#1
Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
dan is het nog enigszins in stijl.
cropp zei:dan heb je ook nog dxm, maar daar word je allebij niet ''lekker high'' van maar zo wazig dat je niet meer kunt staan of praten...
Is een stof in hoestsiroop/tabletjes tegen de 'droge hoest'. Kan je vrij afhalen bij de apotheker. De doseringen weet ik niet, en of het aan te bevelen valt als drug weet ik ook niet ;pmarijecaroline zei:cropp zei:dan heb je ook nog dxm, maar daar word je allebij niet ''lekker high'' van maar zo wazig dat je niet meer kunt staan of praten...
haha okeeej dankje.
maar dxm ? waar haal je dat dan? :$
sorrie ik heb er nietzoveel verstand van..
Petrovic zei:Haal bij de kruidvat een flesje natterman (siroop). Hier zit codeïne in en daar wordt je aangenaam rustig ontspannen van met wat lichte euforie. Begin met een half flesje, en als dat tegenvalt kan je altijd bijdoseren.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
haha jaa daro ga ik wel proberen. dankje!Oom Klaas zei:Opzoek naar een makkelijk verkrijgbare high,
daro hoest capsules; haal de bolletjes uit de capsules, stamp ze fijn, doe ze terug in de capsules en slik ze. Daar word je niet stoned van maar wel zeer vaag.
Natterman codeine, 50 mg codeine voor een dempend effect.
Trouwens, alcohol?
Petrovic zei:Aan die daro capsules (DXM) zit wel een risico. 10% van de mensen heeft een bepaald enzym niet in de lever waardoor de dxm niet wordt afgebroken. Als je dit hebt kan het behoorlijk fout aflopen (enkeltje ziekenhuis).
Dat je het weet.
ilyas zei:Zitten jullie nu dxm, codeïne,.. aan te raden aan een 14 jarige? Is het niet de bedoeling dat we hem ervan af houden tot hij wat ouder is?
Wacht tot je 17-18 bent, dan kan je mss beginnen met experimenteren. Laat eerst je lichaam zich nog ontwikkelen.
Dxm is niet bepaald lief voor je hersenen en de werking is best heftig om mee te beginnen. Codeïne is een stuk minder schadelijk en de werking is niet zo heftig maar wel zeer prettig. Houd er wel rekening mee dat Codeïne een opiaat is en dat dit bij veel gebruik lichamelijk en geestelijk verslavend is.kan het heel veel kwaad als ik het nu al ga proberen?
Ook al dan blijf je nog steeds jong. Drugs in de pubertijd gebruiken is over het algemeen een stuk gevaarlijker dan als je die tijd voorbij bent.ben volwassener dan de meeste 14 jarige..
Codeïne is een stuk minder schadelijk en de werking is niet zo heftig maar wel zeer prettig. Houd er wel rekening mee dat Codeïne een opiaat is en dat dit bij veel gebruik lichamelijk en geestelijk verslavend is.
Natterman.en waar zit codeine in? (;
haha"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."