Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik

Gebruik

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Veggel zei:
blalabla zei:
Besides, heb jij MIJ ergens zien zeggen dat ik het tegen JOU had ? .
Klik om te vergroten...


Ik heb JOU niet zien ZEGGEN dat je het tegen MIJ had, maar je quote me wel. En als jij iemand quote dan reageer je op diegene dus dan ga ik ervan uit dat je het tegen mij hebt.

Dit gaat echt helemaal nergens heen, je zit alleen maar te kankeren met je eigen visie op iets.
+ Je mag best weten dat ik geen wijsneus ben, want ik vraag ook maar wat. Jij zult er vast meer over weten, maar kom dan niet zo achterlijk happen zoals nu :wink:

En over dat:"niet om je zelf geven , dat is het enige waar ik misschien ongelijk over heb, maar ik ben tenminste wel zo om toe te geven dat ik daar mee mis zat :)

Echt dikke lol, Ik ben noob probeer te weten te komen hoe of wat en dan krijg je zo'n rampfiguur die je "nog wel op internet" op je plaatst probeert te zeggen WHAHAH!!
Klik om te vergroten...

1) Dus nu loop jij de grote Jan uit te hangen omdat ik mijn mening in 1 post gaf ipv te gaan dubbelposten. Hier knul, men excuses.

2) 'Een visie hebben' op iets heeft enkel betekenis als je er ervaring mee hebt. Anders ben je gewoon een vooroordeler met kleppen op. Hoezo weet jij dat Ajax kutvoetbal speelt als je ze nog niet hebt zien spelen ? Hoezo vind jij spinazie niet lekker als je het nog niet geproefd hebt?

3) Nu noem je me weer een rampfiguur en een internet held. En dan die uitleg die er in staat...en de manier waarop.. Je probeert je sterk op te stellen hé. Wat wil je nu eigenlijk bereiken met dat stuk ? Wie is hier de 'rampfiguur' ?
Trouwens, iets "nog wel op internet" zeggen is het doel van een forum, weet je?

4) Do not take life too seriously knul. You will never get out of it alive :openmouth:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#2
Scralemonkey zei:
1) Dus nu loop jij de grote Jan uit te hangen omdat ik mijn mening in 1 post gaf ipv te gaan dubbelposten. Hier knul, men excuses.

2) 'Een visie hebben' op iets heeft enkel betekenis als je er ervaring mee hebt. Anders ben je gewoon een vooroordeler met kleppen op. Hoezo weet jij dat Ajax kutvoetbal speelt als je ze nog niet hebt zien spelen ? Hoezo vind jij spinazie niet lekker als je het nog niet geproefd hebt?

3) Nu noem je me weer een rampfiguur en een internet held. En dan die uitleg die er in staat...en de manier waarop.. Je probeert je sterk op te stellen hé. Wat wil je nu eigenlijk bereiken met dat stuk ? Wie is hier de 'rampfiguur' ?
Trouwens, iets "nog wel op internet" zeggen is het doel van een forum, weet je?

4) Do not take life too seriously knul. You will never get out of it alive :openmouth:
Klik om te vergroten...

hou gwn je bek

Scralemonkey zei:
begin er dus maar niet mee en eet een lolly.

Dat jullie zelfs gaan liggen uitrekenen hoeveel je kan opnemen, Doe anders lekker naïef joh
Klik om te vergroten...

je had het duidelijk op hem gemunt en hij vraagt toch alleen info zodat hij weet wat er hem te wachten staat en niet zoals een idioot iets doet waar hij niks over kent

hou je nutteloze comentaar voor jezelf en geef hem gwn wat tips en zeg hem waar je op moet letten ,wat je moet doet als er "een situatie" voordoet

... snap echt jouw probleem niet...

als jouw vriend aan jouw moest vragen hé ik ga een pilletje nemen wil jij me bijstaan want ik ben bang dat ik out ga .

ga je hem dan ook uitmaken :confused:
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Scralemonkey zei:
Veggel zei:
Dat jullie zelfs gaan liggen uitrekenen hoeveel je kan opnemen, lmfao.
Denk je omdat op het internet een foto staat van een bepaalde pil waar dan zoveel mdma blijkt in te zitten dat jouw gekochte pil, die er net hetzelfde uit ziet, dezelfde hoeveelheid mdma bezit als dat op de site staat ? Doe anders lekker naïef joh
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Als je een pil hebt die op PillReports staat waar 10+ mensen van bevestigen hoe sterk ie is, dan heb je een goeie indicatie van de hoeveelheid MDMA in je eigen pilletje ja. Er worden gewoon labresultaten van een bepaalde batch pillen op gepost.
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Scralemonkey zei:
Veggel zei:
blalabla zei:
Besides, heb jij MIJ ergens zien zeggen dat ik het tegen JOU had ? .
Klik om te vergroten...
FF INKORTEN DIE HAP!
3) Nu noem je me weer een rampfiguur en een internet held. En dan die uitleg die er in staat...en de manier waarop.. Je probeert je sterk op te stellen hé. Wat wil je nu eigenlijk bereiken met dat stuk ? Wie is hier de 'rampfiguur' ?
Trouwens, iets "nog wel op internet" zeggen is het doel van een forum, weet je?

4) Do not take life too seriously knul. You will never get out of it alive :openmouth:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

1)Leer is begrijpend lezen man.

2) Ik hang niet de grote Jan uit, maar ik geef aan dat ik een noob ben en jij zult vast en zeker meer ervaring hebben.

3)Ik noem je nu pas voor het eerst rampfiguur, alleen al om het feit dat je zo moeilijk doet om niets. Je begrijpt alles en dan ook echt alles verkeerd..

4) Ik heb je geen internet held genoemd.

5) De definitie 'van een visie hebben' die jij uitlegt, die bedoelde ik ook ongeveer.
En ik zeg ook al meerdere malen (Zoals jij zelfs ook al gequote hebt) Dat ik GEEEN ervaren gebruiker bent. Dus ik weet niet waarom je alles zo zit voor te kauwen... (Met je visie en vooroordelen etc.)
En ja ik heb Ajax meerdere malen zien spelen en JA ze spelen kut. ( + Je hoeft niet persé iets te zien om te weten dat iets kut is, je kan ook recensies en verslagen van derden horen)

6) Ik ben hier niet om je af te zeiken en misschien ben ik wel een rampfiguur ja, maar jij staat te blaaskaken tegen mij... Alsof je leven ervan af hangt :grin:

7) Ik ben op de hoogte wat de bedoeling van een forum is. Bedankt, ik weet dat je het niet verkeerd bedoelt.

:sunglasses: Ik neem het leven niet serieus, maar als ik drugs ga gebruiken wil ik het wel serieus nemen.

9) Het geen wat ik met mijn vorige stuk wilde bereiken (I repeat: wou bereiken)
Was dat ik gewoon wat informatie tot me wou krijgen en dat ik niet wil dat mensen gaan lopen zeiken om niets. (Terwijl de kern van je stuk informatief voor mij is/was =) )

Zo en nu dan ontopic: Thnx voor de info en ik ga gewoon voor halfje en dan gewoon het rustig op me af laten komen en als het gewenste effect afneemt dan kank altijd wat bij nemen =)
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5


En om even op lugubere wijze als spuit elf ontopic te gaan: het zal eenmalig niet heel veel kwaad kunnen, maar er is een goede kans dat de tweede en derde keer minder spannend zullen zijn door uitgeputte serotoninevoorraden. Verstandig om het bij één keer te laten.
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weer terug naar het onderwerp:
Ik zou beginnen met een halfje, en na een uurtje nog een halfje bijpakken. Daarna om het anderhalf uur nog een halfje nemen, afhankelijk van hoelang je wil gaan natuurlijk.
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#7
Trouwens, die blauwe ruitjes.. zijn echt TOPPERS:grin:!
Veel plezier, gewoon slikken op gevoel:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."