Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoned zonder soorten drugs

stoned zonder soorten drugs

152 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Opzoek naar een makkelijk verkrijgbare high,
daro hoest capsules; haal de bolletjes uit de capsules, stamp ze fijn, doe ze terug in de capsules en slik ze. Daar word je niet stoned van maar wel zeer vaag.
Natterman codeine, 50 mg codeine voor een dempend effect.

Trouwens, alcohol?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
bier zei:
[...]
Klik om te vergroten...
Neem hier inderdaad een voorbeeld aan. Kijk hoe bier zich profileert op dit forum en laat je afschrikken. Echt. Rook een jointje of wacht een poosje.
Klik om te vergroten...

Dankje EI.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind het zo moelijk om het langer uit te stellen.. dan moet ik het nu nog uhm.. zeker nog 4 jaar uitstellen dan ben ik pas klaar met me school.
het beste is om het zolang mogelijk uit te stellen omdat je hersenen nog moeten groeien ofzo?
of wat is dan precies de reden..
(het is zowieso ongezond.. ook later als je groot bent.)
en die leeftijd voor seks slaat nergens op. daarvoor is de reden dat je er klaar voor moet zijn en dat verschilt per persoon.
en bij drugs moet je het waarschijnlijk uitstellen voor je hersenen??
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
marijecaroline zei:
ik vind het zo moelijk om het langer uit te stellen.. dan moet ik het nu nog uhm.. zeker nog 4 jaar uitstellen dan ben ik pas klaar met me school.
Klik om te vergroten...
Ik weet hoe het is en als 14jarige heb je daar gewoon schijt aan. Ik begon ook met blowen toen ik 14 was. Achteraf gezien had ik ermee gewacht, maar het vooral in mindere mate gedaan. Ik vind wiet wel een goede beginnersdrug, vandaar dat ik het aanraad, hoewel ik erop aandring om er nog even mee te wachten. Mocht je het net als ik toen ook gewoon beter weten, zorg dan dat je het beperkt houdt. Zo blijft het leuk en de schade minimaal.

marijecaroline zei:
het beste is om het zolang mogelijk uit te stellen omdat je hersenen nog moeten groeien ofzo?
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad de enige reden die ik kan bedenken. De impact op onvolgroeide hersenen is veel groter dan wanneer je een paar jaartjes wacht.

marijecaroline zei:
(het is zowieso ongezond.. ook later als je groot bent.)
Klik om te vergroten...
Maar zoals ik dus zei, de schade is in dezelfde hoeveelheden aanzienlijk minder.

marijecaroline zei:
en die leeftijd voor seks slaat nergens op. daarvoor is de reden dat je er klaar voor moet zijn en dat verschilt per persoon.
Klik om te vergroten...
Weet ik, ik bedoelde het ook semi-serieus. Ik vind 17 wel een experimenteer-leeftijd. Misschien omdat het bij mij toen allemaal snel achter elkaar kwam :)


marijecaroline zei:
en bij drugs moet je het waarschijnlijk uitstellen voor je hersenen??
Klik om te vergroten...
Ja.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
marijecaroline zei:
ik vind het zo moelijk om het langer uit te stellen.. dan moet ik het nu nog uhm.. zeker nog 4 jaar uitstellen dan ben ik pas klaar met me school.
het beste is om het zolang mogelijk uit te stellen omdat je hersenen nog moeten groeien ofzo?
of wat is dan precies de reden..
(het is zowieso ongezond.. ook later als je groot bent.)
en die leeftijd voor seks slaat nergens op. daarvoor is de reden dat je er klaar voor moet zijn en dat verschilt per persoon.
en bij drugs moet je het waarschijnlijk uitstellen voor je hersenen??
Klik om te vergroten...

Nee dan duurt het gewoon wat langer voordat je dood gaat ofzo. Gewoon uitstel van executie. Je kunt beter helemaal niet om de rede waarom jij ermee begint gaan gebruiken. Je gaat je dan op de langere termijn alleen maar ellendiger door voelen dandat je je nu al voelt. Dat weet je zelf ook zeg je.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#6
hmmm.. ik was eigenlijk ook niet van plan elke week te gebruiken.. maar gewoon keertje relaxed.
maar misschien word ik wel verslaafd eraan en ga ik dan alsnog veel gebruiken en dat is dan echt heel slecht voor me hersenen!
blowen heb ik aan gedacht.. maar eigenlijk wil ik niet iets wat met roken te maken heeft..
klinkt heel tegenstrijdig maar; ik vind roken ongezond.
drugs is net zo ongezond of misschien nog wel ongezonder
ik heb keer watergepijpt (ofzoiets..) niet dat daar iets inzat waar je je goed van gaat voelen ofzo.. maar toch gaf het me wel een fijn gevoel en het smaakte nog best wel lekker ook..

jaa bier, ik weet het. maar het is gewoon onwijs moeilijk.. ik ben echt niet slim bezig en dat weet ik.. dus ik denk dat ik er maar beter niet aan kan beginnen..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
bier zei:
Sorry ik was gewoon gefrustreerd. Zo ervaar ik dit op dit moment.
Klik om te vergroten...
Wat nou weer dan? Wil Sim in natura terugbetaald worden maar kun je zn peplulletje niet vinden?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
bier zei:
Nee dan duurt het gewoon wat langer voordat je dood gaat ofzo. Gewoon uitstel van executie.
Klik om te vergroten...
Als je advies geeft, doe het dan goed, hier heeft ze niks aan. Net als met dat chloortablet, houd dat voortaan maar lekker voor je, ja?

bier zei:
Je kunt beter helemaal niet om de rede waarom jij ermee begint gaan gebruiken. Je gaat je dan op de langere termijn alleen maar ellendiger door voelen dandat je je nu al voelt. Dat weet je zelf ook zeg je.
Klik om te vergroten...
Hier had ik overheen gelezen. Dit is zeker waar. Niet gebruiken om ellende te onderdrukken! Verander dan je interpretatie, zie het voor wat het echt is; puberteit. Relativeer het helemaal kapot en lach erom :)


Edit:

ik heb keer watergepijpt (ofzoiets..)
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor deze : D
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#9
Edit:

ik heb keer watergepijpt (ofzoiets..)
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor deze : D[/quote]

huh xD schrijf je dat niet zo dan.. :flushed:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Nee dan duurt het gewoon wat langer voordat je dood gaat ofzo. Gewoon uitstel van executie.
Klik om te vergroten...
Als je advies geeft, doe het dan goed, hier heeft ze niks aan. Net als met dat chloortablet, houd dat voortaan maar lekker voor je, ja?
Klik om te vergroten...

Sorry ik was gewoon gefrustreerd. Zo ervaar ik dit op dit moment.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
marijecaroline zei:
ik heb keer watergepijpt (ofzoiets..) niet dat daar iets inzat waar je je goed van gaat voelen ofzo.. maar toch gaf het me wel een fijn gevoel en het smaakte nog best wel lekker ook..
Klik om te vergroten...
Inderdaad, lekker he...
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Hier had ik overheen gelezen. Dit is zeker waar. Niet gebruiken om ellende te onderdrukken! Verander dan je interpretatie, zie het voor wat het echt is; puberteit. Relativeer het helemaal kapot en lach erom :)
Klik om te vergroten...

je zou denken wat voor ellende kan een meisje van 14 jaar nou hebben?
het is ook niet alleen de puberteit ofzo (wel natuurlijk stukje puberteit enzo) ..maar het zijn ook echte dingen.
dus zolang ik met al die dingen zit enzo.. (wat waarschijnlijk nog wel lang duurt dan..)
gewoon niet gebruiken?
en als het dan weer wat beter met me gaat kan ik altijd nog wel kijken wat ik doe .
ik denk dat ik alleen dan niet meer de behoefte heb om iets te gebruiken..
want de enige reden dat ik het nu wil is om gewoon even weg te zijn van deze shitwereld. gewoon niet aan de dingen denken waar ik eigenlijk niet aan wil denken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
marijecaroline zei:
je zou denken wat voor ellende kan een meisje van 14 jaar nou hebben?
Klik om te vergroten...
Puberteit is voor veel mensen ook gewoon kut, dat is een feit. Als er dan ook nog echte ellende bij komt is het hek van de dam natuurlijk. Het weegt allemaal ook nóg zwaarder omdat je het niet goed kunt relativeren.

marijecaroline zei:
dus zolang ik met al die dingen zit enzo.. (wat waarschijnlijk nog wel lang duurt dan..)
gewoon niet gebruiken?
Klik om te vergroten...
Een potentieel verstandig gebruiker, dat zie ik wel. Mooi. Die zijn zeldzaam.

marijecaroline zei:
en als het dan weer wat beter met me gaat kan ik altijd nog wel kijken wat ik doe .
Klik om te vergroten...
Inderdaaad. Tijd zat!

marijecaroline zei:
ik denk dat ik alleen dan niet meer de behoefte heb om iets te gebruiken..
Klik om te vergroten...
Het is het slechtste cliché in het boek, maar drugs zijn er om leuke dingen leuker te maken niet om vervelende dingen minder vervelend te maken. Al doe ik dat zelf ook soms, maar zo aan het begin van je drugscarrière is dat niet aan te raden :)

marijecaroline zei:
want de enige reden dat ik het nu wil is om gewoon even weg te zijn van deze shitwereld. gewoon niet aan de dingen denken waar ik eigenlijk niet aan wil denken.
Klik om te vergroten...
Je hebt wel vrienden, toch?. Praat erover, ontdek hun kijk op dingen, dat is altijd leuk om te doen; over "het leven" praten. Hoe meer je erover praat, des te sneller verdwijnen ze en maken ze plaats voor leuke dingen.


huh xD schrijf je dat niet zo dan..
Klik om te vergroten...
Dat ligt eraan wat je met dat water gedaan hebt. En dan nog zijn het 2 losse woorden. Water en gepijpt.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
marijecaroline zei:
ik denk dat ik alleen dan niet meer de behoefte heb om iets te gebruiken..
Klik om te vergroten...
Het is het slechtste cliché in het boek, maar drugs zijn er om leuke dingen leuker te maken niet om vervelende dingen minder vervelend te maken. Al doe ik dat zelf ook soms, maar zo aan het begin van je drugscarrièr is dat niet aan te raden :)

marijecaroline zei:
want de enige reden dat ik het nu wil is om gewoon even weg te zijn van deze shitwereld. gewoon niet aan de dingen denken waar ik eigenlijk niet aan wil denken.
Klik om te vergroten...
Je hebt wel vrienden, toch?. Praat erover, ontdek hun kijk op dingen, dat is altijd leuk om te doen; over "het leven" praten. Hoe meer je erover praat, des te sneller verdwijnen ze en maken ze plaats voor leuke dingen.
Klik om te vergroten...

jaa ik heb natuurlijk vrienden xD maardie zijn niet echt super hierin.. die zijn best wel kinderlijk nog nooit gerookt en maken grapjes over dat ze stoned zijn enzo.. van de meisjes dan.
er zit wel 1 jongen in mijn klas die elke dag in het bos blowt en drinkt enzo.. best wel foute jongen..
maar eigenlijk wil ik hem juuist helpen hij zag er onwijs beroerd uit voor de school snachts na schoolefest.. hij was helemaal de weg kwijt echt zo zielig.. en hij mag me niet volgens mij xD dus tja.
ik houd het wel gewoon voormezelf dat ik erover nadenk serieus iets te gebruiken.. maar ik weet niet zo heel zeker meer of ik dat nu nog wel wil doen..

precies, drugs is voor leukheid niet voor verwerking van problemen etc. daar moet ik gewoon aan blijven denken dan komt het wel goed denk ik :wink:
dankje !!
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Sorry ik was gewoon gefrustreerd. Zo ervaar ik dit op dit moment.
Klik om te vergroten...
Wat nou weer dan? Wil Sim in natura terugbetaald worden maar kun je zn peplulletje niet vinden?
Klik om te vergroten...

Nee

Exceptional Insight zei:
Je hebt wel vrienden, toch?. Praat erover, ontdek hun kijk op dingen, dat is altijd leuk om te doen; over "het leven" praten. Hoe meer je erover praat, des te sneller verdwijnen ze en maken ze plaats voor leuke dingen.
Klik om te vergroten...

En wat als je geen vrienden hebt?

marijecaroline zei:
Exceptional Insight zei:
marijecaroline zei:
ik denk dat ik alleen dan niet meer de behoefte heb om iets te gebruiken..
Klik om te vergroten...
Het is het slechtste cliché in het boek, maar drugs zijn er om leuke dingen leuker te maken niet om vervelende dingen minder vervelend te maken. Al doe ik dat zelf ook soms, maar zo aan het begin van je drugscarrièr is dat niet aan te raden :)

marijecaroline zei:
want de enige reden dat ik het nu wil is om gewoon even weg te zijn van deze shitwereld. gewoon niet aan de dingen denken waar ik eigenlijk niet aan wil denken.
Klik om te vergroten...
Je hebt wel vrienden, toch?. Praat erover, ontdek hun kijk op dingen, dat is altijd leuk om te doen; over "het leven" praten. Hoe meer je erover praat, des te sneller verdwijnen ze en maken ze plaats voor leuke dingen.
Klik om te vergroten...

jaa ik heb natuurlijk vrienden xD maardie zijn niet echt super hierin.. die zijn best wel kinderlijk nog nooit gerookt en maken grapjes over dat ze stoned zijn enzo.. van de meisjes dan.
er zit wel 1 jongen in mijn klas die elke dag in het bos blowt en drinkt enzo.. best wel foute jongen..
maar eigenlijk wil ik hem juuist helpen hij zag er onwijs beroerd uit voor de school snachts na schoolefest.. hij was helemaal de weg kwijt echt zo zielig.. en hij mag me niet volgens mij xD dus tja.
Klik om te vergroten...

Je kunt er toch met ons over praten?
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#16
bier zei:
Je kunt er toch met ons over praten?
Klik om te vergroten...

wat mijn problemen zijn of over drugs?
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
Alles komt goed. Altijd.
Klik om te vergroten...

dat klopt.. alleen soms duurt het heel lang. dat is dan wel klote.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#18
marijecaroline zei:
bier zei:
Je kunt er toch met ons over praten?
Klik om te vergroten...

wat mijn problemen zijn of over drugs?
Klik om te vergroten...

Ja? Of over andere problemen waar je mee zit?
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#19
bier zei:
marijecaroline zei:
bier zei:
Je kunt er toch met ons over praten?
Klik om te vergroten...

wat mijn problemen zijn of over drugs?
Klik om te vergroten...

Ja? Of over andere problemen waar je mee zit?
Klik om te vergroten...

best wel veel.. dan zeik ik alleen maar over mijn problemen dat is ook weer zo uhm.. raaar xD
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
marijecaroline zei:
jaa ik heb natuurlijk vrienden xD maardie zijn niet echt super hierin.. die zijn best wel kinderlijk nog nooit gerookt en maken grapjes over dat ze stoned zijn enzo.. van de meisjes dan.
Klik om te vergroten...
Nooit hebben gerookt vind ik niet kinderlijk. Verstandig juist. Dat is echt de meest kansloze drug ooit. Maar ik snap je punt.

marijecaroline zei:
er zit wel 1 jongen in mijn klas die elke dag in het bos blowt en drinkt enzo.. best wel foute jongen..
Klik om te vergroten...
Dat is dan weer een ander uiterste. Dat moet je ook niet hebben.

marijecaroline zei:
maar eigenlijk wil ik hem juuist helpen hij zag er onwijs beroerd uit voor de school snachts na schoolefest.. hij was helemaal de weg kwijt echt zo zielig..
Klik om te vergroten...
Dat is niet zielig. Eigen schuld.

marijecaroline zei:
ik houd het wel gewoon voormezelf dat ik erover nadenk serieus iets te gebruiken.. maar ik weet niet zo heel zeker meer of ik dat nu nog wel wil doen..
Klik om te vergroten...
Als je je vrienden als kinderlijk ervaart is het inderdaad maar beter om even te wachten. Mensen die je niet begrijpen en waar je niet mee kunt praten zijn fijn voor oppervlakkig vermaak als je je verveelt. Maar als het diepgang is dat je zoekt, zoek dan nog even verder.

marijecaroline zei:
daar moet ik gewoon aan blijven denken dan komt het wel goed denk ik :wink:
Klik om te vergroten...
Alles komt goed. Altijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."