Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoned zonder soorten drugs

stoned zonder soorten drugs

152 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Codeïne is een stuk minder schadelijk en de werking is niet zo heftig maar wel zeer prettig. Houd er wel rekening mee dat Codeïne een opiaat is en dat dit bij veel gebruik lichamelijk en geestelijk verslavend is.
Klik om te vergroten...

en waar zit codeine in? (;
dan doe ik dat wel als dat beter is dan dxm..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
en waar zit codeine in? (;
Klik om te vergroten...
Natterman.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#3
okeeej.. ;p dankje.
nog nooit van gehoord xD hahaa.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#4
Petrovic zei:
en waar zit codeine in? (;
Klik om te vergroten...
Natterman.
Klik om te vergroten...

DXM?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Sorry ik was gewoon gefrustreerd. Zo ervaar ik dit op dit moment.
Klik om te vergroten...
Wat nou weer dan? Wil Sim in natura terugbetaald worden maar kun je zn peplulletje niet vinden?
Klik om te vergroten...

Nee

Exceptional Insight zei:
Je hebt wel vrienden, toch?. Praat erover, ontdek hun kijk op dingen, dat is altijd leuk om te doen; over "het leven" praten. Hoe meer je erover praat, des te sneller verdwijnen ze en maken ze plaats voor leuke dingen.
Klik om te vergroten...

En wat als je geen vrienden hebt?

marijecaroline zei:
Exceptional Insight zei:
marijecaroline zei:
ik denk dat ik alleen dan niet meer de behoefte heb om iets te gebruiken..
Klik om te vergroten...
Het is het slechtste cliché in het boek, maar drugs zijn er om leuke dingen leuker te maken niet om vervelende dingen minder vervelend te maken. Al doe ik dat zelf ook soms, maar zo aan het begin van je drugscarrièr is dat niet aan te raden :)

marijecaroline zei:
want de enige reden dat ik het nu wil is om gewoon even weg te zijn van deze shitwereld. gewoon niet aan de dingen denken waar ik eigenlijk niet aan wil denken.
Klik om te vergroten...
Je hebt wel vrienden, toch?. Praat erover, ontdek hun kijk op dingen, dat is altijd leuk om te doen; over "het leven" praten. Hoe meer je erover praat, des te sneller verdwijnen ze en maken ze plaats voor leuke dingen.
Klik om te vergroten...

jaa ik heb natuurlijk vrienden xD maardie zijn niet echt super hierin.. die zijn best wel kinderlijk nog nooit gerookt en maken grapjes over dat ze stoned zijn enzo.. van de meisjes dan.
er zit wel 1 jongen in mijn klas die elke dag in het bos blowt en drinkt enzo.. best wel foute jongen..
maar eigenlijk wil ik hem juuist helpen hij zag er onwijs beroerd uit voor de school snachts na schoolefest.. hij was helemaal de weg kwijt echt zo zielig.. en hij mag me niet volgens mij xD dus tja.
Klik om te vergroten...

Je kunt er toch met ons over praten?
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#6
bier zei:
Je kunt er toch met ons over praten?
Klik om te vergroten...

wat mijn problemen zijn of over drugs?
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Alles komt goed. Altijd.
Klik om te vergroten...

dat klopt.. alleen soms duurt het heel lang. dat is dan wel klote.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
marijecaroline zei:
bier zei:
Je kunt er toch met ons over praten?
Klik om te vergroten...

wat mijn problemen zijn of over drugs?
Klik om te vergroten...

Ja? Of over andere problemen waar je mee zit?
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#9
bier zei:
marijecaroline zei:
bier zei:
Je kunt er toch met ons over praten?
Klik om te vergroten...

wat mijn problemen zijn of over drugs?
Klik om te vergroten...

Ja? Of over andere problemen waar je mee zit?
Klik om te vergroten...

best wel veel.. dan zeik ik alleen maar over mijn problemen dat is ook weer zo uhm.. raaar xD
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
marijecaroline zei:
jaa ik heb natuurlijk vrienden xD maardie zijn niet echt super hierin.. die zijn best wel kinderlijk nog nooit gerookt en maken grapjes over dat ze stoned zijn enzo.. van de meisjes dan.
Klik om te vergroten...
Nooit hebben gerookt vind ik niet kinderlijk. Verstandig juist. Dat is echt de meest kansloze drug ooit. Maar ik snap je punt.

marijecaroline zei:
er zit wel 1 jongen in mijn klas die elke dag in het bos blowt en drinkt enzo.. best wel foute jongen..
Klik om te vergroten...
Dat is dan weer een ander uiterste. Dat moet je ook niet hebben.

marijecaroline zei:
maar eigenlijk wil ik hem juuist helpen hij zag er onwijs beroerd uit voor de school snachts na schoolefest.. hij was helemaal de weg kwijt echt zo zielig..
Klik om te vergroten...
Dat is niet zielig. Eigen schuld.

marijecaroline zei:
ik houd het wel gewoon voormezelf dat ik erover nadenk serieus iets te gebruiken.. maar ik weet niet zo heel zeker meer of ik dat nu nog wel wil doen..
Klik om te vergroten...
Als je je vrienden als kinderlijk ervaart is het inderdaad maar beter om even te wachten. Mensen die je niet begrijpen en waar je niet mee kunt praten zijn fijn voor oppervlakkig vermaak als je je verveelt. Maar als het diepgang is dat je zoekt, zoek dan nog even verder.

marijecaroline zei:
daar moet ik gewoon aan blijven denken dan komt het wel goed denk ik :wink:
Klik om te vergroten...
Alles komt goed. Altijd.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
Om Chef van South Park te quoten op de vraag wat de juiste leeftijd is om voor het eerst seks te hebben: Seventeen. "Seventeen?" - Seventeen.

Dat geldt ook voor drugs vind ik (:
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
marijecaroline zei:
Exceptional Insight zei:
Alles komt goed. Altijd.
Klik om te vergroten...

dat klopt.. alleen soms duurt het heel lang. dat is dan wel klote.
Klik om te vergroten...
Laat je er vooral niet in meeslepen, bekijk het van een afstand, dat scheelt al veel.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
marijecaroline zei:
Exceptional Insight zei:
Alles komt goed. Altijd.
Klik om te vergroten...

dat klopt.. alleen soms duurt het heel lang. dat is dan wel klote.
Klik om te vergroten...
Laat je er vooral niet in meeslepen, bekijk het van een afstand, dat scheelt al veel.
Klik om te vergroten...

nou.. als ik in dit geval kijk naar paar dingen en dan niet vanuit mijn oogpunt dan ziet het alleen maar nog slechter uit. ik heb best wel vaak scheit-instelling dus het maakt me niet zoveel meer uit. het is gewoon onwijs verrot.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
nou.. als ik in dit geval kijk naar paar dingen en dan niet vanuit mijn oogpunt dan ziet het alleen maar nog slechter uit. ik heb best wel vaak scheit-instelling dus het maakt me niet zoveel meer uit. het is gewoon onwijs verrot.
Klik om te vergroten...
Zorg er dan voor dat je je problemen oplost, doe wat therapie, mediteer, maar grijp niet naar de drugs om je problemen op te lossen, je verergert ze alleen maar.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#15
Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:
nou.. als ik in dit geval kijk naar paar dingen en dan niet vanuit mijn oogpunt dan ziet het alleen maar nog slechter uit. ik heb best wel vaak scheit-instelling dus het maakt me niet zoveel meer uit. het is gewoon onwijs verrot.
Klik om te vergroten...
Zorg er dan voor dat je je problemen oplost, doe wat therapie, mediteer, maar grijp niet naar de drugs om je problemen op te lossen, je verergert ze alleen maar.
Klik om te vergroten...

jaa weet ik. ik ga gewoon verstandig blijven. als dat lukt haha xD
dankjewel!
wat was het eigenlijk makkelijk als je nog een klein kind bent. geen zorgen geen problemen alleen maar spelen en plezier.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#16
marijecaroline zei:
Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:
nou.. als ik in dit geval kijk naar paar dingen en dan niet vanuit mijn oogpunt dan ziet het alleen maar nog slechter uit. ik heb best wel vaak scheit-instelling dus het maakt me niet zoveel meer uit. het is gewoon onwijs verrot.
Klik om te vergroten...
Zorg er dan voor dat je je problemen oplost, doe wat therapie, mediteer, maar grijp niet naar de drugs om je problemen op te lossen, je verergert ze alleen maar.
Klik om te vergroten...

jaa weet ik. ik ga gewoon verstandig blijven. als dat lukt haha xD
dankjewel!
wat was het eigenlijk makkelijk als je nog een klein kind bent. geen zorgen geen problemen alleen maar spelen en plezier.
Klik om te vergroten...
Haha, ja dat heb ik ook wel eens gedacht, maar geloof me, het leven wordt wel beter!
En als je echt hulp nodig hebt, kan ik je dit aanraden: 'De helende reis'. Dit is een manier om je van je problemen af te helpen. :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Arthur King zei:
Haha, ja dat heb ik ook wel eens gedacht, maar geloof me, het leven wordt wel beter!
En als je echt hulp nodig hebt, kan ik je dit aanraden: 'De helende reis'. Dit is een manier om je van je problemen af te helpen. :)
Klik om te vergroten...
Ja joh, maak er een zweefteef van, het ging net zo goed! Doe je probleempjes maar gewoon oplossen met je voetjes op de grond hoor. Ze klinkt niet manisch ofzo dus volgens mij kan ze dit prima zelf.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Arthur King zei:
Haha, ja dat heb ik ook wel eens gedacht, maar geloof me, het leven wordt wel beter!
En als je echt hulp nodig hebt, kan ik je dit aanraden: 'De helende reis'. Dit is een manier om je van je problemen af te helpen. :)
Klik om te vergroten...
Ja joh, maak er een zweefteef van, het ging net zo goed! Doe je probleempjes maar gewoon oplossen met je voetjes op de grond hoor. Ze klinkt niet manisch ofzo dus volgens mij kan ze dit prima zelf.
Klik om te vergroten...
Haha, nee het is geen 'zweef-teef' oplossing, als je echt problemen hebt, kan je toch hulp zoeken? Als je werkelijk geen problemen hebt, dat is dat niet nodig, maar ik denk dat er behoorlijk wat mensen zijn die onnodig met hun problemen rondlopen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Arthur King zei:
Haha, nee het is geen 'zweef-teef' oplossing, als je echt problemen hebt, kan je toch hulp zoeken?
Klik om te vergroten...
Als je "kan" bedoelt in de zin van dat de mogelijkheid er is, dan ja. Maar leer je dan ooit wel voor jezelf zorgen? Als je alles alleen nog maar hoeft te slikken, leer je dan wel zelf kauwen?

Arthur King zei:
Als je werkelijk geen problemen hebt, dat is dat niet nodig, maar ik denk dat er behoorlijk wat mensen zijn die onnodig met hun problemen rondlopen.
Klik om te vergroten...
Dan is het geen echt probleem, anders doe je er wel wat aan.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#20
jaa ik denk dat het leven ook wel beter word. op een gegeven moment dan..
maar vroeg was alles ook heel mooi !
maar ik denk dat wat exceptional insight zegt, dus gewoon op de grond (?) ofzo ook wel lukt.
maar ik heb niet echt problemen denk ik.. maar het zijn meer dingen die je niet kunt oplossen en dingen die gebeurd zijn die best wel niet prettig zijn enzo.
ook wel veel problemen maar die kun je niet altijd oplossen toch..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."