Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat jij beschrijft heeft IEDEREEN die gedurende langere tijd c gebruikt. Er is gewoon weg niets anders aan te doen dan de drug te respecteren. Je stopt min 1 maand met gebruiken, en vanaf dan spreek je met jezelf af dat je het gewoon rustig aan doet. Je neemt een lijntje, gaat niet op je klok zitten kijken tot je een half uur verder bent, maar drinkt gewoon een biertje en zorgt dat je plezier maakt, dit ligt volledig aan jezelf op dit moment."
"Maak je geen zorgen, je dacht het niet alleen plantenbak zei: ik denk jij wilt een generale repetitie uitvoeren van een optreden met sos ofzo.. zal wel aan mijn verziekte hersenen liggen dan Klik om te vergroten..."
"Zou het eerlijk gezegd niet weten, maar wat ik wel enorm dom vind is dat je die foto erbij plaatst. Ofwel is het je bedoeling om hier wat extra klanten te vinden, ofwel is het gewoon groot willen doen zonder verstand. Als je gewoon een stukje van de rock afbreekt en je verpulverd deze een beetje, daar heeft het lab toch genoeg aan en dan weten ze nog niet dat het om zo'n grote rock gaat. Of hebbek het mis dat het echt steenhard is?"
"Werking zal niet al te lang zijn. Eerste keer vind je er ofwel niets aan (kans is groot) ofwel duurt het max een uurtje. Ga je het langer doen dan maak je er maar MAX half uurtje van."
"Drugshonden gaan er 9 op 10 NIET staan. De honden die ze meestal bij hebben zijn gewone politiehonden om mensen af te schrikken. Je zel wel zien dat de agent met die hond aan de lijn meer naar jouw als persoon kijkt dan naar de reactie van je hond. Je kan ze best gewoon in je boxer steken, of zoek een kledingstuk waar je het in een soort naad kan steken. Phantom zei: Hallo, Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een .... ar ik de pillen laat.. Phantom Klik om te vergroten..."
"Hallo allen, Om de 4 tal weken gebruik ik in het weekend nog wel eens cocaine (vroeger wel vaker). Nu is het zo dat ik de laatste 2 à 3 keer de dag na het gebruik ongeveer rond de middag opmerkte dat ik ter hoogte van mijn ‘slapen’ dikke gezwollen aders / een gezwollen ‘bol’ had en een rode vlek van zo’n 2 cm2. Tegen de avond is het terug verdwenen. Ook de dagen erna beetje last net onder het oor bij het ver openen van de mond. Voor de rest wel wat hoofdpijn en beetje vaag de dag na gebruik maar dat lijkt me nu niet echt abnormaal. Aangezien ik dit vroeger eigenlijk nooit heb opgemerkt vraag ik me af of nog iemand dit ooit gehad heeft of iemand weet waar dit door komt? Is het iets om je serieus zorgen om te gaan maken? En ja ik weet dat cocaine gebruiken niet gezond is en ja ik weet dat ik dit ook aan een dokter kan vragen, maar een forum is toch nog net iets anoniemer terwijl het misschien een simpele verklaring heeft :-/. Grt"
"Hey, ik hoop dat iemand van jullie weet wat ik bedoel met m'n verhaal hieronder en me kan zeggen wat ik voor m'n neus heb gekregen (wit poederig - niet al te veel brokken - brokken niet steenhard, maar ook niet zomaar uit elkaar vallerig). Gisteren had ik voor het eerst coke van een nieuwe dealer, allessinds dat beloofde hij me toch. Ik ben nu niet DE kenner van coke, maar weet wel wat ik proef of niet proef. Hij legde me dus een testje van zo'n 5 cm. Toen ik het proefde prikkelde het echt ENORM aan de ingang van m'n neus (is zeker geen speed), maar eens het binnen was was het best een aangenaam gevoel. Waar ik normaal in m'n keel een ietwat bittere smaak krijg, kreeg ik nu een zoet gevoel. Deed weinig verdoven, juist mijn tong achteraan gaf bij het slikken een stekende prik . Weet iemand wat ik juist wil zeggen en wat is jullie ervaring hiermee? Alvast bedankt. P.S.: kan iemand mss uitleggen wat je nu echt juist moet proeven met goede kwaliteits coke."
"gamerboy007 zei: ......, meestal verdooft het erg snel je neus/keel :P ...... Klik om te vergroten... Wat jij beschrijft lijkt me meer massa's lidocaïne of iets dergelijks. Iemand die écht weet waar ie het over heeft aub? Volgens mij verdoofd goede kwaliteit coke niet onmiddelijk, maar na een +- 3-tal lijnen pas."
"Voorkomen ga je niet kunnen. Denk dat het gewoon tussen die 2 oren van je zat dat je die dingen zag, meer niet hoor . Zo heel erg veel is 0,5 gram op 3 uur ook niet dat je er volop dingen van gaat zien hoor. Dus wees gerust, niets ernstig."
"Hey iedereen, sinds kort zit ik met een nogal abnormale situatie. Ik geef even een korte inleiding: Vorige week woensdag ben ik naar een festival vertrokken waar ik tot zondagavond gebleven ben. Zoals allen weten gebeurt er op een festival wel al eens het een en het ander. Ik praat niet graag over mijn drugsinname maar aangezien mijn probleem hier volgens mij over gaat zal ik het toch maar duidelijk maken. Woensdagavond hebben we het rustig gehouden, wat biertjes meer niet, tegen 5u gaan slapen - 10u eruit. Donderdag overdag vrijwel weinig gedaan, wat chillen in de tent, af en toe een joint. 's Avonds een 10-tal xtc pilletjes (betrouwbaar). Rond 6u gaan slapen, tegen 10u opstaan. Vrijdag hetzelfde verhaal als donderdag. Zaterdag had ik ter plaatse een lsd-zegeltje gevonden waar ik zelf nogal weinig kennis van heb. Deze heb ik zaterdagmiddag tegen 15u in 2 gedaan en de helft ingenomen (zegel leek een deel van een groot schilderij met nacht-lucht en gouden maantjes erop, goude omkadering van schilderij links en boven). Aangezien ik van deze trip weinig tot niks gemerkt heb en 's avonds toch nog iet of wat gek feestje wou, had ik mijn laatse 2 xtc pillen (betrouwbaar) ingenomen tegen 22u en vervolgens had een maat van mij ter plaatse nog wat extra pilletjes geregeld. Op het eerste zicht leek het 1 bekende en 1 onbekende pil voor mij. Na even proeven wou ik ze eigenlijk niet nemen aangezien ik nooit wat onbekends in me op neem (al deed ik dat met die lsd ook), maar ik heb me iet wat laten meeslepen en toch gedaan. Nu, zaterdagavond zelf voelde ik me niet slecht ofzo, ook niet echt toppie. Zondagmorgend geen problemen, maar vanaf zondagmiddag dat ik thuis kwam kreeg ik harde problemen met draaierigheid in m'n hoofd en een constante druk achterin m'n hoofd. Deze zaken in mijn hoofd zijn nu grotendeels weg, maar 's nachts heb ik enorm last van angstaanvallen en nachtmerries. Waar ik vroeger 1 droom per nacht had, heb ik nu 10 nachtmerries in 1 nacht. Ik word dat ook wakker en heb echt ANGST. Angst om rond te kijken, angst om naar beneden te gaan, enz. Meestal lig ik dan dus gewoon een uur of 2 wakker tot ik toch in slaap val. Kan iemand mij zeggen wat mij juist de das om gedaan heeft en hoe ik dit kan voorkomen? Hoe lang duurt het zoal dat iemand deze angstaanvallen heeft? Ik blijf zowiezo enkele maanden van alles af nu, maar wil echt graag wat medische info zonder naar de dokter te hoeven gaan (tot nu toe althans)."