#1
Exceptional Insight zei:First things first; Heb je ze zelf laten testen, of waren ze al "getest"?
Sorry, staat er niet duidelijk. Zal het even aanpassen.
Helemaal zelf getest
Exceptional Insight zei:First things first; Heb je ze zelf laten testen, of waren ze al "getest"?
Exceptional Insight zei:Dan ben je gewoon raar.
k00k zei:Exceptional Insight zei:Dan ben je gewoon raar.
Dit dus.
Of je verwacht te veel van het effect, waardoor hij niet goed in slaat![]()
In welke setting was je?
Chris Pontius zei:Dit heb ik ook bij vrienden van mij gezien, maar ik heb geen idee waar het aan ligt.
2 van de 8 merkte er (bijna) niets van terwijl het toch echt goede pillen waren. De rest stuiterde keihard door.
RobTrip zei:Wat voelen jullie dan precies?![]()
Vreemd dat je zo weinig voelt, op 60 kg zou je van die pillen toch wel een hoop moeten merken. Het kan zijn dat je er absurd ongevoelig voor bent, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.RobTrip zei:Woooooooooooow, dit is echt het einde ofzo.
Einstein zei:RobTrip zei:Wat voelen jullie dan precies?
Vreemd dat je zo weinig voelt, op 60 kg zou je van die pillen toch wel een hoop moeten merken. Het kan zijn dat je er absurd ongevoelig voor bent, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.RobTrip zei:Woooooooooooow, dit is echt het einde ofzo.
Probeer het eens in een thuissetting te nemen, goede muziek op, paar vrienden erbij, kijk wat er dan gebeurt. Setting kan een hoop verschil maken. Blijf relaxed, ga niet op de klok letten of stressen of de pil wel inslaat, laat het gewoon over je heen komen.
RobTrip zei:Einstein zei:RobTrip zei:Wat voelen jullie dan precies?
Vreemd dat je zo weinig voelt, op 60 kg zou je van die pillen toch wel een hoop moeten merken. Het kan zijn dat je er absurd ongevoelig voor bent, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.RobTrip zei:Woooooooooooow, dit is echt het einde ofzo.
Probeer het eens in een thuissetting te nemen, goede muziek op, paar vrienden erbij, kijk wat er dan gebeurt. Setting kan een hoop verschil maken. Blijf relaxed, ga niet op de klok letten of stressen of de pil wel inslaat, laat het gewoon over je heen komen.
Bedankt voor het advies allemaal. De eerste keer dat ik het nam zat ik inderdaad de hele tijd op de klok te kijken enzo. De laatste twee keer ging ik gewoon " lekker dansen" en wachtte ik totdat ik wat zou voelen. Ik had toen ook met een aantal vrienden genomen![]()
Misschien inderdaad een keer thuis proberen, al moet ik eerlijk zeggen dat me het niet zo trekt.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."