Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoned zonder soorten drugs

stoned zonder soorten drugs

152 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
marijecaroline zei:
jaa ik heb natuurlijk vrienden xD maardie zijn niet echt super hierin.. die zijn best wel kinderlijk nog nooit gerookt en maken grapjes over dat ze stoned zijn enzo.. van de meisjes dan.
Klik om te vergroten...
Nooit hebben gerookt vind ik niet kinderlijk. Verstandig juist. Dat is echt de meest kansloze drug ooit. Maar ik snap je punt.

marijecaroline zei:
er zit wel 1 jongen in mijn klas die elke dag in het bos blowt en drinkt enzo.. best wel foute jongen..
Klik om te vergroten...
Dat is dan weer een ander uiterste. Dat moet je ook niet hebben.

marijecaroline zei:
maar eigenlijk wil ik hem juuist helpen hij zag er onwijs beroerd uit voor de school snachts na schoolefest.. hij was helemaal de weg kwijt echt zo zielig..
Klik om te vergroten...
Dat is niet zielig. Eigen schuld.

marijecaroline zei:
ik houd het wel gewoon voormezelf dat ik erover nadenk serieus iets te gebruiken.. maar ik weet niet zo heel zeker meer of ik dat nu nog wel wil doen..
Klik om te vergroten...
Als je je vrienden als kinderlijk ervaart is het inderdaad maar beter om even te wachten. Mensen die je niet begrijpen en waar je niet mee kunt praten zijn fijn voor oppervlakkig vermaak als je je verveelt. Maar als het diepgang is dat je zoekt, zoek dan nog even verder.

marijecaroline zei:
daar moet ik gewoon aan blijven denken dan komt het wel goed denk ik :wink:
Klik om te vergroten...
Alles komt goed. Altijd.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
Om Chef van South Park te quoten op de vraag wat de juiste leeftijd is om voor het eerst seks te hebben: Seventeen. "Seventeen?" - Seventeen.

Dat geldt ook voor drugs vind ik (:
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
marijecaroline zei:
Exceptional Insight zei:
Alles komt goed. Altijd.
Klik om te vergroten...

dat klopt.. alleen soms duurt het heel lang. dat is dan wel klote.
Klik om te vergroten...
Laat je er vooral niet in meeslepen, bekijk het van een afstand, dat scheelt al veel.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
marijecaroline zei:
Exceptional Insight zei:
Alles komt goed. Altijd.
Klik om te vergroten...

dat klopt.. alleen soms duurt het heel lang. dat is dan wel klote.
Klik om te vergroten...
Laat je er vooral niet in meeslepen, bekijk het van een afstand, dat scheelt al veel.
Klik om te vergroten...

nou.. als ik in dit geval kijk naar paar dingen en dan niet vanuit mijn oogpunt dan ziet het alleen maar nog slechter uit. ik heb best wel vaak scheit-instelling dus het maakt me niet zoveel meer uit. het is gewoon onwijs verrot.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
nou.. als ik in dit geval kijk naar paar dingen en dan niet vanuit mijn oogpunt dan ziet het alleen maar nog slechter uit. ik heb best wel vaak scheit-instelling dus het maakt me niet zoveel meer uit. het is gewoon onwijs verrot.
Klik om te vergroten...
Zorg er dan voor dat je je problemen oplost, doe wat therapie, mediteer, maar grijp niet naar de drugs om je problemen op te lossen, je verergert ze alleen maar.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:
nou.. als ik in dit geval kijk naar paar dingen en dan niet vanuit mijn oogpunt dan ziet het alleen maar nog slechter uit. ik heb best wel vaak scheit-instelling dus het maakt me niet zoveel meer uit. het is gewoon onwijs verrot.
Klik om te vergroten...
Zorg er dan voor dat je je problemen oplost, doe wat therapie, mediteer, maar grijp niet naar de drugs om je problemen op te lossen, je verergert ze alleen maar.
Klik om te vergroten...

jaa weet ik. ik ga gewoon verstandig blijven. als dat lukt haha xD
dankjewel!
wat was het eigenlijk makkelijk als je nog een klein kind bent. geen zorgen geen problemen alleen maar spelen en plezier.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#7
marijecaroline zei:
Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:
nou.. als ik in dit geval kijk naar paar dingen en dan niet vanuit mijn oogpunt dan ziet het alleen maar nog slechter uit. ik heb best wel vaak scheit-instelling dus het maakt me niet zoveel meer uit. het is gewoon onwijs verrot.
Klik om te vergroten...
Zorg er dan voor dat je je problemen oplost, doe wat therapie, mediteer, maar grijp niet naar de drugs om je problemen op te lossen, je verergert ze alleen maar.
Klik om te vergroten...

jaa weet ik. ik ga gewoon verstandig blijven. als dat lukt haha xD
dankjewel!
wat was het eigenlijk makkelijk als je nog een klein kind bent. geen zorgen geen problemen alleen maar spelen en plezier.
Klik om te vergroten...
Haha, ja dat heb ik ook wel eens gedacht, maar geloof me, het leven wordt wel beter!
En als je echt hulp nodig hebt, kan ik je dit aanraden: 'De helende reis'. Dit is een manier om je van je problemen af te helpen. :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Arthur King zei:
Haha, ja dat heb ik ook wel eens gedacht, maar geloof me, het leven wordt wel beter!
En als je echt hulp nodig hebt, kan ik je dit aanraden: 'De helende reis'. Dit is een manier om je van je problemen af te helpen. :)
Klik om te vergroten...
Ja joh, maak er een zweefteef van, het ging net zo goed! Doe je probleempjes maar gewoon oplossen met je voetjes op de grond hoor. Ze klinkt niet manisch ofzo dus volgens mij kan ze dit prima zelf.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Arthur King zei:
Haha, ja dat heb ik ook wel eens gedacht, maar geloof me, het leven wordt wel beter!
En als je echt hulp nodig hebt, kan ik je dit aanraden: 'De helende reis'. Dit is een manier om je van je problemen af te helpen. :)
Klik om te vergroten...
Ja joh, maak er een zweefteef van, het ging net zo goed! Doe je probleempjes maar gewoon oplossen met je voetjes op de grond hoor. Ze klinkt niet manisch ofzo dus volgens mij kan ze dit prima zelf.
Klik om te vergroten...
Haha, nee het is geen 'zweef-teef' oplossing, als je echt problemen hebt, kan je toch hulp zoeken? Als je werkelijk geen problemen hebt, dat is dat niet nodig, maar ik denk dat er behoorlijk wat mensen zijn die onnodig met hun problemen rondlopen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Arthur King zei:
Haha, nee het is geen 'zweef-teef' oplossing, als je echt problemen hebt, kan je toch hulp zoeken?
Klik om te vergroten...
Als je "kan" bedoelt in de zin van dat de mogelijkheid er is, dan ja. Maar leer je dan ooit wel voor jezelf zorgen? Als je alles alleen nog maar hoeft te slikken, leer je dan wel zelf kauwen?

Arthur King zei:
Als je werkelijk geen problemen hebt, dat is dat niet nodig, maar ik denk dat er behoorlijk wat mensen zijn die onnodig met hun problemen rondlopen.
Klik om te vergroten...
Dan is het geen echt probleem, anders doe je er wel wat aan.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#11
jaa ik denk dat het leven ook wel beter word. op een gegeven moment dan..
maar vroeg was alles ook heel mooi !
maar ik denk dat wat exceptional insight zegt, dus gewoon op de grond (?) ofzo ook wel lukt.
maar ik heb niet echt problemen denk ik.. maar het zijn meer dingen die je niet kunt oplossen en dingen die gebeurd zijn die best wel niet prettig zijn enzo.
ook wel veel problemen maar die kun je niet altijd oplossen toch..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb niet alles gelezen hoor.
Maar het feit dat je met problemen zit kan je dat niet bespreekbaar maken met iemand ?
Dokter heeft sowieso geheimhoudplicht.

Het feit dat je jezelf al zoveel af vraagt voordat je iets gaat gebruiken zegt al iets over een stukje onzekerheid denk ik,tenminste je doet niet zomaar met een groepje mee(gelukkg).Maar het is wel goed dat je vooraf iets uitzoekt en vraagt.
Ik bedoel ik nam op me 15e zonder al teveel na te denken me eerste keer xtc en dat was geweldig.
Leerde het gevoel van drugs kennen en wou weten wat andere drugs deden, alles liep totaal uit de hand terwijl het voor mij ook maar voor af en toe om bedoeld was om wat fun te hebben.
Je wilt meer experimenteren en drugs kennen en dan blijkt er toch wel een favoriet uit te komen (vroeger coke,nu speed)
Gelukkig vind ik blowen niks.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Carlitos zei:
Heb niet alles gelezen hoor.
Maar het feit dat je met problemen zit kan je dat niet bespreekbaar maken met iemand ?
Dokter heeft sowieso geheimhoudplicht.

Het feit dat je jezelf al zoveel af vraagt voordat je iets gaat gebruiken zegt al iets over een stukje onzekerheid denk ik,tenminste je doet niet zomaar met een groepje mee(gelukkg).Maar het is wel goed dat je vooraf iets uitzoekt en vraagt.
Ik bedoel ik nam op me 15e zonder al teveel na te denken me eerste keer xtc en dat was geweldig.
Leerde het gevoel van drugs kennen en wou weten wat andere drugs deden, alles liep totaal uit de hand terwijl het voor mij ook maar voor af en toe om bedoeld was om wat fun te hebben.
Je wilt meer experimenteren en drugs kennen en dan blijkt er toch wel een favoriet uit te komen (vroeger coke,nu speed)
Gelukkig vind ik blowen niks.
Klik om te vergroten...

je kan beter eerst uitzoeken en vragen dan meteeen alles gaan proberen denk ik..
15e dan was jij ook jong? of valt dat wel mee? ik ehb eigenlijk geen idee..
het loopt bij heel veel mensen uit de hand.
ondanks dat ik zeker vanmelf ben dat ik wel controle kan houden heb ik eigenlijk dat gevoel ook niet helemaal.. dus ik weet ook wel dat het waaarschijnlijk wel fout gaat.
beste excuus om het gewoon niet te doen denk ik.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Carlitos zei:
Heb niet alles gelezen hoor.
Maar het feit dat je met problemen zit kan je dat niet bespreekbaar maken met iemand ?
Dokter heeft sowieso geheimhoudplicht.
Klik om te vergroten...
Iedereen heeft wel eens problemen, daar ga je toch niet voor naar een dokter! Beter eerst alles lezen voordat je zomaar iets gaat roepen, denk je niet?

Carlitos zei:
Het feit dat je jezelf al zoveel af vraagt voordat je iets gaat gebruiken zegt al iets over een stukje onzekerheid denk ik,tenminste je doet niet zomaar met een groepje mee(gelukkg).
Klik om te vergroten...
Natuurlijk is het onzekerheid, want ze bezit de kennis nog niet. Dan is het niet meer dan logisch dat ze die zekerheid hier komt zoeken.

Carlitos zei:
Maar het is wel goed dat je vooraf iets uitzoekt en vraagt.
Klik om te vergroten...
Oh. Dat dan weer wel?

Carlitos zei:
alles liep totaal uit de hand
Klik om te vergroten...
Ik houd niet zo van de rampscenario's. Het is prima dat mensen elkaar waarschuwen. Maar werkt het echt? Het is net als het opvoeden van een kind, je kunt het verschil tussen goed en kwaad uitleggen, maar uiteindelijk gaan ze zelf hun keuzes maken. Objectieve informatie verstrekken is beter dan bangmakerij.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#15
En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
bier zei:
En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Klik om te vergroten...
Dan is er altijd nog nootmuskaat.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
bier zei:
En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Klik om te vergroten...
Dan is er altijd nog nootmuskaat.
Klik om te vergroten...

Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Dan heb je ineens níet geen vrienden en maakt de noot je ultiem gelukkig.
Klik om te vergroten...

Toch maar weer eens nootmluskaat gaan halen.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
marijecaroline zei:
ik denk dat ik niet nootmuskaat of dxm ga doen. ik denk dat ik liever dan ga blowen met paar vrienden.
of niks.. dxm schijnt zwaar niet leuk te zijn. en nootmuskaat ik weet niet..
ik voel me nu alleen nog maar slechter. dus lijkt me helemaal niet slim om iets te nemen.
hoe slechter hoe meer ik wil. maaar hoe slechter hoe meer ik niet iets moet proberen om stoned te worden. dus gewoon wachten tot ik gewoon weer mezelf ben enzo denk ik..
gaat lang duren -_-' jeeej.
Klik om te vergroten...

Gebruik niks dan. Goed zo.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
oxazepam dan?
10mg met een (kleine!) hoeveelheid alcohol = een best euforisch effect.
dat is niet te heftig.
let er wel op; oxa werkt pas na 1 of 2 uurtjes, dus niet extra bijnemen!
:stoned: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."