#1
Codeïne is een stuk minder schadelijk en de werking is niet zo heftig maar wel zeer prettig. Houd er wel rekening mee dat Codeïne een opiaat is en dat dit bij veel gebruik lichamelijk en geestelijk verslavend is.
en waar zit codeine in? (;
dan doe ik dat wel als dat beter is dan dxm..