Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het verkoop van XTC gedaald?

Is het verkoop van XTC gedaald?

64 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
De witte speakers zijn hier in't zuiden inderdaad weer een beetje uit :P
Vanaf februari-maart erg veel gezien, nu niet meer.
Klik om te vergroten...

Kan wel kloppen ja, want ze hebben nu die gele tri-force :)
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het lijkt wel alsof de geschiedenis zich beetje aan het herhalen is; eerst de hipster herleving en nu inmiddels wel de hippy tijd. Veel minimalisme weer overal in kunst, cultuur en technologie.enkel de muziek is techno.

Het lijkt wel alsof bijna iedereen aan de drugs zit. Nichten, neven, kennissen, zusjes, broers, ouders, die nette ex-klasgenootjes van je, maakt niet uit. En het is niet zo dat ik in de middle of the fucking nowhere woon...

Ik kan mij ook niet voorstellen de overheid hier ooit nog iets wat aan kan doen :rolleyes:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ze nou eens legaliseren dan is het al zover, testcentra zijn er genoeg! :wink: Jammer dat nog niet iedereen ze gebruikt..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
neurotoxin zei:
Ik kan mij ook niet voorstellen de overheid hier ooit nog iets wat aan kan doen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Drugs zal je nooit kunnen stoppen... Ben er van overtuigd dat de war on drugs niet gewonnen kan worden, het lijkt me ook de verkeerde manier om het zo aan te pakken.

Reguleren werkt! Ooit wordt het overal gereguleerd als je het mij vraagt :grin:
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
neurotoxin zei:
Ik kan mij ook niet voorstellen de overheid hier ooit nog iets wat aan kan doen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Drugs zal je nooit kunnen stoppen... Ben er van overtuigd dat de war on drugs niet gewonnen kan worden, het lijkt me ook de verkeerde manier om het zo aan te pakken.

Reguleren werkt! Ooit wordt het overal gereguleerd als je het mij vraagt :grin:
Klik om te vergroten...
Vrije marktwerking met terugkoppeling aan testcentra? :P
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier zijn de tabletjes gelukkig nog niet uitgestorven! Ik woon dan ook in het noorden van het land :P Hier lopen we sowieso altijd een paar jaar achter :P. Hier zijn de laatste tijd veelal witte speakertjes te vinden.
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Had ook altijd een vaste dealer hier in Utrecht, maar die is er mee gestopt en moet nu helemaal richting Amsterdam voor mijn pleziertjes... :(
P
PraporLid
01-01-2024, 00:00
#8
In Nederland is markt beter?
P
PraporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wil niet gebaand worden, maar kan je aanraden goeie disco's in NL?
P
PraporLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is er geen goeie alternatief voor pillen? Ik hoorde over MDMA kristallen, maar wel in UK. Weet iemand its over toestand in Vlaanderen?
P
PraporLid
01-01-2024, 00:00
#11
4-5 jaar geleden gebruikte ik regulair plillen. Wilde deze Nieuw Jaar vieren onder de pillen, maar kon niks vinden. Op de markt is XTC niet zo populair meer, of er is alternatief voor?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Lijkt alleen maar makkelijker te zijn geworden, lijkt of steeds meer mensen gebruiken/regelen.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja vlaanderen, dat is toch ook geen pillenland.

Zal er vast wel zijn, maar je moet de goede mensen kennen.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
In de randstad sowieso.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Weet niet van wat voor muziek je houdt? Maar dat is een beetje offtopic niet?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#16
Paperplane. zei:
Weet niet van wat voor muziek je houdt? Maar dat is een beetje offtopic niet?
Klik om te vergroten...

:grin:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Svali zei:
Paperplane. zei:
Weet niet van wat voor muziek je houdt? Maar dat is een beetje offtopic niet?
Klik om te vergroten...

:grin:
Klik om te vergroten...
Lekker geslapen? Of nog steeds wakker?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had al een nacht overgeslagen, dus goed geslapen vannacht. Twee nachten wakker blijven lukt me niet meer, maar vandaag weer vrolijk verder.
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Prapor zei:
Is er geen goeie alternatief voor pillen? Ik hoorde over MDMA kristallen, maar wel in UK. Weet iemand its over toestand in Vlaanderen?
Klik om te vergroten...

MDMA-kristallen , zijn te verkrijgen in vlaanderen => ( antwerpen , oost-vl....)

en pillen.... in overvloed... maar of ze goed zijn... hmm valt moeilijk te testen bij ons... dus er zijn er , maar ja weet niet wat/hoeveel je slikt. EZ-test is een oplossing.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pfff ik krijg zelfs op deze site pm's met de vraag of ik pillen wil kopen dus zo moeilijk kan het niet zijn :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."