#1
Dan is er altijd nog nootmuskaat.bier zei:En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Dan is er altijd nog nootmuskaat.bier zei:En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Exceptional Insight zei:Dan is er altijd nog nootmuskaat.bier zei:En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Exceptional Insight zei:Inderdaad. Dan heb je ineens nÃet geen vrienden en maakt de noot je ultiem gelukkig.bier zei:Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
Inderdaad. Dan heb je ineens nÃet geen vrienden en maakt de noot je ultiem gelukkig.bier zei:Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
Oom Klaas zei:Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
marijecaroline zei:Oom Klaas zei:Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
haha okeej. ik hoorde van iemand dat champagne met red bull heel lekker schijnt te zijn..
want champagne is best wel bitter ofzo. dus vind ik niet zo super lekker.. maar hij zei dat als je het combineert met laagje redbull dat het dan wel zoeter word ;D
niet dat dit iets met deze topic temaken heeft maarja xD

bier zei:marijecaroline zei:Oom Klaas zei:Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
haha okeej. ik hoorde van iemand dat champagne met red bull heel lekker schijnt te zijn..
want champagne is best wel bitter ofzo. dus vind ik niet zo super lekker.. maar hij zei dat als je het combineert met laagje redbull dat het dan wel zoeter word ;D
niet dat dit iets met deze topic temaken heeft maarja xD
![]()
marijecaroline zei:ooit geprobeerd dan? ;p
haha
Chemical zei:iets waar je stoned van word is altijd drugs...
marijecaroline zei:heee ik ben eigenlijk naar iets op zoek waarvan je ook stoned word..![]()
en dan niet van muziek ofzo
zijn er bijvoorbeeld bepaalde medicijnen waarvan je high word?
zoja? makkelijk te krijgen ergens ofzo?![]()
of andere dingen..
De beste manier is gewoon om het helemaal niet te doen. Rook gewoon een jointje of wacht er nog even mee. Kinderen zijn altijd zo veel bezig met volwassen worden. Doe het gewoon niet, blijf jong en onschuldig, zo lang mogelijk. Of in ieder geval tot je middelbare school af is. Je hebt tijd zat. Als je het nu al gaat verzieken is dat alleen maar jammer voor later.marijecaroline zei:wat is de beste of makkelijkste manier om nootmuskaat noten in te nemen?
opdrinken of opeten en moet je ze dan in stukjes snijden of raspen..
marijecaroline zei:wat is de beste of makkelijkste manier om nootmuskaat noten in te nemen?
opdrinken of opeten en moet je ze dan in stukjes snijden of raspen..
Exceptional Insight zei:De beste manier is gewoon om het helemaal niet te doen. Rook gewoon een jointje of wacht er nog even mee. Kinderen zijn altijd zo veel bezig met volwassen worden. Doe het gewoon niet, blijf jong en onschuldig, zo lang mogelijk. Of in ieder geval tot je middelbare school af is. Je hebt tijd zat. Als je het nu al gaat verzieken is dat alleen maar jammer voor later.

Neem hier inderdaad een voorbeeld aan. Kijk hoe bier zich profileert op dit forum en laat je afschrikken. Echt. Rook een jointje of wacht een poosje.bier zei:[...]
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."