Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voel je precies

Wat voel je precies

72 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#1
t kan ook gewoon zijn dat je er te veel van verwacht? ikvoel namelijk wel meer genegenheid voor mensen en knuffelen is inderdaad fijn. maar 't is niet zo dat ik me echt in moet houden of verliefd ben op iedereen die ik aankijk. :)
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat het vooral zaak is dat je geen verwachtingen hebt. Ik heb laatst mijn eerste keer gehad, en vond het heel leuk. Maar toch heb ik maar 2 uurtjes lekker gespaced, en vond ik er verder niet zo heel veel aan. Vooral omdat ik mijn vrienden wel COMPLEET los zag gaan.

Ik had teveel verwachtingen, was te zenuwachtig en ongeduldig. Niet goed. Kickte ook pas naar bijna 2 uur goed in en ging toen wel echt heerlijk, maar was ook snel over. En dan ook echt over, als in meteen moe.

Eind januari herkansing. :grin:
M
Mr. LoverLoverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als het komt, dan komt het (Cruyff logica?).
Zenuwachtig zijn, gespannen zijn of iedere minuut op je horloge kijken houden de serotonine-explosie echt niet tegen!
En is het er eenmaal probeer DAN te relaxen en laat het over je heen komen. :hearteyes:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr. LoverLover zei:
Als het komt, dan komt het (Cruyff logica?).
Zenuwachtig zijn, gespannen zijn of iedere minuut op je horloge kijken houden de serotonine-explosie echt niet tegen!
En is het er eenmaal probeer DAN te relaxen en laat het over je heen komen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

True :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, daar staat MDMA dus ook bekend om. Het is óf je pakt te weinig, of je verwacht er te veel van en je staat er niet open voor.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mr. LoverLover zei:
Als het komt, dan komt het (Cruyff logica?).
Zenuwachtig zijn, gespannen zijn of iedere minuut op je horloge kijken houden de serotonine-explosie echt niet tegen!
En is het er eenmaal probeer DAN te relaxen en laat het over je heen komen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Hmm, daar heb je een punt inderdaad. Dan zal het wel zijn dat ik er minder van kon genieten.
En dat het dan vooral door de verwachtingen kwam.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk idd dat je er te veel mee bezig bent. Ik had dit de laatste keer ook, toen was ik te veel bezig met de 1e keer van mn vriendin waardoor ik totaal niet relaxed was en het niet over me heen liet komen.

Hoeveel had je gegeten en hoe lang van te voren?
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#8
luchtigtoetje zei:
Hoeveel had je gegeten en hoe lang van te voren?
Klik om te vergroten...

Gewoon avondeten om 6 uur :beer:
Om half 1 ofzo genomen alle keren
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dan ben je er te veel mee bezig :)
F
FretzelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan beter luchtige toetjes eten

Maar ik voel me altijd opgewekt, love feeling aanwezig. Dus misschien ben je een alien. Probeer eens te overleggen met de marsmannetjes.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fretzel zei:
Je kan beter luchtige toetjes eten

Maar ik voel me altijd opgewekt, love feeling aanwezig. Dus misschien ben je een alien. Probeer eens te overleggen met de marsmannetjes.
Klik om te vergroten...

in luchtige toetjes zit suiker. anders had het wel een leuk grapje geweest denk ik. :rolleyes:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan het niet echt beschrijven wat je nou 'precies' voelt. Ja, zoals de dingen die hierboven al beschreven zijn. Maar zeg eens eerlijk, kun jij het echte 'love' gevoel beschrijven? Nah, ik in ieder geval niet. Anyone?

Daarvoor moet je het meegemaakt hebben. :hearteyes:
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#13
RobTrip zei:
Haha, ok.

Afgelopen zaterdag erg getwijfeld om X te nemen. Vorige keer was echter 6 weken geleden, dus niet gedaan. Volgende keer neem ik denk ik een hele van ongeveer 100 mg en na een halfuur weer een hele van 100 mg. Dan zou ik eindelijk is lekker gaan toch? :rock:
Klik om te vergroten...

Ongetwijfeld,
Je doet het nog netjes met de tussenpauzes moet ik zeggen,
voor mij ziet de laatste periode er zo uit: 11 september ~170mg 25 september ~180mg 20november ~400mg 24 december ~400-500mg
en volgende week zaterdag ga ik weer, maar ik denk dat ik daarna maar eens een wat langere tussenstop hou, want je krijgt zo verschrikkelijk snel tolerantie, en het zal ongetwijfeld ook niet al te best zijn voor mijn lichaam, 17 jarig zijnde(en 67kg wegend).
En in verhouding heb ik afgelopen vrijdag (24 dec) even hard gespaced als 11 september, waar ik toen een aanzienlijk mindere hoeveelheid nodig had.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#14
taeknic zei:
RobTrip zei:
Haha, ok.

Afgelopen zaterdag erg getwijfeld om X te nemen. Vorige keer was echter 6 weken geleden, dus niet gedaan. Volgende keer neem ik denk ik een hele van ongeveer 100 mg en na een halfuur weer een hele van 100 mg. Dan zou ik eindelijk is lekker gaan toch? :rock:
Klik om te vergroten...

Ongetwijfeld,
Je doet het nog netjes met de tussenpauzes moet ik zeggen,
voor mij ziet de laatste periode er zo uit: 11 september ~170mg 25 september ~180mg 20november ~400mg 24 december ~400-500mg
en volgende week zaterdag ga ik weer, maar ik denk dat ik daarna maar eens een wat langere tussenstop hou, want je krijgt zo verschrikkelijk snel tolerantie, en het zal ongetwijfeld ook niet al te best zijn voor mijn lichaam, 17 jarig zijnde(en 67kg wegend).
En in verhouding heb ik afgelopen vrijdag (24 dec) even hard gespaced als 11 september, waar

ik toen een aanzienlijk mindere hoeveelheid nodig had.
Klik om te vergroten...

ik heb ook na een pauze van 9maanden het pilletje terug "herontdekt" op een festival waar een vriend vroeg of ik er eentje wouw

beste ervaring ooit en sindsdien is 2 maanden al moeilijk voor me :grin:

ga de mijn datums hier even niet neerposten want juli en augustus zijn gewoonweg beschaamend
N
NortLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zelf had bij de eerste keer dat mn kop ontplofte, echt geweldig gevoel. Wist niet hoe ik het houden moest. Was van de club naar huis gegaan en lag 10 seconden in bed en knalde die pil in (duurde 2 uur voordat ie insloeg en ging naar huis omdat het saai feest was, er is wel ergens een trip report)

2de keer was 2 weken er na en had wel een lekker gevoel, niet heel erg love, maar wel een beetje, maar niet maximaal. 3de keer had ik nog minder love gevoel, maar heel veel praten. Dat was een maand na de 2de keer. Wel hele goede ervaringen, maar niet zo als de eerste keer, wat waarschijnlijk komt door het kort achter elkaar gebruiken.

Voor morgen heb ik kirstallen(82% :hearteyes: ) en het is nu 2 maand geleden voor het laatst, dus ben benieuwd. Daarna niks meer nemen tot Awakenings Festival.

Is wel even leuk geweest zo kort achter elkaar.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik lees het vaak en ik snap het niet dat een pil pas na 2 uur kan inslaan!

als ik een niet geteste pil (belgie he :rolleyes: )had die na 2 uur pas insloeg ... dan ga ik ervan uit dat het mCPP is want deze slaagt in op +/- 1.5 uur

en als ik wist dat het wel goeie waren en ik kreeg na 1.5 uur nog geen gevoel... bijsteken dan maar

ik reken altijd op feestjes op 30-45 min tot hij inslaat
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#17
DDeeJay zei:
ik lees het vaak en ik snap het niet dat een pil pas na 2 uur kan inslaan!

als ik een niet geteste pil (belgie he :rolleyes: )had die na 2 uur pas insloeg ... dan ga ik ervan uit dat het mCPP is want deze slaagt in op +/- 1.5 uur

en als ik wist dat het wel goeie waren en ik kreeg na 1.5 uur nog geen gevoel... bijsteken dan maar

ik reken altijd op feestjes op 30-45 min tot hij inslaat
Klik om te vergroten...

Kan heel goed hoor, ligt ook aan je maaginhoud en verteringsstelsel.
Ik heb wel eens 2,5 uur moeten wachten voordat ze inkickten, en waren wel gewoon MDMA schijfjes.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#18
taeknic zei:
DDeeJay zei:
ik lees het vaak en ik snap het niet dat een pil pas na 2 uur kan inslaan!

als ik een niet geteste pil (belgie he :rolleyes: )had die na 2 uur pas insloeg ... dan ga ik ervan uit dat het mCPP is want deze slaagt in op +/- 1.5 uur

en als ik wist dat het wel goeie waren en ik kreeg na 1.5 uur nog geen gevoel... bijsteken dan maar

ik reken altijd op feestjes op 30-45 min tot hij inslaat
Klik om te vergroten...

Kan heel goed hoor, ligt ook aan je maaginhoud en verteringsstelsel.
Ik heb wel eens 2,5 uur moeten wachten voordat ze inkickten, en waren wel gewoon MDMA schijfjes.
Klik om te vergroten...

gevaarlijk voor teveel te nemen zou ik dan denken toch?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou je moet gewoon niet bijpakken als die andere niet inslaat. dat is mijn regel. :)
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#20
jah maar na 2.5 uur...

ik denk toch ook dat ik best voorzichtig ben maar na 2.5 uur zou ik niet denken dat hij nog zal vallen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."