Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik

Gebruik

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, soms hebben wij last van een temperament !
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallotjes allemaal.
Ik vroeg me iets af,
Als je nu bijvoorbeeld in 1 week 3 keer xtc gebruikt (dus 3 pillen verspreid over die week)
En na die week nietmeer.
Kan dit veel schade aanrichten? of kan dit voor 1 keer?

Ik ben het niet van plan, maar ik vraag 't me gwn af :P
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben geen "ervaren" gebruiker, maar wel belezen.
Als je op en rondom het forum zoekt dan had je vast wel antwoord gevonden :wink:

Ten eerste het ligt eraan hoeveel er in 1 pil zit. Of je nu een pill van 50mg neemt of 180 is wel een verschil.
Ten 2de de eerste pill die je die week zou nemen zou je wss. het gewenste effect krijgen, maar die 2 pillen daarna (in die week) zullen niet bij dezelfde dosering het zelfde effect geven. (Laat staan bij hogere dosering)
Je serotine die bij de 1ste pill weg gevloeid is, is na die paar dagen nog lang niet op goed niveau.

Kortom je kan beter 1 avond goed wazig zijn van (een bepaalde dosis, want "1pil" zegt niets)
en dan min. 3 maanden w8en en daarna weer genieten :)
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe vaker dit soort acties, hoe groter de kans om de magic te gaan verliezen.
Het kan, maar beter doe je het niet.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#5
is mogelijk, maar het effect neemt per keer wel steeds af + de kater toe. k neem aan dt je aan een festival zit te denken? :)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is natuurlijk niet goed, maar een keertje kan wel.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=23503

het zijn deze pillen :grin: :hearteyes:
En ik zit niet echt aan een festival te denken,
gewoon met vrienden een paar dagen feesten thuis.

Bedankt voor de info iedereen, ik denk dat ik dan toch maar gewoon 1 avondje ga feesten (op XTC)
En dan over een paar maandjes weer :)
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verstandig!! Geniet er van!
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gegarandeerd :hearteyes:
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nu de topicstart zijn vraag beantwoord is, wil ik toch even mijn vraag tussendoor gooien.

Advies voor dosering is vaak 1 tot 1,5 mg per Kilo. (MDMA)
Mijn gewicht is dus 81 kilo en ik heb mdma nog nooit eerder gebruikt.
Dat zou dus betekenen dat ik 81 mdma tot me zou moeten nemen om het gewenste effect te krijgen en lekker door te gaan.

Nu is mijn vraag als ik kies voor een festival en ik neem dan rond half 1 het in... (Een halve pil waarschijnlijk wat staat voor 90mg) Hoelang ben ik daar dan mee zoet en hoeveel zou ik wss. bij moeten nemen en/of wanneer om bijv. lekker door te gaan tot 8 uur?

BEDANKT:grin: (Kan het namelijk niet echt duidelijk vinden op het forum)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Veggel zei:
Nu de topicstart zijn vraag beantwoord is, wil ik toch even mijn vraag tussendoor gooien.

Advies voor dosering is vaak 1 tot 1,5 mg per Kilo. (MDMA)
Mijn gewicht is dus 81 kilo en ik heb mdma nog nooit eerder gebruikt.
Dat zou dus betekenen dat ik 81 mdma tot me zou moeten nemen om het gewenste effect te krijgen en lekker door te gaan.

Nu is mijn vraag als ik kies voor een festival en ik neem dan rond half 1 het in... (Een halve pil waarschijnlijk wat staat voor 90mg) Hoelang ben ik daar dan mee zoet en hoeveel zou ik wss. bij moeten nemen en/of wanneer om bijv. lekker door te gaan tot 8 uur?

BEDANKT:grin: (Kan het namelijk niet echt duidelijk vinden op het forum)
Klik om te vergroten...

Als je een (halve)pil van rond 90mg neemt denk ik dat je daar een uurtje of 3 wel lekker op kunt gaan, maar je kunt het beste wel optijd bijnemen (is mijn ervaring) anders zakt het teveel en is het moeilijker weer op die piek te komen :)
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Veggel zei:
Nu de topicstart zijn vraag beantwoord is, wil ik toch even mijn vraag tussendoor gooien.

Advies voor dosering is vaak 1 tot 1,5 mg per Kilo. (MDMA)
Mijn gewicht is dus 81 kilo en ik heb mdma nog nooit eerder gebruikt.
Dat zou dus betekenen dat ik 81 mdma tot me zou moeten nemen om het gewenste effect te krijgen en lekker door te gaan.

Nu is mijn vraag als ik kies voor een festival en ik neem dan rond half 1 het in... (Een halve pil waarschijnlijk wat staat voor 90mg) Hoelang ben ik daar dan mee zoet en hoeveel zou ik wss. bij moeten nemen en/of wanneer om bijv. lekker door te gaan tot 8 uur?

BEDANKT:grin: (Kan het namelijk niet echt duidelijk vinden op het forum)
Klik om te vergroten...

Je moet er gewoon zelf achter komen wat voor jou een goede dosering is, ik weeg zelf 61 kilogram en kan makkelijk 500mg aan (niet dat dit het gewenste effect if :openmouth: ) terwijl ik ook mensen ken van 80 kg die op 90 mg al hun bewustzijn verliezen (gebruikt ook nog vaker dan mij) dus naar mijn mening verschilt het toch per persoon zoals drugs altijd anders kan uitpakken

hoop dat je hier iets aan hebt

ps. beter bijpakken dan veel in 1x
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#13
hmmm nu begin ik toch wel weer te twijfelen :grin:
Want ik heb geen zin om te kotsen/bewust zijn te verliezen =D
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Veggel zei:
hmmm nu begin ik toch wel weer te twijfelen :grin:
Want ik heb geen zin om te kotsen/bewust zijn te verliezen =D
Klik om te vergroten...

Ik heb nog nooit gekotst van mdma :)
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Veggel zei:
hmmm nu begin ik toch wel weer te twijfelen :grin:
Want ik heb geen zin om te kotsen/bewust zijn te verliezen =D
Klik om te vergroten...

Dit is gewoon het probleem bij de meeste. In plaats van gewoon ff je verstand op nul te zetten en zien wat het geeft loop je heel de tijd te denken ' oh jee, wat als ik ga kotsen '. Is dat het ergste wat jou al overkomen is ofzo ? Kotsen ? :kots: Als je er aan denkt ga je zeker moeten kotsen man, en als je bang bent nok te gaan gaat het zeker gebeuren, begin er dus maar niet mee en eet een lolly.

Dat jullie zelfs gaan liggen uitrekenen hoeveel je kan opnemen, lmfao.
Denk je omdat op het internet een foto staat van een bepaalde pil waar dan zoveel mdma blijkt in te zitten dat jouw gekochte pil, die er net hetzelfde uit ziet, dezelfde hoeveelheid mdma bezit als dat op de site staat ? Doe anders lekker naïef joh
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Smokey046 zei:
Hallotjes allemaal.
Ik vroeg me iets af,
Als je nu bijvoorbeeld in 1 week 3 keer xtc gebruikt (dus 3 pillen verspreid over die week)
En na die week nietmeer.
Kan dit veel schade aanrichten? of kan dit voor 1 keer?

Ik ben het niet van plan, maar ik vraag 't me gwn af :P
Klik om te vergroten...
Smokey046 zei:
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=23503

het zijn deze pillen :grin: :hearteyes:
En ik zit niet echt aan een festival te denken,
gewoon met vrienden een paar dagen feesten thuis.

Bedankt voor de info iedereen, ik denk dat ik dan toch maar gewoon 1 avondje ga feesten (op XTC)
En dan over een paar maandjes weer
:)
Klik om te vergroten...
Volgens mij was de vetgedrukte zin een dikke vette leugen..
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik begrijp ook niet hoe hij erbij komt dat hij evt. zou gaan kosten? :)

Misschien icm andere middelen en alcohol en vieze broodjes? :tearsofjoy:
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Scralemonkey zei:
Veggel zei:
hmmm nu begin ik toch wel weer te twijfelen :grin:
Want ik heb geen zin om te kotsen/bewust zijn te verliezen =D
Klik om te vergroten...
Dat jullie zelfs gaan liggen uitrekenen hoeveel je kan opnemen, lmfao.
Denk je omdat op het internet een foto staat van een bepaalde pil waar dan zoveel mdma blijkt in te zitten dat jouw gekochte pil, die er net hetzelfde uit ziet, dezelfde hoeveelheid mdma bezit als dat op de site staat ? Doe anders lekker naïef joh
Klik om te vergroten...

Gast, als je iets dwars zit dan hoef je mij er niet mee lastig te vallen.
Niemand heb je horen zeggen (En mij al helemaal niet) dat ik pillen vergelijk d.m.v. een foto)
+ Nee kotsen is niet het ergste wat me overkomen is en black out gaan ook niet.
Het enige wat ik doe is proberen wijze besluiten te nemen.
Prima als jij zo stoer bent dat je geen shit om je zelf geeft :)
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Veggel zei:
Scralemonkey zei:
Veggel zei:
hmmm nu begin ik toch wel weer te twijfelen :grin:
Want ik heb geen zin om te kotsen/bewust zijn te verliezen =D
Klik om te vergroten...
Dat jullie zelfs gaan liggen uitrekenen hoeveel je kan opnemen, lmfao.
Denk je omdat op het internet een foto staat van een bepaalde pil waar dan zoveel mdma blijkt in te zitten dat jouw gekochte pil, die er net hetzelfde uit ziet, dezelfde hoeveelheid mdma bezit als dat op de site staat ? Doe anders lekker naïef joh
Klik om te vergroten...

Gast, als je iets dwars zit dan hoef je mij er niet mee lastig te vallen.
Niemand heb je horen zeggen (En mij al helemaal niet) dat ik pillen vergelijk d.m.v. een foto)
+ Nee kotsen is niet het ergste wat me overkomen is en black out gaan ook niet.
Het enige wat ik doe is proberen wijze besluiten te nemen.
Prima als jij zo stoer bent dat je geen shit om je zelf geeft :)
Klik om te vergroten...

Kijk hé "gast".

Als jij beweert dat hier niemand pillen vergelijkt dmv een foto op een website moet je ook niet gaan beweren dat ik stoer doe en niet om mezelf geef. Want ja hoor, als ik 200 mg neem terwijl ik maar 90 zou mogen opnemen geef ik gewoon niet om mezelf joh, maak men eigen kapot. :rock:

Besides, heb jij MIJ ergens zien zeggen dat ik het tegen JOU had ?

Veggel zei:
Ik ben geen "ervaren" gebruiker, maar wel belezen.
Klik om te vergroten...
Prima als jij de wijsneus wil uithangen over iets waar je niets van kent :)
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#20
blalabla zei:
Besides, heb jij MIJ ergens zien zeggen dat ik het tegen JOU had ? .
Klik om te vergroten...


Ik heb JOU niet zien ZEGGEN dat je het tegen MIJ had, maar je quote me wel. En als jij iemand quote dan reageer je op diegene dus dan ga ik ervan uit dat je het tegen mij hebt.

Dit gaat echt helemaal nergens heen, je zit alleen maar te kankeren met je eigen visie op iets.
+ Je mag best weten dat ik geen wijsneus ben, want ik vraag ook maar wat. Jij zult er vast meer over weten, maar kom dan niet zo achterlijk happen zoals nu :wink:

En over dat:"niet om je zelf geven , dat is het enige waar ik misschien ongelijk over heb, maar ik ben tenminste wel zo om toe te geven dat ik daar mee mis zat :)

Echt dikke lol, Ik ben noob probeer te weten te komen hoe of wat en dan krijg je zo'n rampfiguur die je "nog wel op internet" op je plaatst probeert te zeggen WHAHAH!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."