#1
wiet op reverze naah geen goed gedacht :P
Je komt binnen,Phantom zei:Ja reverze ja..![]()
Is er iemand die vorig jaar is geweest en kan vertellen hoe het controle proces toen ging?
Intoxication zei:Phantom zei:ff nog een k*tvraagmag je in belgië nog binnen roken?
duuuh is in disco's toch ook zo![]()
T-Shorty zei:go-hard-o-go home zei:Phantom zei:ff nog een k*tvraagmag je in belgië nog binnen roken?
![]()
ja zunne zolang ze het niet zien en als je genoeg centen op zak hebt lol![]()
![]()
![]()
![]()
did is een voorbeeld van mensen die nooit in belgie uitgaan
jah je mag roken in belgie maar zonder groene tabakje kan proberen weinig kans dat je gepakt wordt hoor
kiekert zei:Nee.Phantom zei:Dus grote kans dat er geen drugshonden zijn en als ze in mijn boxer zitten hoef ik me nergens druk om te maken.. Hopelijk ben ik daar aan de ingang ook niet zenuwachtig dan..![]()
Alluminiumfolie of plasticzakje ofzo help niets tegen de geur?

Drugshonden..? Nee.Phantom zei:Dus grote kans dat er geen drugshonden zijn en als ze in mijn boxer zitten hoef ik me nergens druk om te maken.. Hopelijk ben ik daar aan de ingang ook niet zenuwachtig dan..![]()
Alluminiumfolie of plasticzakje ofzo help niets tegen de geur?
reverze?Phantom zei:Hallo,
Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt..Drugshonden..?
Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.
Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat..
Phantom![]()
Intoxication zei:reverze?Phantom zei:Hallo,
Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt..Drugshonden..?
Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.
Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat..
Phantom![]()
dzN zei:Intoxication zei:reverze?Phantom zei:Hallo,
Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt..Drugshonden..?
Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.
Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat..
Phantom![]()
jaaaaaaaaaaa![]()
kiekert zei:Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nederland zijn er maar een stuk of 5/6 drugshonden dacht ik.
Rainbow zei:In belgie worden er volgens mij weinig drugshonden ingezet. Ik ben al op veel feestjes geweest en volgens mij zijn het altijd maar gewone politiehonden.
Met Tomorrowland weet ik dat er aan de ingang politie stond met een hond en de verdachtst uitziende mensen moesten daarlangs lopen en die hond veroerde bijna niet. Dus kzou me niet te fel opjagen. Er wordt veel tralala rond gemaakt maar uiteindelijk valt dat allemaal goed mee
had ik hard nodig zeg maar,
Phantom zei:Hallo,
Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een
....
ar ik de pillen laat..
Phantom![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."