#1
Of iets recreatief is of niet is ook persoonlijk ja. Ik ga binnenkort Tramadol (synthetisch opiaat) 'ns proberen... ben benieuwd. Voorlopig eigenlijk alleen benzo's gehad, en da's op zich ook wel relaxt.zazzoo zei:Ik denk dat wat recreatief betreft dit van persoon tot persoon afhangt, zo hou ik absoluut niet van blowen, maar wel van opiaten. Het effect van die codeine bij mij is echt dat ik er super vrolijk van word en erg praterig, niet suf of sloom net actief, ik heb zeker geen adhd ofzo wat je zou denken als een middel het omgekeerde effect geeft. Ik kon gisteren wel absoluut niet naar m'n bed gaan ik wow niet slapen omdat ik me te goed voelde en ik nog zoveel te doen had plotsIk vind alles plots 1000x zo interessant dan.
