#1
Veggel zei:blalabla zei:Besides, heb jij MIJ ergens zien zeggen dat ik het tegen JOU had ? .
Ik heb JOU niet zien ZEGGEN dat je het tegen MIJ had, maar je quote me wel. En als jij iemand quote dan reageer je op diegene dus dan ga ik ervan uit dat je het tegen mij hebt.
Dit gaat echt helemaal nergens heen, je zit alleen maar te kankeren met je eigen visie op iets.
+ Je mag best weten dat ik geen wijsneus ben, want ik vraag ook maar wat. Jij zult er vast meer over weten, maar kom dan niet zo achterlijk happen zoals nu
En over dat:"niet om je zelf geven , dat is het enige waar ik misschien ongelijk over heb, maar ik ben tenminste wel zo om toe te geven dat ik daar mee mis zat
Echt dikke lol, Ik ben noob probeer te weten te komen hoe of wat en dan krijg je zo'n rampfiguur die je "nog wel op internet" op je plaatst probeert te zeggen WHAHAH!!
1) Dus nu loop jij de grote Jan uit te hangen omdat ik mijn mening in 1 post gaf ipv te gaan dubbelposten. Hier knul, men excuses.
2) 'Een visie hebben' op iets heeft enkel betekenis als je er ervaring mee hebt. Anders ben je gewoon een vooroordeler met kleppen op. Hoezo weet jij dat Ajax kutvoetbal speelt als je ze nog niet hebt zien spelen ? Hoezo vind jij spinazie niet lekker als je het nog niet geproefd hebt?
3) Nu noem je me weer een rampfiguur en een internet held. En dan die uitleg die er in staat...en de manier waarop.. Je probeert je sterk op te stellen hé. Wat wil je nu eigenlijk bereiken met dat stuk ? Wie is hier de 'rampfiguur' ?
Trouwens, iets "nog wel op internet" zeggen is het doel van een forum, weet je?
4) Do not take life too seriously knul. You will never get out of it alive