Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gevoel terug laten komen? nog een pil slikken?:P"
"Pas vooral op met de oude bekende knallers, zoals witte mitsu's. Veel producenten / dealers maken die pilletjes vanwege de bekendheid, omdat ze toch goed verkopen! En stoppen hier dan lage hoeveelheden mdma in, of juist niks en dan gewoon PMMA of andere troep! Laat je pillen altijd even testen.."
"Ik ga al lange tijd naar feesten, lange en kort durende feesten (qbase 14u) of soms gewone feestjes van 8/10u met afters er achter. En wat mijn fijnste ervaring is, is toch wel gewoon eerst lekker een paar uurtjes nuchter, lekker in het feest komen, en niet als een addict gelijk bij het eerste beste barretje drinken bestellen om weg te tikken. Even wat eten, en flink wat stampen natuurlijk! En dan gewoon beginnen met een halfje, lekker inkomen. En dan gewoon halfjes blijven doen! Kom je uiteindelijk ook niet op misselijke aantallen! En bouw je je tolerantie niet zo snel op.. Want ik doe het redelijk vaak maar alsnog valt mijn tolerantie nog niet echt op! Wie weet beter voor de volgende keer!"
"Trouwens, die blauwe ruitjes.. zijn echt TOPPERS! Veel plezier, gewoon slikken op gevoel"
"Nou, het gevoel wat je de eerste keer had zul je waarschijnlijk never nooit meer mee maken! Maar dat is bij iedereen zo. Je bouwt wel gewenning op naarmate je vaker gebruikt. Toch zul jij ook het volgende feestje nog de tijd van je leven hebben! Probeer wel zo lang mogelijk met zo min mogelijk te doen, zo stel je de eventuele gewenning toch wel wat uit."
"en hoe je kunt hallicuneren.... ik heb dat heel erg, als ik goed wat neem.. zal wel per persoon verschillen, het is niet perse hallicuneren en dingen zien die er helemaal niet zijn. Het is meer dingen snel aanzien voor andere dingen, schaduwen dingen mensen... bijvoorbeeld lichten in een discotheek, ik zie vaak een dikke stalen buis op de grond liggen, of kleine hekjes door de lasers. Schaduwen worden tafels en stoeltjes, vaak zie ik mensen zitten op barkrukken midden op de dansvloer en ben ik laatst op een festival bijna op iemand gaan staan die op de grond zat, ik dacht dat het een grote kei was... een maatje trok me net op tijd weg. verder zag ik vrijdag me eerste bril dat was geniaal haha! maar voor de rest zie ik als iemand bukt en ik kijk snel, ze aan voor tafels of wat dan ook.. Er klopt in ieder geval helemaal niets van dat weet ik wel verder was ik wel goed heen, op de weg naar huis zag ik een jack russel aan de overkant van de straat, bleek het een wit bruin paaltje te zijn, en zag ik mensen lopen die er volgens mij niet waren.. ook veels te vaak in een gesprek net alsof je wakker word, en niet meer weet waar je het over hebt. Al met al was het wel een perfect geslaagde avond haha!"
"ik heb het heel vaak, en bij mij is het gewoon als ik goed lekker ga.. zoals vrijdag had ik 1,5 oranje Qdancejes en een lik mdma kristallen.. en toen flink aan de halli.. voorgaande keren kun je vergelijken met deze, dus geen misselijk hoge dosis lijkt me? zal het per persoon verschillen? heb het gehad in combinatie met alcohol maar ook zonder.."
"De mijne was een combinatie van een witte duif en een roze teletubbie. Damn dat ging ziekelijk hard"
"true"
"Phfff, op een afterparty na flink gehakt te hebben in de MDMA op een feest _o_ 1 goede punt, en je bent al in the MF ketaworld Wat fijn getript weer dit weekend. Het is echt helden spul, lekker waas lopen, wazig zichtveld Top top top top!"