Zo, even een kort verslagje.
Inderdaad besloten om het thuis te doen. Om 2.00 een hele pil van 100 mg genomen. Om 22.30 voelde ik hem al inslaan. Ik zei de hele tijd dingen als: Wow, dit is echt lekker. Jezus, lekker dit man. Aaaaah, wat lekker
Zo ging het een paar uur door. Heerlijk gevoel, Niks hoefde, alles mag. Alles had een heel positief gevoel. Lekker Radiohead en rustige minimal en techno opgezet( Anja Schneider en Patrrice Baumel( Aanrader!).
In totaal nog 3 keer een halfje bijgepakt van een pil van 75 mg. Toen kwam de comedown om 4 uur ongeveer. Voor het eerst merkte ik iets negatiefs. Ik voelde me leeg en niet echt pretiig. Dit duurde gelukkig niet lang.
Daarna lachgas genomen, wat een vreemde ervaring was dat. Ik zat elke keer helemaal in een andere, soort van droomwereld. Echt heel bizar. Dan denk je dat je bijbent, maar dan ben je het nog niet. Ik zat ook helemaal rustig met me ogen dicht en me arme te bewegen.
Achteraf gezien was het dus een super ervaring. Het waren wel dezelfde effecten als de voorgaande keren toen ik het in discotheklen nam, maar nu wazs het toch intenser. Vorige keren ging ik gewoon lekker dansen en was alles goed. Nu voelde ik me echt helemaal geweldig, alles was lekker en ik voelde me zo gelukkig. Ik snap nu echt het XTC gevoel.
Iedereen bedankt voor de tips ook
Het was eigenlijk niet de bedoeling dat dit topic over alleen mijn ervaringen ging, dus als andere mensen nog hun gevoelens ofzo willen beschrijven is het leuk