#1
Als dxm je aanspreekt begin dan rustig inderdaad. Begin niet gelijk met de gebruikelijke 10 capsules, maar probeer er eerst 3. Als je dan merkt dat het niet veel effect geeft kan je bijpakken (wacht wel lang genoeg).
Chemical zei:iets waar je stoned van word is altijd drugs...
marijecaroline zei:heee ik ben eigenlijk naar iets op zoek waarvan je ook stoned word..![]()
en dan niet van muziek ofzo
zijn er bijvoorbeeld bepaalde medicijnen waarvan je high word?
zoja? makkelijk te krijgen ergens ofzo?![]()
of andere dingen..
cropp zei:dan heb je ook nog dxm, maar daar word je allebij niet ''lekker high'' van maar zo wazig dat je niet meer kunt staan of praten...
Is een stof in hoestsiroop/tabletjes tegen de 'droge hoest'. Kan je vrij afhalen bij de apotheker. De doseringen weet ik niet, en of het aan te bevelen valt als drug weet ik ook niet ;pmarijecaroline zei:cropp zei:dan heb je ook nog dxm, maar daar word je allebij niet ''lekker high'' van maar zo wazig dat je niet meer kunt staan of praten...
haha okeeej dankje.
maar dxm ? waar haal je dat dan? :$
sorrie ik heb er nietzoveel verstand van..
Petrovic zei:Haal bij de kruidvat een flesje natterman (siroop). Hier zit codeïne in en daar wordt je aangenaam rustig ontspannen van met wat lichte euforie. Begin met een half flesje, en als dat tegenvalt kan je altijd bijdoseren.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Exceptional Insight zei:Neem hier inderdaad een voorbeeld aan. Kijk hoe bier zich profileert op dit forum en laat je afschrikken. Echt. Rook een jointje of wacht een poosje.bier zei:[...]
Ik weet hoe het is en als 14jarige heb je daar gewoon schijt aan. Ik begon ook met blowen toen ik 14 was. Achteraf gezien had ik ermee gewacht, maar het vooral in mindere mate gedaan. Ik vind wiet wel een goede beginnersdrug, vandaar dat ik het aanraad, hoewel ik erop aandring om er nog even mee te wachten. Mocht je het net als ik toen ook gewoon beter weten, zorg dan dat je het beperkt houdt. Zo blijft het leuk en de schade minimaal.marijecaroline zei:ik vind het zo moelijk om het langer uit te stellen.. dan moet ik het nu nog uhm.. zeker nog 4 jaar uitstellen dan ben ik pas klaar met me school.
Dat is inderdaad de enige reden die ik kan bedenken. De impact op onvolgroeide hersenen is veel groter dan wanneer je een paar jaartjes wacht.marijecaroline zei:het beste is om het zolang mogelijk uit te stellen omdat je hersenen nog moeten groeien ofzo?
Maar zoals ik dus zei, de schade is in dezelfde hoeveelheden aanzienlijk minder.marijecaroline zei:(het is zowieso ongezond.. ook later als je groot bent.)
Weet ik, ik bedoelde het ook semi-serieus. Ik vind 17 wel een experimenteer-leeftijd. Misschien omdat het bij mij toen allemaal snel achter elkaar kwammarijecaroline zei:en die leeftijd voor seks slaat nergens op. daarvoor is de reden dat je er klaar voor moet zijn en dat verschilt per persoon.
Ja.marijecaroline zei:en bij drugs moet je het waarschijnlijk uitstellen voor je hersenen??
marijecaroline zei:ik vind het zo moelijk om het langer uit te stellen.. dan moet ik het nu nog uhm.. zeker nog 4 jaar uitstellen dan ben ik pas klaar met me school.
het beste is om het zolang mogelijk uit te stellen omdat je hersenen nog moeten groeien ofzo?
of wat is dan precies de reden..
(het is zowieso ongezond.. ook later als je groot bent.)
en die leeftijd voor seks slaat nergens op. daarvoor is de reden dat je er klaar voor moet zijn en dat verschilt per persoon.
en bij drugs moet je het waarschijnlijk uitstellen voor je hersenen??
Wat nou weer dan? Wil Sim in natura terugbetaald worden maar kun je zn peplulletje niet vinden?bier zei:Sorry ik was gewoon gefrustreerd. Zo ervaar ik dit op dit moment.
haha"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."