Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voel je precies

Wat voel je precies

72 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#1
Exceptional Insight zei:
First things first; Heb je ze zelf laten testen, of waren ze al "getest"?
Klik om te vergroten...

Sorry, staat er niet duidelijk. Zal het even aanpassen.
Helemaal zelf getest :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat van de eerste keer is wel dubieus. Hoeveel tijd zat er tussen 1, 2 en 3?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Slik je anti-depressieva?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit heb ik ook bij vrienden van mij gezien, maar ik heb geen idee waar het aan ligt.
2 van de 8 merkte er (bijna) niets van terwijl het toch echt goede pillen waren. De rest stuiterde keihard door.
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee, ik gebruik geen anti depressiva of andere medicijnen. Eerste keer was een halfje en daarna een kwartje, niet getest.
Tweede keer was zelfde pil, niet getest en een hele in 1keer
Derde en laatste keer was een hele+ daarna nog een hele getest

Tussen eerste en tweede keer zat ongeveer 9 weken. Tussen tweede en derde ongeveer 12 weken. Zal het ook in de OP zetten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan ben je gewoon raar.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Dan ben je gewoon raar.
Klik om te vergroten...

Dit dus.

Of je verwacht te veel van het effect, waardoor hij niet goed in slaat :)

In welke setting was je?
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#8
k00k zei:
Exceptional Insight zei:
Dan ben je gewoon raar.
Klik om te vergroten...

Dit dus.

Of je verwacht te veel van het effect, waardoor hij niet goed in slaat :)

In welke setting was je?
Klik om te vergroten...

Precies, daarom open ik dit topic. Om erachter te komen of andere mensen een veel steviger effect hebben. Ik heb het elke keer op feesten in een club genomen. Heb ook geen last van een kater ofzo erna. heb ik te hoge verwachtingen dan? Ik voel me wel chill enzo, alles is relaxed. Maar niet van: Woooooooooooow, dit is echt het einde ofzo.
Wat voelen jullie dan precies? :)
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
Dit heb ik ook bij vrienden van mij gezien, maar ik heb geen idee waar het aan ligt.
2 van de 8 merkte er (bijna) niets van terwijl het toch echt goede pillen waren. De rest stuiterde keihard door.
Klik om te vergroten...

Hmm, ok. Maar het zou toch heel vet moeten zijn? Alles is lief, je voelt je helemaal lekker enzo. Dit heb ik dus een klein beetje. Ik heb misschien het idee dat ik overschat hoe het kan zijn, of is het echt helemaal geweldig?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het hoort écht helemaal geweldig te zijn. :P
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#11
RobTrip zei:
Wat voelen jullie dan precies? :)
Klik om te vergroten...
RobTrip zei:
Woooooooooooow, dit is echt het einde ofzo.
Klik om te vergroten...
Vreemd dat je zo weinig voelt, op 60 kg zou je van die pillen toch wel een hoop moeten merken. Het kan zijn dat je er absurd ongevoelig voor bent, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.
Probeer het eens in een thuissetting te nemen, goede muziek op, paar vrienden erbij, kijk wat er dan gebeurt. Setting kan een hoop verschil maken. Blijf relaxed, ga niet op de klok letten of stressen of de pil wel inslaat, laat het gewoon over je heen komen.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Raar dat je dit gevoel niet hebt inderdaad... Misschien eens een thuis setting proberen? Met 2/3 andere ook gebruikers?

Niks van verwachten lekker over je heen laten komen. Muziekje op, bord spelletje spelen ofzo!
Na een uurtje even buiten rond lopen enz.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat een bepaalde setting de richting van je trip kan aanpassen; ok. Maar het lijkt me sterk dat een setting zoveel invloed heeft dat het de hele trip tegenhoudt.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk dat als je dat liefdes gevoel al een keer hebt mee gemaakt, zeg maar in een thuis setting, deze beter te merken valt en misschien wel te stimuleren valt, op een festival/feest met allemaal onbekende.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er moet sowieso een overweldigend effect zijn omdat er kankerveel serotonine vrijkomt. Of dit gevoel nou ultieme vaagheid is, of het typische MDMAgevoel.
Het lijkt mij dat er daarvoor/tijdens die stap iets misgaat en daar heeft setting niets mee te maken.
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#16
Einstein zei:
RobTrip zei:
Wat voelen jullie dan precies? :)
Klik om te vergroten...
RobTrip zei:
Woooooooooooow, dit is echt het einde ofzo.
Klik om te vergroten...
Vreemd dat je zo weinig voelt, op 60 kg zou je van die pillen toch wel een hoop moeten merken. Het kan zijn dat je er absurd ongevoelig voor bent, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.
Probeer het eens in een thuissetting te nemen, goede muziek op, paar vrienden erbij, kijk wat er dan gebeurt. Setting kan een hoop verschil maken. Blijf relaxed, ga niet op de klok letten of stressen of de pil wel inslaat, laat het gewoon over je heen komen.
Klik om te vergroten...


Bedankt voor het advies allemaal. De eerste keer dat ik het nam zat ik inderdaad de hele tijd op de klok te kijken enzo. De laatste twee keer ging ik gewoon " lekker dansen" en wachtte ik totdat ik wat zou voelen. Ik had toen ook met een aantal vrienden genomen :)
Misschien inderdaad een keer thuis proberen, al moet ik eerlijk zeggen dat me het niet zo trekt. :flushed:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
nou als ik xtc neem voel ik wel heel duidelijk wat, maar ik heb ook niet de behoefte om mensen te knuffelen ofzo.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#18
RobTrip zei:
Einstein zei:
RobTrip zei:
Wat voelen jullie dan precies? :)
Klik om te vergroten...
RobTrip zei:
Woooooooooooow, dit is echt het einde ofzo.
Klik om te vergroten...
Vreemd dat je zo weinig voelt, op 60 kg zou je van die pillen toch wel een hoop moeten merken. Het kan zijn dat je er absurd ongevoelig voor bent, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.
Probeer het eens in een thuissetting te nemen, goede muziek op, paar vrienden erbij, kijk wat er dan gebeurt. Setting kan een hoop verschil maken. Blijf relaxed, ga niet op de klok letten of stressen of de pil wel inslaat, laat het gewoon over je heen komen.
Klik om te vergroten...


Bedankt voor het advies allemaal. De eerste keer dat ik het nam zat ik inderdaad de hele tijd op de klok te kijken enzo. De laatste twee keer ging ik gewoon " lekker dansen" en wachtte ik totdat ik wat zou voelen. Ik had toen ook met een aantal vrienden genomen :)
Misschien inderdaad een keer thuis proberen, al moet ik eerlijk zeggen dat me het niet zo trekt. :flushed:
Klik om te vergroten...

Dat kan ik me voorstellen, mijn eerste 3 á 4x waren altijd op feestjes en die keren heb ik alleen maar energie gevoeld en verder niks. Telkens dacht ik, oh nee wat als het komt en ik voel me niet goed. Dus ben ik veel bier gaan drinken (i know, dom :P) maar toen is het telkens eigenlijk een beetje uitgebleven.

Overigens de 5de keer toen ik het pakte voelde ik me echt loei en loeihard gaan... Toen had ik ook meer gepakt, maar was de setting ook anders (wel op een feestje, maar met andere die verstand hadden van drugs, en mensen die wisten hoe ze ermee om moesten gaan). Dus ik voelde me ontspannender en daardoor kwam het gevoel wel :grin:
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, ik voelde me de laatste keren ook heel ontspannen hoor :P
Alleen op de 1 of andere manier werkt het niet goed ofzo. Volgende keer maar anderhalf in 1 keer pakken. Ik heb geen kater, dus het is niet zo dat ik elke keer naar de klote ben maar alleen het love-gevoel niet heb. Misschien niet zo gevoelig ervoor ofzo? Laatste keer had ik trouwens wel klapperkaak :rock:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
mischien ben je niet gay genoeg om het "love gevoel" te ervaren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."