is idd de dip (waar ik noooit las van heb) wel de week erna als ik in me bed lig af en toe een schokje (soort klap op je hoofd) kan totaal niet gezond zijn maja ik was het stiekem al aan het linken aan XTC maja wist het niet zeker, nu dus wel (vind het niet zo erg, alleen de gedacht dat het toch erg mis zit)
ik heb ook niet egt het lovegevoel meer (en niet overmatig gebruik, wel 1x per maand ongeveer) maar vind het space gevoel zelf wel veel vetter, lekker space op de muziek, muziek erg intens vinden, hmmmm
zoals nu, laatste keer was 14 juli, en nu weer 19 augustus, daarna 25 augustus ook maja daarna komt wel een lange rust periode
komt wel goed allemaal iig,
en erg fijn vind ik dat ik nooit echt depressief, dinsdag dip heb
wel erg moe (omdat je je reserve energie verbruikt) maja gaat wel weer weg met vitamine c en goede nachtrust
![:)]()