Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op groot feest Belgie

XTC op groot feest Belgie

50 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
steelpad zei:
aan het station bij reverze staan wel eens honden, en vorig jaar werden er mensen apart genomen om zich uitekleden in een hokje
Klik om te vergroten...
dit noem ik de gaarste zever die ik ooit gehoord heb :grin:
je kunt mense nooit verplichten zich helemaal uit te kleden, kun je alles nog steeds in je onderbroek houde, of ga je daar in je blote lul rondlopen ofso hahahah :tearsofjoy:
btw no panico ik ben naar bassleader geweest was alleen fouilleren en omdat er zoveel volk was was het zelfs zo: 1 fouilleren, 1 niet , 1wel enz..
dusja good luck hang gwn niet de stressbak uit als je aanschuift :wink:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#2
op i love techno wel neig opletten altijd, kunt ge wel eens h@rd geneukt worden door de polizei

they are everywhere
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Intoxication zei:
steelpad zei:
aan het station bij reverze staan wel eens honden, en vorig jaar werden er mensen apart genomen om zich uitekleden in een hokje
Klik om te vergroten...
dit noem ik de gaarste zever die ik ooit gehoord heb :grin:
je kunt mense nooit verplichten zich helemaal uit te kleden, kun je alles nog steeds in je onderbroek houde, of ga je daar in je blote lul rondlopen ofso hahahah :tearsofjoy:
btw no panico ik ben naar bassleader geweest was alleen fouilleren en omdat er zoveel volk was was het zelfs zo: 1 fouilleren, 1 niet , 1wel enz..
dusja good luck hang gwn niet de stressbak uit als je aanschuift :wink:
Klik om te vergroten...

ja steelpad je slaat mijn hoop hard de grond in.. :tongueout: wel eerlijk.. :tongueout:
Nah volgens mij als ik me normaal gedraag en die pillen op de goede plek heb kan er weinig gebeuren. Ik heb iemand gesproken die ik privé ken die vorig jaar is geweest. Die heeft geen hond gezien en werd alleen kort gefoullieerd. Mischien is het dan wel goed om op het drukste moment te gaan. Wanneer zou dat zijn bij Reverse? begint om 8 uur en duurt tot 7.. (hoe the f... wil je dat überhaupt zonder drugs doen?)
g
go-hard-o-go homeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. :wink:

Phantom :confused:[/quote]
reverze?[/quote][/quote]
zeg zeg het is niet love techno dat ze wreed control doen zunne. * station gent sint pieters daar krijg ik altyd den bibber lol :rolleyes: maar op reverze steek het op de normale plekken waar het hoort te zitten en ja niets aan de hand juist oppassen bij het slikken binne *sportpaleis want lopen veel flikken rond zelf ano dus ja voor de rest is dat daar een vet feest daar en ja een vraagje lezen de flikken deze form ook niet dus ja let wat op wat je hier schrijft e' :rock: :rock: :rock:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#5
plantenbak zei:
als je de hele avond door gaat op 1 snuif in de auto dan ben je echt een held :rock:
met pillen kan ik het me dan nog voorstellen maar zelfs dat is nog te kort.
Klik om te vergroten...
ga dan gewoon ff terug naar de parking, nu ja parking van sportpaleis is wel groot denk ik dus best niet te ver staan dan :grin: .. op polsslag hebben we dat ook gedaan, kan je eens wandelingetje doen om wat te ontnuchteren van de laatste lijn
en pillen steek je in pak sigaretten onder papiertje of weet ik waar, tzijn pillen you can hide it anywhere, speed/coke/wiet/MDMA moet in een zakje dus das al iets moeilijker om te verbergen als er gefouilleerd word
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#6
zeg zeg het is niet love techno dat ze wreed control doen zunne. * station gent sint pieters daar krijg ik altyd den bibber lol :rolleyes: maar op reverze steek het op de normale plekken waar het hoort te zitten en ja niets aan de hand juist oppassen bij het slikken binne *sportpaleis want lopen veel flikken rond zelf ano dus ja voor de rest is dat daar een vet feest daar en ja een vraagje lezen de flikken deze form ook niet dus ja let wat op wat je hier schrijft e' :rock: :rock: :rock:
Klik om te vergroten...
ik zat dit jaar op de trein van aalst naar gent op de avond (6u fzo) van ILT, we gingen naar dnb/core feestje. We stappen op en ik zie veel jong volk. Fransen zaten te zingen en ik had mijn portable box mee en zet minimal op, die beginnen daar direct te feesten en ineens hadden we het alle 2 door "shit, tis ILT vdg, we gaan echt niet naar gent gaan met de trein" Muziek goed laten knallen, conducteur laten passeren, joint gerold, als we bijna in schellebelle waren naar tussenstuk gegaan. Maat vraagt mijn vuur maar een lul van een fransman die achter ons was komen staan en nog naar de muziek wou blijven luisteren was mij al voor :tongueout: ik zeg tegen hem "You on XTC?" en ij zegt zo yes XTC. Ik zeg van "straks ga je wel geneukt worden als je in gent aankomt" maar hij verstond me niet :tearsofjoy: :tearsofjoy:

iemand gebeld en met de auto naar gent gegaan, binnenwegen, 's morgens rond 6-7u teruggekeerd van core feestje en stond nog veel politie aan inkomhal gent st-pieters, iedereen moest zijn kaartje tonen bij binnenkomen en ze bekeken je eens goed maar alles was gelukkig al uitgewerkt en op :) voordeel was wel dat er weinig politie was in de overpoortstraat
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
geekos zei:
plantenbak zei:
als je de hele avond door gaat op 1 snuif in de auto dan ben je echt een held :rock:
met pillen kan ik het me dan nog voorstellen maar zelfs dat is nog te kort.
Klik om te vergroten...
ga dan gewoon ff terug naar de parking, nu ja parking van sportpaleis is wel groot denk ik dus best niet te ver staan dan :grin: .. op polsslag hebben we dat ook gedaan, kan je eens wandelingetje doen om wat te ontnuchteren van de laatste lijn
en pillen steek je in pak sigaretten onder papiertje of weet ik waar, tzijn pillen you can hide it anywhere, speed/coke/wiet/MDMA moet in een zakje dus das al iets moeilijker om te verbergen als er gefouilleerd word
Klik om te vergroten...
je bent niet goed wijs, in je sigarettenpak, no focking way man daar kijke ze bij mij altijd in !
ok ff de heel safety plekke: achter je riem je zakje steke, onderbroekeuh, en de shoes trlk!
btw piekuur word wellicht 22u-24u verwacht dat al heel veel mense al binne wille zijn om de simpele reden dat coone al draait om 23u30 grtzzzzz
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coone? ik zou alvast wat later komen, wat een janet :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

janet :confused: komt uit belgië zeker :tongueout: :grin:

Je kan moeilijk wachten tot 6 uur en angerfist komt, beetje zonde van je kaartje! :rock: :rock: :rock:
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxication zei:
steelpad zei:
aan het station bij reverze staan wel eens honden, en vorig jaar werden er mensen apart genomen om zich uitekleden in een hokje
Klik om te vergroten...
dit noem ik de gaarste zever die ik ooit gehoord heb :grin:
je kunt mense nooit verplichten zich helemaal uit te kleden, kun je alles nog steeds in je onderbroek houde, of ga je daar in je blote lul rondlopen ofso hahahah :tearsofjoy:
btw no panico ik ben naar bassleader geweest was alleen fouilleren en omdat er zoveel volk was was het zelfs zo: 1 fouilleren, 1 niet , 1wel enz..
dusja good luck hang gwn niet de stressbak uit als je aanschuift :wink:
Klik om te vergroten...
Ok dan betweter, als ze je verdenken wordt je mee in een apparte ruimte genomen, mag je je boxer short aanhoude en kijken ze even of er geen drugs in je kontgat zit door een simpele test (bukken en op de handblazen), dus wanneer het daar weggeplakt is zien ze het nog.
Vriend had een boete van 150euro, geen ingang meer en PV opgesteld.
A
AbusanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rainbow zei:
In belgie worden er volgens mij weinig drugshonden ingezet. Ik ben al op veel feestjes geweest en volgens mij zijn het altijd maar gewone politiehonden.
Met Tomorrowland weet ik dat er aan de ingang politie stond met een hond en de verdachtst uitziende mensen moesten daarlangs lopen en die hond veroerde bijna niet. Dus kzou me niet te fel opjagen. Er wordt veel tralala rond gemaakt maar uiteindelijk valt dat allemaal goed mee
Klik om te vergroten...
Bij mij had die hond het dus wel geroken.
D
DrPepperLid
01-01-2024, 00:00
#11
TIP: -daags van de voren luchtdicht verpakken, zodat 't niet aan je handen ruikbaar is...
-vriendin met lang opgestoken haar (pillennestje ipv vogelnestje)
-VOORAL => niet gebruiken van te voren, je huid gaat naar drugs ruiken, des te meer kans dat de doggies aanslaan!! ( Heb het gezien op nature one, een gast werdt daar gegerepen door een hond, de knakker was zwaar bezweten, en durf te wedden dat de zweet niet alleen naar zweet rook.

misschien nog 1 laatste tip, begeef je tussen de meest pamwegge gasten, die zullen sterker ruiken dan aan wat jij bij je hebt. :wink:

party is natuurlijk dik achter de rug maar goed misschien handig voor de eerst volgende tip.

Niet alle aanwezige honden zullen drugs-getrained zijn, deze zouden rampampara worden van alle pamwegge mensen. Het is ook een stukje tactiek van de politie...hoe zenuwachtiger jij reageerd des te eerder je verdacht bent.
Met het geval op Nature One waren er dus 2 agenten met honden, toen hond 1 de pamwegge gast greep, liep agent 2 met hond 2 ineens naar de andere kant van de naderende groep mensen...heel handig want de mensen die t zagen en schrokken wijken direct naar de andere kant uit...om daar opgevangen te worden door hond 2. )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."