#1
What's wrong???? omdat er niks beter te vinden was net 10x100mg tramadol binnen ik merk er niks van. Vroeger stond ik van 400mg al te dansen. "MOEILIJK te krijgen pharmaflashs" blijkt. Kan toch niet zijn dat ik een tollerantie heb opgebouwt, was al een half jaar geleden dat ik nog tramadol had genomen. Ik voel meer van een fles bronchodine (360mg codeinefosfaat) dan van tramadol.
Er nog 10 tegenaangooien zal ik maar best laten.
Er nog 10 tegenaangooien zal ik maar best laten.

) echt niet zo veel doen (nja een beetje sloom en misselijk
)..Ze zouden het anders niet zomaar verkopen denk ik 