Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoned zonder soorten drugs

stoned zonder soorten drugs

152 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
dan heb je ook nog dxm, maar daar word je allebij niet ''lekker high'' van maar zo wazig dat je niet meer kunt staan of praten...
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
dan heb je ook nog dxm, maar daar word je allebij niet ''lekker high'' van maar zo wazig dat je niet meer kunt staan of praten...
Klik om te vergroten...

haha okeeej dankje.
maar dxm ? waar haal je dat dan? :$
sorrie ik heb er nietzoveel verstand van..
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#4
marijecaroline zei:
cropp zei:
dan heb je ook nog dxm, maar daar word je allebij niet ''lekker high'' van maar zo wazig dat je niet meer kunt staan of praten...
Klik om te vergroten...

haha okeeej dankje.
maar dxm ? waar haal je dat dan? :$
sorrie ik heb er nietzoveel verstand van..
Klik om te vergroten...
Is een stof in hoestsiroop/tabletjes tegen de 'droge hoest'. Kan je vrij afhalen bij de apotheker. De doseringen weet ik niet, en of het aan te bevelen valt als drug weet ik ook niet ;p
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zet deze ff bij de farmaceutische drugs...
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Petrovic zei:
Haal bij de kruidvat een flesje natterman (siroop). Hier zit codeïne in en daar wordt je aangenaam rustig ontspannen van met wat lichte euforie. Begin met een half flesje, en als dat tegenvalt kan je altijd bijdoseren.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...

dankje wel ik ga dat wel proberen. :]
ik ben 14 haha.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haal bij de kruidvat een flesje natterman (siroop). Hier zit codeïne in en daar wordt je aangenaam rustig ontspannen van met wat lichte euforie. Begin met een half flesje, en als dat tegenvalt kan je altijd bijdoseren.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Opzoek naar een makkelijk verkrijgbare high,
daro hoest capsules; haal de bolletjes uit de capsules, stamp ze fijn, doe ze terug in de capsules en slik ze. Daar word je niet stoned van maar wel zeer vaag.
Natterman codeine, 50 mg codeine voor een dempend effect.

Trouwens, alcohol?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Medicijnen zijn ook drugs. Je bent 14. Ga buiten spelen. Of blowen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
jenkem

vul in op de zoekfunctie
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Opzoek naar een makkelijk verkrijgbare high,
daro hoest capsules; haal de bolletjes uit de capsules, stamp ze fijn, doe ze terug in de capsules en slik ze. Daar word je niet stoned van maar wel zeer vaag.
Natterman codeine, 50 mg codeine voor een dempend effect.

Trouwens, alcohol?
Klik om te vergroten...
haha jaa daro ga ik wel proberen. dankje!
alcohol kan wel jaa.. maar ik kan niet zo heel makkelijk aan alcohol komen.. en om elke keer me vrienden te laten halen vind ik ook weer zo lullig voor ze..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aan die daro capsules (DXM) zit wel een risico. 10% van de mensen heeft een bepaald enzym niet in de lever waardoor de dxm niet wordt afgebroken. Als je dit hebt kan het behoorlijk fout aflopen (enkeltje ziekenhuis).

Dat je het weet.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
Aan die daro capsules (DXM) zit wel een risico. 10% van de mensen heeft een bepaald enzym niet in de lever waardoor de dxm niet wordt afgebroken. Als je dit hebt kan het behoorlijk fout aflopen (enkeltje ziekenhuis).

Dat je het weet.
Klik om te vergroten...


oooh dat wist ik niet.. bedankt ! (:
ik ga wel opassen.. ben nog nooit echt stoned geweest.. dus kijk eerst of ik er niet allergies voor ben en andere shit. rustig beginnen toch.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zitten jullie nu dxm, codeïne,.. aan te raden aan een 14 jarige? Is het niet de bedoeling dat we hem ervan af houden tot hij wat ouder is?

Wacht tot je 17-18 bent, dan kan je mss beginnen met experimenteren. Laat eerst je lichaam zich nog ontwikkelen.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#15
ilyas zei:
Zitten jullie nu dxm, codeïne,.. aan te raden aan een 14 jarige? Is het niet de bedoeling dat we hem ervan af houden tot hij wat ouder is?

Wacht tot je 17-18 bent, dan kan je mss beginnen met experimenteren. Laat eerst je lichaam zich nog ontwikkelen.
Klik om te vergroten...

ik ben een zij.. xD

maaaar okeeej.. maar ik ben echt heel zeker ervan dat ik het wil.
ben volwassener dan de meeste 14 jarige..
kan het heel veel kwaad als ik het nu al ga proberen?

maaar ik heb ze nu al hier, daro capsules. ik ga wel keertje 3 stuks proberen.. wacht nog even totdat ik alles erover weet enzo. :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
kan het heel veel kwaad als ik het nu al ga proberen?
Klik om te vergroten...
Dxm is niet bepaald lief voor je hersenen en de werking is best heftig om mee te beginnen. Codeïne is een stuk minder schadelijk en de werking is niet zo heftig maar wel zeer prettig. Houd er wel rekening mee dat Codeïne een opiaat is en dat dit bij veel gebruik lichamelijk en geestelijk verslavend is.

ben volwassener dan de meeste 14 jarige..
Klik om te vergroten...
Ook al dan blijf je nog steeds jong. Drugs in de pubertijd gebruiken is over het algemeen een stuk gevaarlijker dan als je die tijd voorbij bent.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#17
Codeïne is een stuk minder schadelijk en de werking is niet zo heftig maar wel zeer prettig. Houd er wel rekening mee dat Codeïne een opiaat is en dat dit bij veel gebruik lichamelijk en geestelijk verslavend is.
Klik om te vergroten...

en waar zit codeine in? (;
dan doe ik dat wel als dat beter is dan dxm..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
en waar zit codeine in? (;
Klik om te vergroten...
Natterman.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#19
okeeej.. ;p dankje.
nog nooit van gehoord xD hahaa.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Beetje "stoned" geil? :rolleyes: haha

Als je heel veel zand eet uit de zandbak, daar krijg je ook een raar gevoel van in je buik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."