Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoned zonder soorten drugs

stoned zonder soorten drugs

152 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als dxm je aanspreekt begin dan rustig inderdaad. Begin niet gelijk met de gebruikelijke 10 capsules, maar probeer er eerst 3. Als je dan merkt dat het niet veel effect geeft kan je bijpakken (wacht wel lang genoeg).
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#2
heee ik ben eigenlijk naar iets op zoek waarvan je ook stoned word.. :rolleyes:
en dan niet van muziek ofzo
zijn er bijvoorbeeld bepaalde medicijnen waarvan je high word?
zoja? makkelijk te krijgen ergens ofzo? :)
of andere dingen..
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chemical zei:
iets waar je stoned van word is altijd drugs...
Klik om te vergroten...

jaa snap ik.. maar uhm.. iets waarvan je relaxt word of druk ofziets xD
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#4
marijecaroline zei:
heee ik ben eigenlijk naar iets op zoek waarvan je ook stoned word.. :rolleyes:
en dan niet van muziek ofzo
zijn er bijvoorbeeld bepaalde medicijnen waarvan je high word?
zoja? makkelijk te krijgen ergens ofzo? :)
of andere dingen..
Klik om te vergroten...

iets waar je stoned van word is altijd drugs...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
stoned word je niet van medicijnen, stoned word je van wiet, en van medicijnen gaat je keelpijn over...

je zou melatonine kunnen proberen, slaapmiddeltje, ik weet niet of je er stoned van word als je probeert wakker te blijven, want ik slik het alleen als ik 16 uur achter elkaar gewerkt heb, of wat nachtjes heb doorgehaald en dus moet slapen...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
dan heb je ook nog dxm, maar daar word je allebij niet ''lekker high'' van maar zo wazig dat je niet meer kunt staan of praten...
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#7
cropp zei:
dan heb je ook nog dxm, maar daar word je allebij niet ''lekker high'' van maar zo wazig dat je niet meer kunt staan of praten...
Klik om te vergroten...

haha okeeej dankje.
maar dxm ? waar haal je dat dan? :$
sorrie ik heb er nietzoveel verstand van..
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#8
marijecaroline zei:
cropp zei:
dan heb je ook nog dxm, maar daar word je allebij niet ''lekker high'' van maar zo wazig dat je niet meer kunt staan of praten...
Klik om te vergroten...

haha okeeej dankje.
maar dxm ? waar haal je dat dan? :$
sorrie ik heb er nietzoveel verstand van..
Klik om te vergroten...
Is een stof in hoestsiroop/tabletjes tegen de 'droge hoest'. Kan je vrij afhalen bij de apotheker. De doseringen weet ik niet, en of het aan te bevelen valt als drug weet ik ook niet ;p
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zet deze ff bij de farmaceutische drugs...
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
Haal bij de kruidvat een flesje natterman (siroop). Hier zit codeïne in en daar wordt je aangenaam rustig ontspannen van met wat lichte euforie. Begin met een half flesje, en als dat tegenvalt kan je altijd bijdoseren.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...

dankje wel ik ga dat wel proberen. :]
ik ben 14 haha.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haal bij de kruidvat een flesje natterman (siroop). Hier zit codeïne in en daar wordt je aangenaam rustig ontspannen van met wat lichte euforie. Begin met een half flesje, en als dat tegenvalt kan je altijd bijdoseren.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Opzoek naar een makkelijk verkrijgbare high,
daro hoest capsules; haal de bolletjes uit de capsules, stamp ze fijn, doe ze terug in de capsules en slik ze. Daar word je niet stoned van maar wel zeer vaag.
Natterman codeine, 50 mg codeine voor een dempend effect.

Trouwens, alcohol?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Medicijnen zijn ook drugs. Je bent 14. Ga buiten spelen. Of blowen.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
bier zei:
[...]
Klik om te vergroten...
Neem hier inderdaad een voorbeeld aan. Kijk hoe bier zich profileert op dit forum en laat je afschrikken. Echt. Rook een jointje of wacht een poosje.
Klik om te vergroten...

Dankje EI.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vind het zo moelijk om het langer uit te stellen.. dan moet ik het nu nog uhm.. zeker nog 4 jaar uitstellen dan ben ik pas klaar met me school.
het beste is om het zolang mogelijk uit te stellen omdat je hersenen nog moeten groeien ofzo?
of wat is dan precies de reden..
(het is zowieso ongezond.. ook later als je groot bent.)
en die leeftijd voor seks slaat nergens op. daarvoor is de reden dat je er klaar voor moet zijn en dat verschilt per persoon.
en bij drugs moet je het waarschijnlijk uitstellen voor je hersenen??
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
marijecaroline zei:
ik vind het zo moelijk om het langer uit te stellen.. dan moet ik het nu nog uhm.. zeker nog 4 jaar uitstellen dan ben ik pas klaar met me school.
Klik om te vergroten...
Ik weet hoe het is en als 14jarige heb je daar gewoon schijt aan. Ik begon ook met blowen toen ik 14 was. Achteraf gezien had ik ermee gewacht, maar het vooral in mindere mate gedaan. Ik vind wiet wel een goede beginnersdrug, vandaar dat ik het aanraad, hoewel ik erop aandring om er nog even mee te wachten. Mocht je het net als ik toen ook gewoon beter weten, zorg dan dat je het beperkt houdt. Zo blijft het leuk en de schade minimaal.

marijecaroline zei:
het beste is om het zolang mogelijk uit te stellen omdat je hersenen nog moeten groeien ofzo?
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad de enige reden die ik kan bedenken. De impact op onvolgroeide hersenen is veel groter dan wanneer je een paar jaartjes wacht.

marijecaroline zei:
(het is zowieso ongezond.. ook later als je groot bent.)
Klik om te vergroten...
Maar zoals ik dus zei, de schade is in dezelfde hoeveelheden aanzienlijk minder.

marijecaroline zei:
en die leeftijd voor seks slaat nergens op. daarvoor is de reden dat je er klaar voor moet zijn en dat verschilt per persoon.
Klik om te vergroten...
Weet ik, ik bedoelde het ook semi-serieus. Ik vind 17 wel een experimenteer-leeftijd. Misschien omdat het bij mij toen allemaal snel achter elkaar kwam :)


marijecaroline zei:
en bij drugs moet je het waarschijnlijk uitstellen voor je hersenen??
Klik om te vergroten...
Ja.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#17
marijecaroline zei:
ik vind het zo moelijk om het langer uit te stellen.. dan moet ik het nu nog uhm.. zeker nog 4 jaar uitstellen dan ben ik pas klaar met me school.
het beste is om het zolang mogelijk uit te stellen omdat je hersenen nog moeten groeien ofzo?
of wat is dan precies de reden..
(het is zowieso ongezond.. ook later als je groot bent.)
en die leeftijd voor seks slaat nergens op. daarvoor is de reden dat je er klaar voor moet zijn en dat verschilt per persoon.
en bij drugs moet je het waarschijnlijk uitstellen voor je hersenen??
Klik om te vergroten...

Nee dan duurt het gewoon wat langer voordat je dood gaat ofzo. Gewoon uitstel van executie. Je kunt beter helemaal niet om de rede waarom jij ermee begint gaan gebruiken. Je gaat je dan op de langere termijn alleen maar ellendiger door voelen dandat je je nu al voelt. Dat weet je zelf ook zeg je.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#18
hmmm.. ik was eigenlijk ook niet van plan elke week te gebruiken.. maar gewoon keertje relaxed.
maar misschien word ik wel verslaafd eraan en ga ik dan alsnog veel gebruiken en dat is dan echt heel slecht voor me hersenen!
blowen heb ik aan gedacht.. maar eigenlijk wil ik niet iets wat met roken te maken heeft..
klinkt heel tegenstrijdig maar; ik vind roken ongezond.
drugs is net zo ongezond of misschien nog wel ongezonder
ik heb keer watergepijpt (ofzoiets..) niet dat daar iets inzat waar je je goed van gaat voelen ofzo.. maar toch gaf het me wel een fijn gevoel en het smaakte nog best wel lekker ook..

jaa bier, ik weet het. maar het is gewoon onwijs moeilijk.. ik ben echt niet slim bezig en dat weet ik.. dus ik denk dat ik er maar beter niet aan kan beginnen..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
bier zei:
Sorry ik was gewoon gefrustreerd. Zo ervaar ik dit op dit moment.
Klik om te vergroten...
Wat nou weer dan? Wil Sim in natura terugbetaald worden maar kun je zn peplulletje niet vinden?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Beetje "stoned" geil? :rolleyes: haha

Als je heel veel zand eet uit de zandbak, daar krijg je ook een raar gevoel van in je buik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."