Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Petrovic zei: Ik vind het zonde om weg te gooien dus ga ik het maar proberen, goede reden. Maak 5 capsules open, er zitten allemaal bolletjes in die voor vertraagde afgifte zorgt. Je moet ze verpletten zodat alles gelijk opgenomen wordt en je dus gaat trippen. Als je dan poeder hebt doe je ze weer in de capsules of drinkt het met een sapje weg (erg ranzig). Weet wel dat 10% van de mensen een leverenzym ontbreekt waardoor ze op een kleine hoeveelheid al helemaal uit de pan gaan. Klik om te vergroten... Dankje wel! Ja dat had ik al een keer gelezen over die 10 procent. Ik ga het wel keer proberen als ik gewoon helemaal niks hoef te doen."
"Rabbithole zei: De zoekfunctie op dit forum wil wel eens helpen. Klik om te vergroten... weet ik, maar soms hebben mensen andere tips dus ik dacht ik vraag er nog even naar voordat ik het ga proberen."
"Sublimo zei: Waarom zou je het in godsnaam weggooien ? En waarom proberen of het werkt als een soort drugs ? Na mijn weten staat er heel duidelijk op dit forum beschreven dat het wel een drugs is... Evenals het gebruik, dat staat er ook heel duidelijk... Als je niet weet hoe je hier de zoekfunctie moet gebruiken kun je dat altijd nog op google doen... Beetje moeite en je vindt alle informatie die je nodig hebt... Maar goed, omdat ik goedgezind ben zal ik je het in het kort uitleggen... Je doet de capsules open, maalt de bolletjes fijn tot er een fijn poeder ontstaat, zodat de verlengde afgifte kapot is en je de dosis in een keer in je bloed krijgt. Dan stop je het poeder terug in de capsules. Voor de eerste keer slik je er maximaal 5, dit is omdat er sommige mensen zijn die het enzym missen dat DXM afbreekt... Dan kan je ervan in het ziekenhuis belanden. Voel je niks van die 5 pilletjes dan weet je dat er niks aan de hand is. Begin je van die 5 capsules al enorm hard te trippen dan weet je dat je het enzym mist en dat je dus absoluut NIET meer mag nemen... Als je dit niet snapt of meer wilt weten of het enzym en waarom je de bolletjes moet fijnmaken, kijk dan eens naar de topic's hier op dit forum. Daar staat alles correct wetenschappelijk uitgelegd... Veel plezier ermee ! Klik om te vergroten... Oké! dankje wel!"
"heee ik ben eigenlijk naar iets op zoek waarvan je ook stoned word.. en dan niet van muziek ofzo zijn er bijvoorbeeld bepaalde medicijnen waarvan je high word? zoja? makkelijk te krijgen ergens ofzo? of andere dingen.."
"Chemical zei: iets waar je stoned van word is altijd drugs... Klik om te vergroten... jaa snap ik.. maar uhm.. iets waarvan je relaxt word of druk ofziets xD"
"cropp zei: dan heb je ook nog dxm, maar daar word je allebij niet ''lekker high'' van maar zo wazig dat je niet meer kunt staan of praten... Klik om te vergroten... haha okeeej dankje. maar dxm ? waar haal je dat dan? :$ sorrie ik heb er nietzoveel verstand van.."
"Petrovic zei: Haal bij de kruidvat een flesje natterman (siroop). Hier zit codeïne in en daar wordt je aangenaam rustig ontspannen van met wat lichte euforie. Begin met een half flesje, en als dat tegenvalt kan je altijd bijdoseren. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Klik om te vergroten... dankje wel ik ga dat wel proberen. :] ik ben 14 haha."
"ik vind het zo moelijk om het langer uit te stellen.. dan moet ik het nu nog uhm.. zeker nog 4 jaar uitstellen dan ben ik pas klaar met me school. het beste is om het zolang mogelijk uit te stellen omdat je hersenen nog moeten groeien ofzo? of wat is dan precies de reden.. (het is zowieso ongezond.. ook later als je groot bent.) en die leeftijd voor seks slaat nergens op. daarvoor is de reden dat je er klaar voor moet zijn en dat verschilt per persoon. en bij drugs moet je het waarschijnlijk uitstellen voor je hersenen??"
"hmmm.. ik was eigenlijk ook niet van plan elke week te gebruiken.. maar gewoon keertje relaxed. maar misschien word ik wel verslaafd eraan en ga ik dan alsnog veel gebruiken en dat is dan echt heel slecht voor me hersenen! blowen heb ik aan gedacht.. maar eigenlijk wil ik niet iets wat met roken te maken heeft.. klinkt heel tegenstrijdig maar; ik vind roken ongezond. drugs is net zo ongezond of misschien nog wel ongezonder ik heb keer watergepijpt (ofzoiets..) niet dat daar iets inzat waar je je goed van gaat voelen ofzo.. maar toch gaf het me wel een fijn gevoel en het smaakte nog best wel lekker ook.. jaa bier, ik weet het. maar het is gewoon onwijs moeilijk.. ik ben echt niet slim bezig en dat weet ik.. dus ik denk dat ik er maar beter niet aan kan beginnen.."
"Edit: ik heb keer watergepijpt (ofzoiets..) Klik om te vergroten... Dankjewel voor deze : D[/quote] huh xD schrijf je dat niet zo dan.."