#1
In Nederland is markt beter?
Paperplane. zei:Weet niet van wat voor muziek je houdt? Maar dat is een beetje offtopic niet?
Lekker geslapen? Of nog steeds wakker?Svali zei:Paperplane. zei:Weet niet van wat voor muziek je houdt? Maar dat is een beetje offtopic niet?
![]()
SmartieAndMe zei:Fresh zei:Hmmm zijn wij Nederlanders maar gelukkig dan
Hier is het vrij eenvoudig te krijgen allemaal, zelfs de sterke xtc pilletjes.
Maatje van mij heeft tijdje in Australie gezeten...haha die moest 50 dollar betalen voor een ptje van 80mg![]()
Tering wat een geld, Ik betaal 3 euro voor meer dan het dubbele![]()
Momenteel zijn we nog redelijk de gelukkige, maar het begint wel te veranderen zo te zien hoorWaar het buitenland steeds vrijer wordt gaat Nederland de fokking wiet verbieden en de speedmarkt vernielen, wie weet wat het volgende is...
![]()
Prapor zei:Is er geen goeie alternatief voor pillen? Ik hoorde over MDMA kristallen, maar wel in UK. Weet iemand its over toestand in Vlaanderen?
Wandelaar_ zei:boenkeng zei:Pfff ik krijg zelfs op deze site pm's met de vraag of ik pillen wil kopen dus zo moeilijk kan het niet zijn![]()
dat heb ik nou nooit...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."