieuwe van 75 ongeveer.
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik twijfel er nu aan om het thuis te doen. Ik ben samen met een goede vriend. Thuis is ook relaxed, samen met lachgas, ijsjes en lekker thuis zijn. Wat zouden jullie doen?>
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok, dit lijkt misschien een dom en onnozel topic. "Lees tripreports als je wilt weten wat mensen voelen" zullen denk ik veel van jullie denken. Ik denk alleen dat het gevoel dat ik krijg als ik XTC neem, nog niet "perfect is". Daarom leek het mij handig hier kort de dingen die je voelt te omschrijven.

Eerste keer: Ik voelde heel even ( 5min) mijn handen niet meer en een soort van gloed over het publiek. Hierna gewoon energie, thats'it. Die 5 minuten waren wel heel relaxed.

Tweede keer: Ik had heel veel energie, dansde heel uitbundig en voelde me wel prettig.

Derde keer: Alles was wel relaxed, prima en ik had wel energie.

Nu denken jullie: Wat zijn dat nou voor omschrijvingen. Dat is precies mijn probleem. Ik hoor een lees super enthousiaste verhalen van iedereen. Heel veel love gevoel, iedereen is je vriend en dergelijke. Een mooie quote:
"Het is alsof je de loterij hebt gewonnen en alle mensen om je heen hebben deze ook gewonnen"

Ik heb dit gevoel dus totaal niet. Laatste keer had ik twee pillen genomen die ik zelf heb getest op 93-113 mg MDMA, terwijl ik 60 kilo weeg. Best veel dus, ook geen last van kater.
Tussen eerste en tweede keer zat ongeveer 9 weken. Tussen tweede en derde ongeveer 12 weken. Ik heb verder niet gecombineerd met alcohol en andere drugs en slik verder geen medicijnen

Wat voelen jullie precies en klopt het dan mijn ervaringen veel intenser kunnen?
F
F-ektLid
01-01-2024, 00:00
#8
hmmm beetje gek dat ik dit nog een keer tegenkom, ik heb afgelopen weekend voor het eerst een pilletje genomen met een vriendin. zei had precies hetzelfde als jij nu beschrijft. Ze voelde zich wel relex maar niet zoals iedereen tegen haar hard vertelt.
Later hoorde ze dat het mischien erdoor kwam dat ze adhd had ?

weet niet of je hier iets aan hebt ?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het heeft in ieder geval niets met ADHD te maken; dat is een dopamine gerelateerd probleem.
MDMA/XTC werkt voornamelijk op serotonine.
F
F-ektLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ok goed dat ik dat weet. dit topic blijf ik dan ook maar even volgen
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#11
Elk persoon is anders, dus voor elk persoon is ook de dosering anders.

Ik had de eerste keer een kutpil, waar ik niks van voelde.

Mijn echte eerste keer (2e keer dus) heb ik helemaal strak gestaan van een +- 90mg pil. Super veel energie, van iedereen houden maar geen hallucinaties.

Ben overigens 1.85 en weeg ongeveer 75kg.

2e keer Pure Mdma pil, dus niks anders erin. 200mg.

Pil onderschat en al genomen toen ik nog ergens heen moest rijden op m'n scooter.
30 seconden voordat ik aankwam op bestemming sloeg hij in en reed ik bijna de sloot in, en nog tegen een hek aan. 4 uur lang helemaal van de kaart geweest, hallucinaties, de hele mikmak dus.

Maar het verschilt echter per persoon. een vriend van mij heeft al zo lang zat aan 1 pilletje, waar hij hallucinaties van krijgt, en tegen dingen gaat praten die er niet zijn. ookal zeg je dat die er niet zijn. ( overigens drinkt hij er wel bier bij)

Hoop dat je er wat aan hebt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
First things first; Heb je ze zelf laten testen, of waren ze al "getest"?
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
First things first; Heb je ze zelf laten testen, of waren ze al "getest"?
Klik om te vergroten...

Sorry, staat er niet duidelijk. Zal het even aanpassen.
Helemaal zelf getest :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat van de eerste keer is wel dubieus. Hoeveel tijd zat er tussen 1, 2 en 3?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Slik je anti-depressieva?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit heb ik ook bij vrienden van mij gezien, maar ik heb geen idee waar het aan ligt.
2 van de 8 merkte er (bijna) niets van terwijl het toch echt goede pillen waren. De rest stuiterde keihard door.
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee, ik gebruik geen anti depressiva of andere medicijnen. Eerste keer was een halfje en daarna een kwartje, niet getest.
Tweede keer was zelfde pil, niet getest en een hele in 1keer
Derde en laatste keer was een hele+ daarna nog een hele getest

Tussen eerste en tweede keer zat ongeveer 9 weken. Tussen tweede en derde ongeveer 12 weken. Zal het ook in de OP zetten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dan ben je gewoon raar.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#19
Exceptional Insight zei:
Dan ben je gewoon raar.
Klik om te vergroten...

Dit dus.

Of je verwacht te veel van het effect, waardoor hij niet goed in slaat :)

In welke setting was je?
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#20
k00k zei:
Exceptional Insight zei:
Dan ben je gewoon raar.
Klik om te vergroten...

Dit dus.

Of je verwacht te veel van het effect, waardoor hij niet goed in slaat :)

In welke setting was je?
Klik om te vergroten...

Precies, daarom open ik dit topic. Om erachter te komen of andere mensen een veel steviger effect hebben. Ik heb het elke keer op feesten in een club genomen. Heb ook geen last van een kater ofzo erna. heb ik te hoge verwachtingen dan? Ik voel me wel chill enzo, alles is relaxed. Maar niet van: Woooooooooooow, dit is echt het einde ofzo.
Wat voelen jullie dan precies? :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."