Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik af en toe (een keertje om de twee maanden) wat sos samen met mijn vrouwtje. Onlangs kocht ik voor de 2de maal bij dezelfde kerel 2 grammetjes. De eerste keer had hij echt super sos en toen ik hem later contacteerde voor nog eens hetzelfde vertelde hij dat ie nog beter spul had. Toe het pakje later werd opgemaakt merkten we vrijwel meteen dat hij ons echt wel geript had. Geen doof gevoel, weinig euforie, geen benzine geurtje bij het snuiven zelfs geen kater achteraf Ik begrijp het eigenlijk niet goed waarom mensen zoiets doen. Ik had hem vooraf gezegd dat we zelfs wat meer wilden betalen voor kwaliteit>. Is het omdat we niet regelmatig genoeg gebruiken of wil hij ons gewoon niet als klant. Hij moet toch zelf ook weten dat ik nooit nog bij hem zal kopen??? Bah, voel me zo machteloos, ik moest het even van me afschrijven"
"Hey hey, Eerste postje hier! Ik ben zelf ook een oudje (35) Ik heb me laten overhalen door mijn vrouw die zelf xtc gebruikte in haar wilde jaren om "het" ook eens te proberen. Ze vertelde me al verhalen die me echt wel benieuwd gemaakt hebben. Maar zoals je al kan raden hebben wij hetzelfde probleem als Joël we zijn allebei wat ouder en passen voor techno of swingerfeestjes daarbij komt dat onze vrienden ons bekijken als aliens als we het woord drugs nog maar laten vallen. Om een paar pillen te scoren denken we nu aan een uitstapje naar Amsterdam. anderzijds lijkt het me best eng om van een vreemde op straat te gaan kopen. Ik heb zelfs geen idee hoe dat zoiets in z'n werk gaat en heb je dan wel kwaliteit op zak? Ik zou het jammer vinden als we aspirine zouden kopen en zo de ervaring verpesten... Direct een wall off text als eerste post sorry!!"
"Deze zaterdag naar A'dam Om te vermijden dat ik geflikt wordt zou ik liefst een tester meenemen. Kan je die in elke smartshop krijgen? En kan je dat gewoon vragen aan de snoepjesverkoper om te testen? In ieder geval toch wel nerveus zo die eerste keer! Hopelijk wordt het een leuke ervaring We kijken er in ieder geval naar uit! PS waarom kan ik geen PB's sturen?"