Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op groot feest Belgie

XTC op groot feest Belgie

50 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
j
jonas123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,
ik ben naar bassleader geweest dit jaar met xtc en wiet opzak
geen enkel probleem mocht zo voorbij de beveiliging zonder gefoullieerd te worden.
ik zag mensen die speed namen in de rij voor ze binnen gingen en met een strakke kop naar binnen gingen ze werden gefoullieerd maar er werd niets gevonden en mocht zo naar binnen.
het was afgelopen en stonden te wachten op een tram, ik was een joint aan het rollen er komt een flik met een hond onze richting uit gelopen (was juist wiet aan het opgooien) men maat had het gezien dat hij onze richting uit kwam ik stak het zakje bij me ballen en gingen rusting verder.
de hond passeert ons een beetje later en hij gaat gewoon voor bij
er is niets om je zorgen over te maken
J
JunkDeluxeeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik geloof dat er in belgie maar 3 drugshonden zijn, dus dont worry gewoon je gerief bij je noten en alles komt inorde :wink:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik hoop dat hij 2 jaar geleden veilig op reverze is geraakt dan
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt.. :xtc: Drugshonden..? :openmouth: Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.

Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. :wink:

Phantom :confused:
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus grote kans dat er geen drugshonden zijn en als ze in mijn boxer zitten hoef ik me nergens druk om te maken.. Hopelijk ben ik daar aan de ingang ook niet zenuwachtig dan.. :)

Alluminiumfolie of plasticzakje ofzo help niets tegen de geur?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat ik voorop stellen dat je drugshonden echt zeer moeilijk voor de gek houdt. ALS ze er zijn, en je hebt drugs bij je, dan ruiken ze dat (als ze langs je lopen)

Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nederland zijn er maar een stuk of 5/6 drugshonden dacht ik. Vaak bij feesten gebruiken ze andere honden, honden die merken dat mensen zenuwachtig zijn. Als jij drugs bij je hebt, wordt je dus zenuwachtig als er een 'drugshond' langs je loopt.

Drugshonden zijn ontzettend duur om op te leiden, én kunnen vaak maar een uur werken voordat ze weer een 2 uur pauze moeten hebben. + Dat ik denk dat ze in België in de haven wel meer werk voor ze hebben.

Maak je niet te druk en neem t gewoon mee in je boxershort. Gepakt worden is het risico van het vak.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Phantom zei:
Dus grote kans dat er geen drugshonden zijn en als ze in mijn boxer zitten hoef ik me nergens druk om te maken.. Hopelijk ben ik daar aan de ingang ook niet zenuwachtig dan.. :)

Alluminiumfolie of plasticzakje ofzo help niets tegen de geur?
Klik om te vergroten...
Nee.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#8
Phantom zei:
Hallo,

Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt.. :xtc: Drugshonden..? :openmouth: Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.

Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. :wink:

Phantom :confused:
Klik om te vergroten...
reverze?
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxication zei:
Phantom zei:
Hallo,

Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt.. :xtc: Drugshonden..? :openmouth: Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.

Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. :wink:

Phantom :confused:
Klik om te vergroten...
reverze?
Klik om te vergroten...


jaaaaaaaaaaa :hearteyes:
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#10
dzN zei:
Intoxication zei:
Phantom zei:
Hallo,

Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt.. :xtc: Drugshonden..? :openmouth: Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.

Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. :wink:

Phantom :confused:
Klik om te vergroten...
reverze?
Klik om te vergroten...


jaaaaaaaaaaa :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja reverze ja.. :tongueout:
Is er iemand die vorig jaar is geweest en kan vertellen hoe het controle proces toen ging?
F
FllexioLid
01-01-2024, 00:00
#11
Reverzee :hearteyes:

Ik heb het zelfde probleem. Ik wil ook enkele pillen meenemen.

Zijn er geen alternatieven ?
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#12
kiekert zei:
Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nederland zijn er maar een stuk of 5/6 drugshonden dacht ik.
Klik om te vergroten...

Nou zo erg is het nou ook weer niet hoor..
Ik heb toevallig in een dierenasiel stage gelopen en dat man van de eigenares is hondentrainer.
Hij had ook een drugshond opgeleid voor cocaïne. Hij heeft mij zelfs als 1 van 6 mensen op een rij een keer een zakje coke in m'n jaszak gedaan en de hond het laten zoeken. Inderdaad ze ruiken het 99%.

Denk dat er zeker wel tientallen drugshonden in Nederland zijn.
Maar ze zijn inderdaad duur en je kan ze niet uren achter elkaar inzetten.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#13
nah is ooit nog gepubliceerd, de kans dat er een drugshond is bij een snelwegcontrole of dergelijke (personenvoertuigen) is quasi nul in België, er zijn er hier maar 6 en waarschijnlijk hoofdzakelijk gebruikt op evenementen en voor controleren van vrachtvervoer

en douane/politie mag je niet uitkleden gewoon omdat je eruitziet alsof je speed of weetikwat bijhebt, ben je nou helemaal gek?

op werchter en polsslag waren er honden aan de ingang en heb ze nooit iets zien doen terwijl er zeker wel 50 man moet voorbijgelopen zijn met toch iet of wat van dope in zn zakken
moest er echter controle zijn aan het evenement met honden (daar is kans toe) en je bent echt para snuif dan gewoon in de auto en neem enkel je wiet mee naar binnen
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je de hele avond door gaat op 1 snuif in de auto dan ben je echt een held :rock:
met pillen kan ik het me dan nog voorstellen maar zelfs dat is nog te kort.
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rainbow zei:
In belgie worden er volgens mij weinig drugshonden ingezet. Ik ben al op veel feestjes geweest en volgens mij zijn het altijd maar gewone politiehonden.
Met Tomorrowland weet ik dat er aan de ingang politie stond met een hond en de verdachtst uitziende mensen moesten daarlangs lopen en die hond veroerde bijna niet. Dus kzou me niet te fel opjagen. Er wordt veel tralala rond gemaakt maar uiteindelijk valt dat allemaal goed mee
Klik om te vergroten...

Kijk eindelijk een geruststellende post :mrgreen: had ik hard nodig zeg maar,

ik ga niet met de auto met de trein want we zijn allemaal onder de 18 behalve 1 maar die heeft zijn rijbewijs nog niet. Echt verdacht zien we er denk ook niet uit, geen extreme kledingstijlen fzo.
R
RainbowLid
01-01-2024, 00:00
#16
In belgie worden er volgens mij weinig drugshonden ingezet. Ik ben al op veel feestjes geweest en volgens mij zijn het altijd maar gewone politiehonden.
Met Tomorrowland weet ik dat er aan de ingang politie stond met een hond en de verdachtst uitziende mensen moesten daarlangs lopen en die hond veroerde bijna niet. Dus kzou me niet te fel opjagen. Er wordt veel tralala rond gemaakt maar uiteindelijk valt dat allemaal goed mee
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#17
aan het station bij reverze staan wel eens honden, en vorig jaar werden er mensen apart genomen om zich uitekleden in een hokje
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
:rock: rectale onderzoeken :rock:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
steelpad zei:
aan het station bij reverze staan wel eens honden, en vorig jaar werden er mensen apart genomen om zich uitekleden in een hokje
Klik om te vergroten...
dit noem ik de gaarste zever die ik ooit gehoord heb :grin:
je kunt mense nooit verplichten zich helemaal uit te kleden, kun je alles nog steeds in je onderbroek houde, of ga je daar in je blote lul rondlopen ofso hahahah :tearsofjoy:
btw no panico ik ben naar bassleader geweest was alleen fouilleren en omdat er zoveel volk was was het zelfs zo: 1 fouilleren, 1 niet , 1wel enz..
dusja good luck hang gwn niet de stressbak uit als je aanschuift :wink:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#20
op i love techno wel neig opletten altijd, kunt ge wel eens h@rd geneukt worden door de polizei

they are everywhere

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."